Barnevogn

Hadde Emmaljunga Edge Duo til førstemann... Herlighet for et drog!! Vi kjøpte Babyjogger City Elite som sportsvogn og vogn nr 2 og eeeelsker den! Vi skal kjøpe bagen til den og tror det blir helt suverent. Var å såg på Stokke Trailz, kul.. Men den ble i det tyngste laget den også, samt at ser at mange sliter med knirking. Har vært å sett på diverse andre vogner som TFK, bugaboo osv.., men ingen kommer liksom helt opp til Babyjogger'n (syns jeg da). Helt ufattelig at de skal slutte å produsere city elite, den er virkelig helt fantastisk spør du meg :)
 
Har du prøvd den på ulike underlag? :)
Tror mannen bare må punge ut for den ja :) :D
Har trillet den på skogsveier og i byen, der er den ypperlig :D Utenfor huset til mamma er det masse stor løs grus, der er den ikke god! Men der er også simoen veldig tung! Den er veldig dyr, men jeg synes det er verdt hver krone :)
 
Hadde Emmaljunga Edge Duo til førstemann... Herlighet for et drog!! Vi kjøpte Babyjogger City Elite som sportsvogn og vogn nr 2 og eeeelsker den! Vi skal kjøpe bagen til den og tror det blir helt suverent. Var å såg på Stokke Trailz, kul.. Men den ble i det tyngste laget den også, samt at ser at mange sliter med knirking. Har vært å sett på diverse andre vogner som TFK, bugaboo osv.., men ingen kommer liksom helt opp til Babyjogger'n (syns jeg da). Helt ufattelig at de skal slutte å produsere city elite, den er virkelig helt fantastisk spør du meg :)
Vet du når de skal slutte å produsere den...?
 
Her nekter gubben vogn med 3 hjul :p så blir det Edge Duo fra forie mann :) veldig fornøyd med den altså. Ja den er stor, men med vinter baby så er det god plass i den :)
 
Her nekter gubben vogn med 3 hjul :p så blir det Edge Duo fra forie mann :) veldig fornøyd med den altså. Ja den er stor, men med vinter baby så er det god plass i den :)

Brukte litt tid på å overtale mannen til å prøve Babyjogger'n i 2012. Men nå har han et elsk forhold til den :D
 
Dere som liker babyjogger city elite, men savner at den kan snus og/eller 4 hjul: Jeg har babyjogger city versa med GT hjul og den er lik city elite med veldig god trillekomfort og er praktisk, enkel å slå sammen og blir veldig liten sammenlagt. Denne kan snus begge veier, er romslig, men lun og god i sportsdelen og har 4 hjul med to svingbare (låsbare) framme. Jeg er veldig fornøyd med vognen.

Det eneste minuset er at den bør (må?) snus før den legges sammen. Jeg tror/trodde det skulle være mulig å legge den sammen med bakovervendt sittedel, men jeg har ikke fått det til.
 
Og på lørdag kjøpte jeg en ny vogn..
Jeg ble så irritert på at Quinny Zapp extra ikke kan legges sammen i en del og at det ikke går an å legge sammen sittedelen i det hele tatt, at jeg rett og slett kjøpte meg en Babyzen yoyo, haha!

Så nå har vi ikke mindre enn 4 vogner til de to tette som det blir ca 21 mnd mellom! :p
 
Blir en Edge duo på meg, slik vi bor er det mest praktisk med fire hjul. Dessuten er den jo veeeldig grei å lagre til senere lillesøsken! :)
 
Vi sto mellom Stokke Trailz, Babyjogger City Premier og Emmajungla nxt 90.
Men så var det en av selgerne som påpekte demping i ulendt terreng og vekt mtp fortauskanter etc.
Så nå blir det nok Emmajungla Super Nitro.
 
Blir en Edge duo på meg, slik vi bor er det mest praktisk med fire hjul. Dessuten er den jo veeeldig grei å lagre til senere lillesøsken! :)

Har den lagra fra nr 1. Den blir barnehagevogn.. Ble skikkelig lei av å løfte den inn og ut av bilen, samt at den tok stor plass. Men bevares, en god, stor og robust vogn :)
 
Noen som har erfaring med easywalker mosey? Synes den ser veldig bra ut :)
 
Har den lagra fra nr 1. Den blir barnehagevogn.. Ble skikkelig lei av å løfte den inn og ut av bilen, samt at den tok stor plass. Men bevares, en god, stor og robust vogn :)

Skjønner den... Tenker muligens at den blir brukt mest som bagvogn? For den virker supert til det formålet, eller?:) og når vi går over til sportsdel kan den være hos besteforeldre, der vi trenger vogn for å slippe å ta med hver gang:)
 
Blir nok mest sannsynlig en Emmaljunga Edge duo, men er ennå usikker på om vi skal ha svinghjul eller faste hjul :)
 
Back
Topp