Jeg holder på å bli gal, fikk positiv test 1. september 16 dager dpo. Fikk brun utflod allerede neste dag. Nå er jeg helt symptomsfri, og den brune utfloden har begynt igjen. Har testet med to dagers mellomrom, og synes nå strekene har begynt å dabbe av. Legekontoret sier jeg bare må vente, skal til jordmor på fredag, men synes det er lenge og vente… legger ved bilder av tester, eldste fra øverst til nyest fra i dag nederst… burde det ikke vært noen symptomer uke 6+5?
Trenger ikke ha symptomer så tidlig. Det er utrolig mange som ikke vet de er gravide på den tiden, og jeg har et par svangerskap hvor jeg kunne vært uvitende om at jeg var gravid hadde det ikke vært for stabil syklus og mens som ble borte. Spotting er veldig vanlig. Jeg har gjort det i to svangerskap, og det var ikke SA/MA i noen av de. En polypp fikk skylda, men fikk ikke helt det til å stemme for småblødde litt etter den var fjernet også. Og som noen andre nevner her oppe, testene kan bli feil pga hcg-nivået er for høyt til at de takler det.
Det er skikkelig ugreit å gå rundt i uvisse da, husker selv hvor innmari stressende det var. Er sjeleglad for å, bank i bordet, så langt ha sluppet unna småblødninger. Uansett hvor vanlig en vet det er så blir en bekymra til det er sjekka ut.