Bekymringstråd

Synes ikke jeg har kjent noe særlig liv i dag ift vanlig, så blir fryktelig stressa og bekymra. Håper det bare er at de har snudd seg og sparker innover.

Kjent lite/ingenting de siste dagene her så kjenner jeg er glad jeg har kontroll i morgen og at fastlegen har UL-apparat. Jeg hater de ukene frem til bevegelsene blir skikkelig kraftige og kommer flere ganger for dagen. Blir stressa av å kjenne en dag og så ikke noe de neste dagene ...

Jeg har kjent veldig lite bevegelse til nå. Sa til gynekologen at jeg tror morkaka er foran(hadde det med første). Det stemte.. syns jeg har kjent litt mer siste dagene. Men usikker på hva som er bevegelse og luft til tider

Fikk så intenst skarp smerte i begge sider, litt sånn som kjennes som ligamentsmerter, men på hver side av magen og har sitti i kanskje noen minutter nå. Blir litt stressa. Noen som har opplevd før? Har hatt lignende en gang tidligere, ga seg da heldigvis, men. Aldri opplevd i de tidligere svangerskapene, såå :oops:

Fikk så intenst skarp smerte i begge sider, litt sånn som kjennes som ligamentsmerter, men på hver side av magen og har sitti i kanskje noen minutter nå. Blir litt stressa. Noen som har opplevd før? Har hatt lignende en gang tidligere, ga seg da heldigvis, men. Aldri opplevd i de tidligere svangerskapene, såå :oops:
Jeg har fått det av ligamensmerter, men også av kynnere som har blitt veldig kraftige den siste uka.

Jeg har fått det av ligamensmerter, men også av kynnere som har blitt veldig kraftige den siste uka.
Er rart det med kroppen. Tror nok det bare var ligament/voksesmerter, gav seg i alle fall etter hvert. Bare pleier vanligvis å få det ved brå bevegelser eller nys/hoste og på en litt annen måte. Men alle graviditeter kan være forskjellig tydeligvis :hungover:

I går var det full fest i magen fra morgen til kveld, i dag har det vært mye roligere. Kjent et dult her og der. Håper alt er bra inni der :Heartred

Er rart det med kroppen. Tror nok det bare var ligament/voksesmerter, gav seg i alle fall etter hvert. Bare pleier vanligvis å få det ved brå bevegelser eller nys/hoste og på en litt annen måte. Men alle graviditeter kan være forskjellig tydeligvis :hungover:
Jeg har mye av de konstante verking-smertene i ligamentene denne gangen. Litt blåmerkefølelse liksom. Mens forrige gang var det veldig ved nys og om jeg snudde meg brått i senga. :angelic: Har også hatt en del kynnere i det siste, og ganske vonde noen også. :smug:

Gikk bra på OUL i dag. Litt stressa for de lurte på om Vilde har litt lite fostervann. Men ingen andre indikasjoner enn at det var vanskelig å se med ultralyden, så to jordmødre og en overlege mente det trolig bare var måten hun lå på. Men jeg blir bekymra lell. Dog greide hun å måle fostervannslomme innafor normalen når jeg bare flytta litt på meg- så alt tyder på at alt er greit sånn egentlig. Ny ultralyd for ekstra sjekk av hjertene (fordi første hadde hjertefeil) i starten av januar, så satser på hun har flytta seg litt da.

Greier ikke å legge fra meg det de sa på OUL om mulig lite fostervann, selv om de forsåvidt tok det litt tilbake. Prøvde å finne time til privat ul der jeg pleier å ta det før jul, ikkeno ledig før 28.des. Tror jeg blir nødt til å ringe riksen i morgen og høre om jeg kan komme inn for en kjapp sjekk. Jeg klarer ikke tenke på noe annet, og orker ikke gå sånn som det her gjennom hele jula :sorry:

Spammer denne tråden, men men. Oppdaget plutselig at Thorbjørn Brook Steen hadde en ledig ultralydtime i dag, så den timen ble min, for å si det sånn! Føler det er vel verdt å betale de kronene for potensiell sjelefred- mest sannsynlig er det jo ingenting i veien :Heartpink

Spammer denne tråden, men men. Oppdaget plutselig at Thorbjørn Brook Steen hadde en ledig ultralydtime i dag, så den timen ble min, for å si det sånn! Føler det er vel verdt å betale de kronene for potensiell sjelefred- mest sannsynlig er det jo ingenting i veien :Heartpink
Kan jeg spørre hvor mye du må betale for en time hos han?

Back
Topp