Barnevogn

Har veldig lyst å kjøpe bugaboo donkey siden storebror ikke er blitt 2 år når neste kommer. Da kan eg bare klikke av hans sittedel når eg og baby skal ting mens han er i barnehagen, så kan han beholde B.O.B vognen sin og ha den i barnehagen
 
Har veldig lyst å kjøpe bugaboo donkey siden storebror ikke er blitt 2 år når neste kommer. Da kan eg bare klikke av hans sittedel når eg og baby skal ting mens han er i barnehagen, så kan han beholde B.O.B vognen sin og ha den i barnehagen
Vi har kjøpt bugaboo donkey, minstemann er 16 måneder nå :) Bruker den som mono nå og jeg ELSKER vogna:D
 
Vi har kjøpt bugaboo donkey, minstemann er 16 måneder nå :) Bruker den som mono nå og jeg ELSKER vogna:D
Min sønn er også 16 mnd nå, har snakka litt med samboer om det. Så mulig det blir å ha en bugaboo donkey når begge bruker vogn, så kan baby i magen få sportsvognen når eldste er ferdig med vogn, også bare selge bungabooen :)
 
Kjøpte oss Bugaboo buffaloo, fantastisk lett vogn, som tar liten plass i bil. Et viktig kriterie for meg var at barnet skulle være vendt mot meg når jeg triller. Kalesjen kan trekkes langt frem og den skulle gå like bra på grus som på asfalt, som er bra siden vi også har en hund vi går nye tur med :)
 
Blir nok søskenvogn på oss med tanke på storebror, så får vi ha en til ved siden av. Har 3 vogner til storebror

Babyjogger city elite er fantastisk, men gutten min vokste ut av bakdelen på den gamle vogna når han var 6 måneder. Synes det er litt tidlig å snu han fra meg så tidlig. Men når de er over ett år og trygge er det helt rått. Mannen elsker også eliten. Men babyjogger har kommet med en ny som heter Premier som jeg også sikler litt på. Den kan snues begge veier :)

Ja, jeg har også sett litt på den nye. Ser baby jogger får mye skryt, men kunne ikke tenkt meg å ha barnet vendt fra meg når det er under året. Så Baby jogger Premier er jo helt perfekt da :) Vurderer denne sterkt :)
 
Jeg bestilte vogn denne uka, men henter den nok ikke ut før etter sommeren. Jobber i barneutstyrsbutikk/emmaljungaforhandler. Og en kjapp telefon til emmaljunga så fikk jeg vite at min favorittfarge går ut med dette modellåret! nytt modellår lanseres til uka. Blir spennende å se hva som kommer med 2017 modellene, men jeg er veldig sikker på at jeg har valgt riktig :) ble city cross på meg!
 
Har TFK etter eldste så tenkte å kjøpe bag til den. Tenkte også på en litt mindre trille til å ha i bilen, men ikke bestemt meg ennå
 
Vi bruker Stokke Crusi. Så babyen får arve etter storebror som nok er ferdig med vogna i desember :)
Synes du bagen var lun nok når det blåser eller regner litt? Ser kalesjen til Stokke ikke kommer like langt ned som på en del andre modeller. Er det regntrekket du tar frem i slike tilfeller?
 
Vi har bestilt Babyjogger City Elite, vi bor i 2. etasje og har ikke bil, så likte at den var så enkel å slå sammen og veier så lite, og så går vi mye tur på grusete og bratte veier, så vi måtte ha sportsvogn. Fant ut vi bare måtte ofre at sittedelen ikke kan snus, siden vi likte vogna så godt ellers :)
 
Synes du bagen var lun nok når det blåser eller regner litt? Ser kalesjen til Stokke ikke kommer like langt ned som på en del andre modeller. Er det regntrekket du tar frem i slike tilfeller?
Ja, jeg gikk tur i all slags vær, sommer og vinter og babyen var alltid tørr og varm. Når det var nødvendig med regntrekk så brukte jeg det :)
Var veldig fornøyd med vognen :D
 
Ja, jeg gikk tur i all slags vær, sommer og vinter og babyen var alltid tørr og varm. Når det var nødvendig med regntrekk så brukte jeg det :)
Var veldig fornøyd med vognen :D
Takk for betryggende svar :) det er fordeler og ulemper med alle vognene som per nå er aktuelle, så da er det fint å få eliminert noen av ulempene ;)
 
Har veeeeeldig lyst på buggaboo donkey duo :)
 
Husk at man ikke har garanti på vogner bestilt fra Tyskland :) Mange butikker har tilbud i perioder så prisen ikke blir høyere :)
At man ikke har garanti er vel bare tull! Vi fikk ødelagt ene glidelåsen, så fikk vi tilsendt en ny sportsdel. Sendte bare bilde av skaden på mail.
 
Vi har kjøpt bugaboo donkey, og jeg elsker vogna!! :D Vi bruker den jo bare som mono foreløbig, men kan virkelig anbefales :D
Har du prøvd den på ulike underlag? :)
Tror mannen bare må punge ut for den ja :) :D
 
Hadde Emmaljunga til storebror. Pen å se på, men fryyyktelig tung, tar stor plass, og sportsdelen er klumpete og mindre pen. Så den solgte vi fort.. Hadde TFK når han gikk over til sportsvogn og elsket den! Så denne gangen skal vi bestille TFK joggster twist Premium Line:Heartred
 
Back
Topp