Barnevogn

Safin

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Er det noen som har begynt å tenke på hvilken vogn de skal ha?

Ser støtt og stadig på vogner på nett, men føler disse fine, moderne vognene har så liten sportsdel.

Vil jo ha en vogn som kan brukes i barnehagen også, når den tid kommer og ungen skal sove der.

Sist gang hadde jeg en Emmaljunga i starten, men følte den var veldig tung, så bytta den ut med en Teutonia da ungen var stor nok til å sitte i sportsdel.

Teutonia er nesten umulig å få tak i her jeg bor, og også på nett, så nå sitter jeg her og klør meg i hodet over hva jeg skal velge. Kommer ikke til å kjøpe noe før etter ultralyden uansett, men liker å være klar :p
 
Vi har emmaljunga til skatten i dag som vi blir å gjøre om til bagvogn igjen til babyen når den kommer. Storesøster får da ei baby jogger City elite. Hun trenger nok ei vogn hun også siden det bare er 16/17 mnd mellom de.
 
Tror vi skal gå for en Baby Jogger City Elite denne gangen. Har tidligere hatt Mountain Buggy og TFK. Syns Baby Jogger ser så fin ut med sportsdelen med den store kalesjen slik at barnet ligger lunt og fint.
 
Vi bruker Stokke Crusi. Så babyen får arve etter storebror som nok er ferdig med vogna i desember :)
 
Kjøpt oss en quinny spidi :)
 
Vi hadde TFK sist men har solgt den. Vurderer mountain buggy denne gangen. Vi var forøvrig veldig fornøyd med TFK men har lyst til å prøve noe annet av ren nyskjerrighet :p Kan fort hende vi ender opp med å selge ny vogn og kjøpe TFK igjen. Vi får se!
 
Helt enig! Også stooor bag! :D

Ja veldig stor bag som kan brukes til barnet er nermere året:) om man ikke får veldig stor baby da:) gleder meg utrolig mye til å få bruke vogna, som har stått å ventet på en liten eier i nøyaktig ett år :D
 
Hadde emmaljunga city cross til storebror. Syntes emmaljunga er oppskrytt. Stor, klumpete, ekkel posete kalesje, skeiv bag, altfor storr regntrekk, myggnettong som fungerer dårlig, stenger inni bagen som gjør at babyen kan slå hodet sitt, dårlige og klønete seler....

Vi byttet derfor til brio smile og skal bruke denne med nestemann også. Elsker den :)
 
Jeg har drømt om en emmaljunga Mondial siden vi fikk førstemann. Jeg prøvde å være fornuftig, og endte opp med bugaboo cameleon. Den tok mindre plass, i bil og i stue, var lettere, og vi tenkte det var mer sannsynlig at vi kunne bruke den lenge. Jeg hatet den når jenta mi var liten. Begynte å like den bedre når hun var blitt 1,5 år, da var den praktisk.

Hadde planer om å kjøpe Mondial denne gangen, men så kom jeg over silver cross elegance. Og nå drømmer jeg om den:)
 
Tror det blir Mountain Buggy på oss, da den kan reversere sittedelen, slik at ungen sitter mot oss. Hadde City Elite hatt den muligheten hadde jeg valgt den, men i og med at det er mye vind her tror jeg det er greit og ha kidden mot meg når vi skal gå turer. Ikke aktuellt og dra vogna etter meg.
 
Tror det blir Mountain Buggy på oss, da den kan reversere sittedelen, slik at ungen sitter mot oss. Hadde City Elite hatt den muligheten hadde jeg valgt den, men i og med at det er mye vind her tror jeg det er greit og ha kidden mot meg når vi skal gå turer. Ikke aktuellt og dra vogna etter meg.

At barnet kan sitte med ansiktet mot meg er et viktig kriterie for min del også. Hadde for det meste ungen mot meg sist gang, og synes det er hyggelig å kunne se ungen og snakke til barnet når man triller :)
 
Back
Topp