Barnevogn

Her har vi Emmaljunga Edge Duo etter førstemann som skal gå i arv :-) Er superfornøyd med den :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her har vi Emmaljunga Edge Duo etter førstemann som skal gå i arv :-) Er superfornøyd med den :-D

Jeg har hørt at den er så tung og tar så mye plass. Stemmer det?

Jeg har hørt at den er så tung og tar så mye plass. Stemmer det?

Den tar en del plass, men vi har stasjonsvogn, så det har gått bra :-) Den veier en del, husker ikke vekten med bagen, men med sportdelen er den nærmere 20 kg.. men har blitt en vane å drasse på den så det har gått helt fint her :-)

Den tar en del plass, men vi har stasjonsvogn, så det har gått bra :-) Den veier en del, husker ikke vekten med bagen, men med sportdelen er den nærmere 20 kg.. men har blitt en vane å drasse på den så det har gått helt fint her :-)

Oki :) Får sjekke den ut når den tid kommer :)

Vi bor i oslo så tenker oss en nett og lett byvogn. Valget falt derfor på bugaboo buffalo :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har plutselig kjøpt vogn vi også :)
Kom over en brukt veldig fin simo vogn.
Hadde bestemt meg for simo, så da vi kom over denne var det bare å slå til selv om det er tidlig og vi har god tid ;)
Så nå er det bare å gjemme vogna slik at den ikke røper oss :)

Jeg har Emmaljunga vogn (dypbag og sportsdel) fra førstemann og en bumbleride indie sportsvogn som jeg tenkte kjøpe bag til også. Forsåvidt fornøyd med Emmaljunga, men den tar mye større plass og er tyngre en bumbleride vogna. Husker fra førstemann som ble født i juli at Emmaljunga bagen var enorm til den lille babyen når det var sommervarmt. Følte liksom hun humpa rundt oppi der. ( Hun gjorde nok ikke det altså) så derfor kjøper jeg en bag til bumbleride vogna som er liten og nett. Emmaljunga bagen var suveren når vinteren kom. God plass til tykke klær og poser og den var robust og fin mot vær og vind.

Vi bor i oslo så tenker oss en nett og lett byvogn. Valget falt derfor på bugaboo buffalo :)

Er det den nye versjonen som er kommet, som er litt høyere? Syns de vognene er kjempefine, men syns de har vært litt lave. Så da jeg så at de er kommet i litt høyere modeller ble jeg så glad :)

Er det den nye versjonen som er kommet, som er litt høyere? Syns de vognene er kjempefine, men syns de har vært litt lave. Så da jeg så at de er kommet i litt høyere modeller ble jeg så glad :)

Nja, det er mulig det. Tittet litt på den på babyshop og tenkte ikke over høyden.

TFK Joggster twist. Brukte den til storesøster og er elsker den vognen! :D Prøvd mange, men faller alltid tilbake på den. :)

Har jeg faktisk ikke tenkt på, men mange gode tips her da brukte både edge duo og city cross til første og var mest fornøyd med crossen

Har litt lyst å prøve buffaloen men jeg vet ikke. Må også ha en god joggevogn, så da tenkte jeg babyjogger F.I.T

Hva er egentlig fordelen med en joggevogn? Ser det er flere som skriver de trenger det ;)

❤ alle gode ting er tre ❤

Hva er egentlig fordelen med en joggevogn? Ser det er flere som skriver de trenger det ;)

❤ alle gode ting er tre ❤

En jogge vogn er bygd til litt mer terreng, store hjul :) jeg løper noe og har lyst til å kunne gjøre det med vogn også hvis den tid kommer.

Bugaboo Buffalo, Buggaboo Camelon 3 eller Stokke Crusi blir det her :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Aner ikke hvilken vogn vi skal ha enda.

Vi hadde tfk til bertemor, og var storfornøyd med den.

Har jo solgt både vogn og sprinkelseng og annet babystæsj, for vi skulle ikke ha flere unger på ihvertfall fire år, og ville ikke ha stæsjet stående og ta opp plass ;)

Hahahaha ;)

hvilken vogn er best til en liten bil...?:P kjører volkswagen up:) med førstemann hadde jeg ikke bil så da hvar ikke det noe tema , har ikke peiling på hva jeg skal gå etter. føles ut så en evighet siden :P

Back
Topp