Takk for svar !Se på hvilken bilstol som følger.. Veit om flere som har havnet på Cybex talos og er veldig fornøyd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar !Se på hvilken bilstol som følger.. Veit om flere som har havnet på Cybex talos og er veldig fornøyd
Ofte, men ikke alltid. Ville kjøpt en babystol som er i-size godkjent. (Nyeste godkjenning).Funnet to barnevogner jeg liker.
Cybex Talos S lux duo
Og Britax smile 5Z duo
Noen erfaringer?
Ser det går an å få kjøpt pakker med bilstol inkl, er det ofte dårlige bilstoler i slike pakker?
Ofte, men ikke alltid. Ville kjøpt en babystol som er i-size godkjent. (Nyeste godkjenning).
Cloud t bilstolen er veldig braKomplett vogn, 3in1, Cybex, Talos S Lux, Sky Blue + Cloud T
Legg turen utenfor allfarvei med Talos S Lux: en utendørs barnevogn som takler alle utfordringene på tur med familien. Talos S Lux har et stort og luksuriøst sete med forbedret sidebeskyttelse for barnet. Brostein, skogsstier og turveier er ikke noe problem med luftfylte gummidekk og behagelig...www.babycare.no
Da kan med andre ord denne pakken være fin da?
Jeg vil ha Cybex nettopp på grunn av vinterføreÅh, jeg får snart magesår av dette vognstyret! Det føles liksom som et så stort valg.. Det har jo lenge stått litt mellom Bugaboo Fox 5 og Cybex Priam, men har blitt litt usikker på de hjulene på vinterføre..derfor har plutselig Emmaljunga Sento Pro Ergo blandet seg inn i diskusjonen.. men hører om mange som synes Emmaljunga er tung og det var vel egentlig den følelsen jeg fikk også (inne i butikk, vel å merke). Også er jeg nesten overbevist om at jeg ønsker ergonomisk sittedel, og da utgår jo Cybex Priam. Så star vel kanskje igjen med Bugaboo.. Men nå virket jo Cybex Talos som et godt (og rimeligere) alternativ. Men klarte ikke å finne info her om den har ergonomisk sittedel? La merke til at kurven under bare tar 5 kg (mot 10 hos mange andre), noen som har erfaring med om det er nok med 5?
Absolutt, men hvis du skal bruke den med base må du (som med alle babystoler) passe på at du får 45 grader helling montert i bilen. Derfor er det lurt å teste før kjøp. Nå ser det ut som du må kjøpe base utenom til denne pakken. Hvis du bare beltemonterer babystolen, vil man som regel klare å justere til 45 grader.Komplett vogn, 3in1, Cybex, Talos S Lux, Sky Blue + Cloud T
Legg turen utenfor allfarvei med Talos S Lux: en utendørs barnevogn som takler alle utfordringene på tur med familien. Talos S Lux har et stort og luksuriøst sete med forbedret sidebeskyttelse for barnet. Brostein, skogsstier og turveier er ikke noe problem med luftfylte gummidekk og behagelig...www.babycare.no
Da kan med andre ord denne pakken være fin da?
Okei, takk!Absolutt, men hvis du skal bruke den med base må du (som med alle babystoler) passe på at du får 45 grader helling montert i bilen. Derfor er det lurt å teste før kjøp. Nå ser det ut som du må kjøpe base utenom til denne pakken. Hvis du bare beltemonterer babystolen, vil man som regel klare å justere til 45 grader.
Det stemmer. Maxi-Cosi, Cybex og Besafe passer til samme adaptereAgående bilstoler som kan settes rett over på barnevognunderstellet ved hjelp av adapter.
I dag har vi forvillet oss litt motvillig inn i bilstol- og barnevognjungelen og i følge hun som jobbet på Barnas Hus, så bruker de forskjellige merkene som de fører (Cybex, Maxi Cosi og Emmaljunga) like adaptere, slik at en kan velge ulike merker på bilstol og barnevogn, samtidig som en kan bruke bilstolen på understellet til vognen. F.eks. kan en Maxi Cosi Pebble Pro 360 brukes på en Cybexvogn. For meg var dette ukjent informasjon og gjorde det nesten tusen ganger vanskeligere for da har man plutselig muligheter for å mikse og trikse
Huff, dette med vogn blir nesten bare mer og mer vanskelig Men tenker du da på de ekstrahjulene man kan kjøpe til? Eller er hjulene generelt gode på vinterføre? Hører noen mener de er glatte, mens andre mener de er bedre enn de med litt ordentlig mønsterdybde.Jeg vil ha Cybex nettopp på grunn av vinterføre
Jeg tipper 5kg holder, med mindre du skal storhandle matvarer og gå med de i vogna over lengre tid Ofte er det vel litt handleposer som havner der (med klær) og stellebag om ikke den henger på styret
Tenker og på at man får kjøpt ski til, evt ekstra hjul. Men det fine med Priam’en er jo og da dette at den kan opp på bare to hjul. Usikker på om E-Priam kan det, men det kan undersøkes Tidligere i denne tråden er det nevnt at nxt90 var jævlig på vinterføre, derfor er jeg litt skeptisk til SentoHuff, dette med vogn blir nesten bare mer og mer vanskelig Men tenker du da på de ekstrahjulene man kan kjøpe til? Eller er hjulene generelt gode på vinterføre? Hører noen mener de er glatte, mens andre mener de er bedre enn de med litt ordentlig mønsterdybde.
Jeg tenker nok å ha stellebag eller sekk under vogna, vil ikke ha noe som henger og dingler fra styret. Må evt bli en sånn liten organizer. Så tror kanskje jeg må gå for en med kurv som tar 10 kg Ser for meg at det er praktisk å kunne ha en pose med dagligvarer der på vei hjem fra butikken f.eks.
Er det noen som har erfaring med å bære bagdel til Thule Urbanglide i trapp? Vi må to etasjer ned/opp uten heis og jeg tenkte derfor å ta av understellet oppe og bære bagdelen ned (helst med baby). Er det noen som har lignende situasjon?
Av det jeg leser av reviews på cybex talos er at den er generelt god på vinterføre. Leser og hører om flere som er misfornøyd med bungaboo når det gjelder dettemHuff, dette med vogn blir nesten bare mer og mer vanskelig Men tenker du da på de ekstrahjulene man kan kjøpe til? Eller er hjulene generelt gode på vinterføre? Hører noen mener de er glatte, mens andre mener de er bedre enn de med litt ordentlig mønsterdybde.
Jeg tenker nok å ha stellebag eller sekk under vogna, vil ikke ha noe som henger og dingler fra styret. Må evt bli en sånn liten organizer. Så tror kanskje jeg må gå for en med kurv som tar 10 kg Ser for meg at det er praktisk å kunne ha en pose med dagligvarer der på vei hjem fra butikken f.eks.
Ja, det har du nok rett i! Virker ikke som den perfekte vognen eksisterer.. tror jeg til slutt bare må basere valget på flat vs ergonomisk sittedelTenker og på at man får kjøpt ski til, evt ekstra hjul. Men det fine med Priam’en er jo og da dette at den kan opp på bare to hjul. Usikker på om E-Priam kan det, men det kan undersøkes Tidligere i denne tråden er det nevnt at nxt90 var jævlig på vinterføre, derfor er jeg litt skeptisk til Sento
Tror man bare må ta en valg også leve med det
Har ikke kikket på Cybex Talos i butikk, men synes hvertfall Priam og Bugaboo har veldig like hjul Så har litt vanskelig for å se for meg at den ene skal være god og den andre elendig på vinterføre Men vet du om Talos har ergonomisk sittedel?Av det jeg leser av reviews på cybex talos er at den er generelt god på vinterføre. Leser og hører om flere som er misfornøyd med bungaboo når det gjelder dettem
Står og at man får plass til både stellebag og en god handel under
Aner ikke ! Nei den har ikke detHar ikke kikket på Cybex Talos i butikk, men synes hvertfall Priam og Bugaboo har veldig like hjul Så har litt vanskelig for å se for meg at den ene skal være god og den andre elendig på vinterføre Men vet du om Talos har ergonomisk sittedel?
Men har prøvd å søke på priam vs talos. Fant kun fra 2020, dvs. ikke de nyeste vognene. Da står det iallfall at priam er ment for mer urbane strøk og talos for mer terreng. Så da blir jo priam mer lik bugabooAner ikke ! Nei den har ikke det
Står ergonomisk tilpasset noen plasser, vet ikke om det er det samme?Men har prøvd å søke på priam vs talos. Fant kun fra 2020, dvs. ikke de nyeste vognene. Da står det iallfall at priam er ment for mer urbane strøk og talos for mer terreng. Så da blir jo priam mer lik bugaboo