Føler med deg jeg har tre MA bak meg, og et barn mellom dem. Har selv ikke blødd, men har hatt ekstreme magesmerter til tider og vært ordentlig øm over livmora - litt som jeg har vært etter MA. Har vært plaget med rester, så det har liksom vært samme smertefølelsen i livmora da. Har du tidlig ultralyd snart? Evt mulighet for å ta en privat etter helga? Jeg har nettopp vært på tidlig ultralyd selv og skal ikke å ordinær før i mai. Spørs om jeg ikke må ha en privat i mellom bare for å roe ned nervene..Hei. Er 11+1 i dag og jeg har ikke blødd noe som helst frem til nå. Men nå kom det rosa på papiret. Jeg vet det kan være helt ufarlig, men det kan jo også være starten på en sa. Sitter alene hjemme og kjenner etter på alt mulig. Blir sinnsykt bekymret. Ble så glad for ultralyden 9+5 sa en supererfaren jordmor at alt så bra ut og jeg har egentlig ikke bekymret meg noe siden. Nå kom alt tilbake. Jeg er så redd for å miste igjen. Vet jeg bare må vente og se, men det er jo absolutt ikke noe gøy. Har ingen sterke smerter og håper det bare er fra noe helt normalt. Åh, blir så redd. Jeg vil ikke miste enda en gang - også fordi jeg tror ikke jeg orker å gå gravid en gang til.