Vi har ikke billån heldigvis, men har huslån og studielån og jeg e fortsatt student ut året... Heldigvis har vi det meste av utstyr. Men trengs jo alltids litt ekstra når det kommer et barn til. Og så blir det jo barnehage utgifter etterhvert også på nr. 1. Off og ja ikke snakk om maten, det e så dyrt! Jeg m blir flinkere til å reise rundt på tilbud. Og han lille gutten vår han spiser faktisk ganske mye
Heldigvis skal jo barnehage bli billigere fra neste år, og med søskenrabatt så letter det jo litt. Vi får ca 2000kr mindre i utgifter til barnehage/sfo (eldste begynner på skolen neste år) fra august av, enn vi har nå. Begge her er i jobb (deltid på meg da, men mulighet til å jobbe ekstra i perioder) så det hjelper litt på bekymringene her, men det merkes godt at økonomien har vært trangere ei stund, og skal bli enda trangere.
Vi (jeg) solgte unna mye utstyr for vi skulle ikke ha flere vi. Har seng og stellebord da, og noe småtterier her og der. Men det meste av klær, vogn, bilstol etc er solgt.