Barnevogn

Vi skal ha Bugaboo Donkey Twin. Importerer fra Nederland og sparer rundt 5000 på det ;)

Har selv tenkt å kjøpe Bugaboo Buffalo, og sett på det å importere fra Nederland. Vet du om andre som har gjort dette?:-) og har du en god nettside du vil anbefale?:-)

Babyplus.nl. Vet ikke noen personlig nei, men lest en del forum og blogger der de anbefaler de :) Vi får den faktisk billigere fra de, hjem til døren enn ei jeg vet som reiste til Nederland og kjøpte der! Så meget fornøyd med prisen i alle fall ;)

De er kjappe å svare på mail og virker veldig profesjonelle :) Men vi kommer ikke til å bestille før vi har flyttet ;)

Bugaboo Cameleon blir det nok her ;)

Har Simo fra forrige gang som vi tenker å bruke til den lille. Kjøper en brukt til eldste for å ha i barnehagen.

Babyplus.nl. Vet ikke noen personlig nei, men lest en del forum og blogger der de anbefaler de :) Vi får den faktisk billigere fra de, hjem til døren enn ei jeg vet som reiste til Nederland og kjøpte der! Så meget fornøyd med prisen i alle fall ;)

De er kjappe å svare på mail og virker veldig profesjonelle :) Men vi kommer ikke til å bestille før vi har flyttet ;)
Så flott, tusen takk ;-) det skal jeg sjekke ut med en gang :-)

De svarer ikke i helgene da, for da er det jo stengt :)

Får prøva å ringe i morgen;-) eneste eg stusset på var at prisene på Bugaboo Buffalo vognene kommer ikke opp, men andre merker ?!! Hmm. Men blir spennende å se hva vi lander på :) igjen takk for tipset:-)

Vi har Emmaljunga Edge Duo som vi kjøpte i fjord sommar, så vi kjem til og bruke samme no :)

Vi skal ha Easywalker Qtro :-) Har ikke fått den enda, men er så fornøyd med det jeg har lest og prøvd hittil at jeg holder på å sprekke! Skal kjøpe den av ei god venninne, vognen ble kjøpt ny i 2012 og er pent brukt med ei lita snuppe :-)

Vi har fått tilbud om å få bagen til Mountain Buggy Urban Jungle, men vurderer å kjøpe Babyjogger City Elite. De virker ganske like disse to vognene, så vi må se litt på hva den totale kostnaden blir. Merker vi er heelt grønne på hva det er man trenger til vogna, ha ha!

Vi er helt sikre på at vi ønsker en 3-hjulsvogn, men merker at det plager meg litt at sportsdelen ikke kan snus mot oss. Noen erfaringer med dette?

Jeg ville ikke kjøpt en vogn som ikke kan snues, men det er jo min personlige mening :) Jeg snur fortsatt datteren på 2 og et halvt jeg, så vi får pratet ordentlig sammen før/etter barnehagen :) Man flytter de jo gjerne over ganske tidlig (6 mnd ved små bager), og jeg tenker det for noen kan bli alt for mye stimuli, og lite trygt å ikke se mamma/pappa :) Selv hadde jeg Emmaljunga smart duo med svær bag, og ei lita, nett frøken, så vi skifta sent.

Back
Topp