Synes ikke jeg har kjent noe særlig liv i dag ift vanlig, så blir fryktelig stressa og bekymra. Håper det bare er at de har snudd seg og sparker innover.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har fått det av ligamensmerter, men også av kynnere som har blitt veldig kraftige den siste uka.Fikk så intenst skarp smerte i begge sider, litt sånn som kjennes som ligamentsmerter, men på hver side av magen og har sitti i kanskje noen minutter nå. Blir litt stressa. Noen som har opplevd før? Har hatt lignende en gang tidligere, ga seg da heldigvis, men. Aldri opplevd i de tidligere svangerskapene, såå
Hvordan gikk det?Gruer meg så fælt til ul i morgen Er så redd for at noe er galt. Håper virkelig jeg tar feil.
Er rart det med kroppen. Tror nok det bare var ligament/voksesmerter, gav seg i alle fall etter hvert. Bare pleier vanligvis å få det ved brå bevegelser eller nys/hoste og på en litt annen måte. Men alle graviditeter kan være forskjellig tydeligvisJeg har fått det av ligamensmerter, men også av kynnere som har blitt veldig kraftige den siste uka.
Jeg har mye av de konstante verking-smertene i ligamentene denne gangen. Litt blåmerkefølelse liksom. Mens forrige gang var det veldig ved nys og om jeg snudde meg brått i senga. Har også hatt en del kynnere i det siste, og ganske vonde noen også.Er rart det med kroppen. Tror nok det bare var ligament/voksesmerter, gav seg i alle fall etter hvert. Bare pleier vanligvis å få det ved brå bevegelser eller nys/hoste og på en litt annen måte. Men alle graviditeter kan være forskjellig tydeligvis
Det gikk så bra Gruet meg så fælt at jeg kastet opp før timen, men det var heldigvis helt uten grunnHvordan gikk det?
Kan jeg spørre hvor mye du må betale for en time hos han?Spammer denne tråden, men men. Oppdaget plutselig at Thorbjørn Brook Steen hadde en ledig ultralydtime i dag, så den timen ble min, for å si det sånn! Føler det er vel verdt å betale de kronene for potensiell sjelefred- mest sannsynlig er det jo ingenting i veien
Venter på regning nå, men på nettsida sto det hvertfall 1900kr for en halvtimes ultralyd, så regner med at det er det det blir. Kan oppdatere hvis det er noe annet når den kommer.Kan jeg spørre hvor mye du må betale for en time hos han?