Barnevogn

Vi skal ha bugaboo donkey, for storesøster blir ikke mer en 12-13 mnd når nr to kommer
 
Vi har kjøpt Babyjogger City Elite på finn.no til 4600 kr. Syns det var et lite kupp med tanke på at den var brukt tre ganger, den ser helt ny ut :) Tenker å kjøpe bagdel på komplett.no, der koster den bare 2000 kr. Dog med én mnds leveringstid, men vi har ikke akkurat hastverk med å få den i hus :p
 
Last edited:
Jeg tenkte jeg ville ha en Emmajunga, for de vognene ser helt fantastiske ut! Men etter førstemann har jeg lært at funksonalitet kommer først! Har forelska meg helt i Babyjogger vognene. Vi har en gt, men skulle jeg kjøpt ny i dag hadde jeg kjøpt en Elite. Har også kjøpt deluxe bagen på komplett, så har jeg en flott vogn med å sette den bagen på gt'en :)
Har også en Simo kombi som sovevogn eller om vi trenger masse oppbevaring på tur :)
 
Endt opp med en Simo Kombi som hovedvogn og en Quinny Zapp Extra som byvogn. Fikk kjøpt begge veldig rimelig, så slo til ;) Bor i 2. etasje, så er veldig greit at baggen til Simoen enkelt kan tas av og bæres opp :)
 
Har fått kjøpt helt ny Baby Jogger City Elite med Delux bag og matbrett for 6300! Kjempefornøyd med et super godt kjøp!!!:smiley-bounce016
 
Vi kjøpte en Stokke trailz igår, var tilbud på barnashus - kjøp vogn for over 6000,- og få gavekort på 2000,- .. Gleder meg til den kommer, selvom det er en liten evighet til den skal brukes!
 
Vi kjøpte en Stokke trailz igår, var tilbud på barnashus - kjøp vogn for over 6000,- og få gavekort på 2000,- .. Gleder meg til den kommer, selvom det er en liten evighet til den skal brukes!

Vi kjøpte på mandagen! Gleder meg til å ta den i bruk:D
 
Vi kjøpte en Stokke trailz igår, var tilbud på barnashus - kjøp vogn for over 6000,- og få gavekort på 2000,- .. Gleder meg til den kommer, selvom det er en liten evighet til den skal brukes!
Såg du dette tilbudet på nettet? Vet du evt hvor lenge tilbudet varer? :)
 
Vi har en brio go. Ganske fornøyd. Men må ha sovevogn til bhg til stores også..
 
Jeg har Simo Duo som jeg kjøpte ny til første. Den skal jeg bruke, men jeg skal kjøpe en lettere trille til å ha ekstra når bebis nærmer seg 8-10 mnder.
 
Kjøpte emmaljunga edge duo etter ul på mandag. Men får den ikke før i november. Da dame i butikken sa det var lurt å vente lengst mulig sa garantien løper fra jeg henter den i butikken.

Så hun bestiller den ikke før det nærmer seg:) gleder meg veldig til å få den hjem:)
 
Vi har bestemt oss for emmaljunga edge duo for lenge siden, da vi bor slik at vi må ha en robust vogn i tillegg til husky som kommer til å vil trekke i vogna. Vi skal ha med svinghjul og luft i dekkene. Vi har til og med bytta bil for å få plass til "droget" Er også første så tenker vi har vogn i mange år fremover også er jeg så heldig å få den i 30-årsgave fra min far
 
Vi går for Stokke trailz :)
 
Back
Topp