Bekymringstråd

Holder på helt som vanlig.. i går lite murringer bekymret. I dag, vanvittige murringer, bekymret..Skikkelig stikking nedover, murringer over hele veien nedi der, i perioder ganske konstante. Redd for ny SA.. men håper det bare vokser og strekker nedi der

Skjønner frykten din veldig godt! Prøver å si til meg selv at murringene mine er normale også, men frykten kommer likevel. Håper de neste ukene går fort :Heartred
Ja- og så blir jeg litt sånn- kjenner jeg de fordi de er der, eller fordi jeg kjenner så etter at jeg får fantomilinger liksom? Og så ER det jo ikke sikkert at mistene sist var relatert til ilingene heller- kroppen trodde jo den var gravid den... Skal ikke være lett.

Men nettopp fordi jeg har hatt vto MA tør jeg ikke stole på kroppen heller, for har jo hatt symptomer før både før og etter MA ble oppdaget...

Ja- og så blir jeg litt sånn- kjenner jeg de fordi de er der, eller fordi jeg kjenner så etter at jeg får fantomilinger liksom? Og så ER det jo ikke sikkert at mistene sist var relatert til ilingene heller- kroppen trodde jo den var gravid den... Skal ikke være lett.

Men nettopp fordi jeg har hatt vto MA tør jeg ikke stole på kroppen heller, for har jo hatt symptomer før både før og etter MA ble oppdaget...
Jeg skjønner deg så veldig godt altså. Går bare rundt å er redd for Ma/sa igjen jeg også. Går å lurer på om det jeg kjenner skal være der eller ikke liksom. Skulle ønska jeg aldri hadde mista, for da hadde jeg aldri tenkt sånn

Jeg skjønner deg så veldig godt altså. Går bare rundt å er redd for Ma/sa igjen jeg også. Går å lurer på om det jeg kjenner skal være der eller ikke liksom. Skulle ønska jeg aldri hadde mista, for da hadde jeg aldri tenkt sånn
Ja, og med to lange uker til første ultralyd, så skal det nok bli ei slitsom tid fremover. Synes liksom jeg kjenner "noe" i korsryggen nå, men ja- vet ikke om det nødvendigvis er farlig- det bare kjennes sånn.

I går hadde jeg enormt med murringer/stikk på venstre side, og liksom følelsen av at magen/livmor este og hadde litt sånn "sprengsmerter" nesten. Prøver å tenke at det egentlig er gode tegn. Men i dag har jeg hatt bittelitt ilinger i korsryggen, og det får jeg SÅ panikk av etter tidligere erfaringer. Kjente også et lite stikk midt på foran, og det gjør meg også helt kald av frykt. Prøver så å fokusere på de gode tegnene, men jeg faller så tilbake på frykt hele tiden. Hater disse første ukene.
Jeg har også hatt sånne «sprengsmerter» og mye stikking og skikkelig vondt i magen, spesielt siste dagene. Alt var fint på ultralyd i dag, så det er nok helt normalt det der. Skjønner godt du blir redd med tanke på tidligere erfaringer!

Jeg har også hatt sånne «sprengsmerter» og mye stikking og skikkelig vondt i magen, spesielt siste dagene. Alt var fint på ultralyd i dag, så det er nok helt normalt det der. Skjønner godt du blir redd med tanke på tidligere erfaringer!
Det er godt å høre at flere har det sånn.. mye rart og ubehagelig nedi her nå.. og leter bare etter samme symptomer som sist jeg mista.. men klarer ikke skille det heller på en måte..

Takk- det hjelper faktisk å høre! Og gratulerer med fin ultralyd :Heartred Prøver å fokusere på at murringen nå er veldig annerledes den ved mistene. Er bare det at jeg hadde veldig korsryggsmerter på to av mistene, så så fort jeg kjenner antydning til noe der så får jeg panikk… men faktisk så var det ryggen som var mest vond i fødsel, og etter fødsel har menssmerter satt seg i rygg også, det gjorde de ikke før.. kroppen er rar! Kan jo også være at ryggstikkene kommer av en veldig aktiv uke, med masse aktivitet på ettermiddag og kveld i tillegg til første uke tilbake i 100% jobb:dontknow

Det er godt å høre at flere har det sånn.. mye rart og ubehagelig nedi her nå.. og leter bare etter samme symptomer som sist jeg mista.. men klarer ikke skille det heller på en måte..
Det er det jeg sliter med og! Å skille det :dontknow og er jo ikke sikkert alt man merket rundt mist var relatert til det heller…

Jeg og har en sånn dag i dag, hvor det murrer godt i livmor og jeg blir litt stresset over hvordan det kjennes ut. Jeg vet jo at det mest sannsynlig bare er strekking og tøying, men det er slitsomt likevel.

Jeg og har en sånn dag i dag, hvor det murrer godt i livmor og jeg blir litt stresset over hvordan det kjennes ut. Jeg vet jo at det mest sannsynlig bare er strekking og tøying, men det er slitsomt likevel.
Skikkelig. Klarer liksom ikke å beskrive det. Klyper litt, så kjennes det nesten ut som det brenner litt.. så murrer det. Litt i sidene, så midt på, for så å stikke nedover mot livmorhalsen liksom.. må prøve å ikke tolke alt

Det er det jeg sliter med og! Å skille det :dontknow og er jo ikke sikkert alt man merket rundt mist var relatert til det heller…
Det er noe med det. For jeg Jar vært helt sikker på at det har kjentes akkurat som når jeg har mista. Men så har jeg liksom gått gravid en uke etter det igjen..

Skikkelig. Klarer liksom ikke å beskrive det. Klyper litt, så kjennes det nesten ut som det brenner litt.. så murrer det. Litt i sidene, så midt på, for så å stikke nedover mot livmorhalsen liksom.. må prøve å ikke tolke alt
Så godt beskrevet! Sånn er mine og! Og stråler litt ned lysken innimellom. Håper det bare er gode voksesmerter! Ikke hatt de ekle murringene som ved mistene ennå hvertfall!

Så godt beskrevet! Sånn er mine og! Og stråler litt ned lysken innimellom. Håper det bare er gode voksesmerter! Ikke hatt de ekle murringene som ved mistene ennå hvertfall!
Vi krysser fingrene for at de vokser og ikke noe annet♥️

Hvordan går det med deg? Murringer er veldig vanlig på den tiden, og spotting er heller ikke uvanlig. Jeg har opplevd begge deler med mitt svangerskap som resulterte i jenta vår. Håper det ikke utviklet seg til noe mer for deg :Heartpink
Det går bra, vært veldig lite spotting i dag, men mye stikkende vondt. Tidvis nedpress følelse og tisse trengt følelse. Negativ urinprøve heldigvis. Blodet er lyse orange/lysebrunt, kun spor som ikke trekker seg ned i truseinnlegg. Men veldig menssmerter, så tror fortsatt det er starten på en SA. Er redd og lei meg. Takk for svar, ser flere tråder her inne og lite svar så blir glad noen tar seg tid <3

I går hadde jeg enormt med murringer/stikk på venstre side, og liksom følelsen av at magen/livmor este og hadde litt sånn "sprengsmerter" nesten. Prøver å tenke at det egentlig er gode tegn. Men i dag har jeg hatt bittelitt ilinger i korsryggen, og det får jeg SÅ panikk av etter tidligere erfaringer. Kjente også et lite stikk midt på foran, og det gjør meg også helt kald av frykt. Prøver så å fokusere på de gode tegnene, men jeg faller så tilbake på frykt hele tiden. Hater disse første ukene.
Enig, har det akkurat likt! Spreng!! Og spotting:oops:

Var hos kiropraktor i dag og så ba han meg ta av skjorta da han skulle se på ryggen min. Der fant han føflekk som han ikke likte. Fikk streng beskjed om å gå rett til fastlegen min og få den fjerna. Jeg reagerte ikke så mye der og da. Men utover dagen har bekymring kommet snikende.

Det er over en måned ventetid hos fastlegen. Hvor mye kan en sånn føflekk spre seg på en måned om det er kreft? Jeg er så redd for å måtte gjennom strålebehandling og full pakke med cellegift. Det betyr jo at jeg må avbryte svangerskap for å redde livet mitt. :sad015 Den føflekken kan faktisk ikke vente så lenge. Jeg må prøve å grine meg til en hastetime tror jeg. Jeg vil bare ha den vekk nå med det samme.

Kanskje feil ting å bekymre seg for så tidlig, men jeg er redd vi ikke finner et guttenavn vi begge liker denne gangen, hvis det blir gutt. Forrige gang hadde vi to guttenavn og to jentenavn med oss på føden, og vi var helt enige da gutten kom. Denne gangen har jeg fullstendig forelsket meg i ett guttenavn, som jeg har sett for meg i ett års tid nå (siden jeg begynte å bli klar for nr 2), men han liker det ikke i det hele tatt… :sad015 Det er faktisk kjempevondt å tenke på, selv om det er leeeeenge til vi må bestemme oss
Hahah du er ikke alene! Jentenavn skal vi ganske enkelt klare å bli enig om, men guttenavn blir ett problem...! De jeg liker, misliker han, de han liker - misliker jeg..

Jeg beklager at jeg spammer dette forumet generelt, og denne tråden spesielt, men jeg må bare få tankene ut et sted uten å skremme mannen hele tiden.

Har kjent på en del murringer, i form av ilinger og stikk, i ettermiddag. Jeg vet jo at det trolig bare er gode tegn, men jeg blir altså så redd for at det skal gå over i sånn takvis og krampeaktig murring som jeg har fått før MA/SA tidligere.

Skal egentlig fikse ferdig til venninnemiddag i kveld, men måtte overlate toåring og støvsuging/vasking til mannen og bare legge meg ned og ta det helt med ro, i håp om at det vil roe seg litt ned. Styra helt til klokka 22 i går med matprepp, rydding og baking. Tror jeg heretter bare må innse min begrensning og gjøre ting litt enklere for meg selv/høre på kroppen.
Jeg har hatt lignende i dag.. Mens murringer har jeg hatt hele veien, men hver gang jeg har nyst i dag så har det nesten kjentes ut som en kniv som stikker meg.. Kort, skarp smerte i lysk/eggstokk området på ene siden spesielt. Har også gjort mer de siste dagene enn kroppen egentlig har orket, så har tenkt det samme.. Bruke mer tid på å slappe av, ta ting litt piano og la kroppen gjøre sitt uten ekstra belastning fra meg.

Back
Topp