Barnevogn

Vi hadde TFK sist men har solgt den. Vurderer mountain buggy denne gangen. Vi var forøvrig veldig fornøyd med TFK men har lyst til å prøve noe annet av ren nyskjerrighet :p Kan fort hende vi ender opp med å selge ny vogn og kjøpe TFK igjen. Vi får se!
Mountain Buggy har veldig kort karlesje, usikker på hvordan deg skrives, skjermer dårlig mot sol og vind....
 
Tror det blir Mountain Buggy på oss, da den kan reversere sittedelen, slik at ungen sitter mot oss. Hadde City Elite hatt den muligheten hadde jeg valgt den, men i og med at det er mye vind her tror jeg det er greit og ha kidden mot meg når vi skal gå turer. Ikke aktuellt og dra vogna etter meg.
Kan man det med Mountain Buggy? Jeg hadde den vogna til min nr 1 som nå er 5 år, den gangen kunne man det ikke...
 
Blir å bruke opp igjen vognene vi har fra før her. Har tfk dobbelvogn og emmaljunga scooter hjemme, tfk jogster og ei til jeg ikke husker stående i barnehage som sovevogn. I tillegg ei quinny zap extra til sentertrilling.
Blir å bytte om litt og ha begge TFKvognene hjemme da jeg har bag til dem. :)
 
Tror nok det blir en Stokke trailz på oss. Lett å trille og stor dypbag.. har i all herlighet tittet på den lenge før vi ble gravide :)
 
Kan man det med Mountain Buggy? Jeg hadde den vogna til min nr 1 som nå er 5 år, den gangen kunne man det ikke...

Mener det er nytt med 2015 modellen, men skal ikke si det 100% Skal innom barnashus i morgen for å se på den + forsikre meg om at det går. Står iallefall i infoen til vogna på flere sider at den er reversibel. Mulig det kun er bag delen da?
 
Tror det var kiddies24.de vi endte på. Alt har jo sine fordeler og ulemper, litt upraktisk om det skulle være noe feil på vognen f.eks men vi tok den sjansen og alt gikk bra for oss. Finnes mange sider med tips om hvordan bestille vogn i utlandet om du googler litt :)

Tusen takk for tips:)
 
Vi har egentlig vogn fra før, men den blir for stor for bilen når alle syv setene er oppe, så jeg har siklet litt på den nyeste emmaljunga nxt90 <3
 
Tror det var kiddies24.de vi endte på. Alt har jo sine fordeler og ulemper, litt upraktisk om det skulle være noe feil på vognen f.eks men vi tok den sjansen og alt gikk bra for oss. Finnes mange sider med tips om hvordan bestille vogn i utlandet om du googler litt :)
Hvordan blir det med frakt og toll og sånt? Det var jo ganske rimelig der da.. :)
 
Har vogn fra før vi også. Emmaljunga Edge Duo og Babyjogger City Elite. Kjøper bag til Babyjoggern, og kommer nok til å bruke denne mest! Emmaljungaen er et svært drog...
 
Er du fornøyd med Babyjoggeren, jeg vurderer å kjøpe en...

Jeg er VELDIG fornøyd med den. Den er lett og god å trille, lett å klappe sammen og frakte med seg. Full liggestilling, dyp kalesje, med "vindu". God i terreng, god i byen, god å løpe med, god å reise med. Mange syns det er dumt at man ikke kan ha sittedelen mot seg, men min erfaring var at mini drev å snudde seg for å se andre veien hele tiden så for oss var det ikke et problem. Var å såg på bagen på barnas hus, og den var også veldig lett og fin!

Mao- praktisk og lett vogn! Og du har vel forstått nå at jeg digger den :D
 
Jeg er VELDIG fornøyd med den. Den er lett og god å trille, lett å klappe sammen og frakte med seg. Full liggestilling, dyp kalesje, med "vindu". God i terreng, god i byen, god å løpe med, god å reise med. Mange syns det er dumt at man ikke kan ha sittedelen mot seg, men min erfaring var at mini drev å snudde seg for å se andre veien hele tiden så for oss var det ikke et problem. Var å såg på bagen på barnas hus, og den var også veldig lett og fin!

Mao- praktisk og lett vogn! Og du har vel forstått nå at jeg digger den :D
Takk for svar!

Min erfaring er også at barnet heller vil se "ut" enn på den som triller. Da tror jeg jammen jeg går for en sånn jeg også :happy:
 
Blir nok søskenvogn på oss med tanke på storebror, så får vi ha en til ved siden av. Har 3 vogner til storebror

Babyjogger city elite er fantastisk, men gutten min vokste ut av bakdelen på den gamle vogna når han var 6 måneder. Synes det er litt tidlig å snu han fra meg så tidlig. Men når de er over ett år og trygge er det helt rått. Mannen elsker også eliten. Men babyjogger har kommet med en ny som heter Premier som jeg også sikler litt på. Den kan snues begge veier :)
 
Back
Topp