Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har hørt at den er så tung og tar så mye plass. Stemmer det?Her har vi Emmaljunga Edge Duo etter førstemann som skal gå i arv Er superfornøyd med den :-D
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg har hørt at den er så tung og tar så mye plass. Stemmer det?
Oki Får sjekke den ut når den tid kommerDen tar en del plass, men vi har stasjonsvogn, så det har gått bra Den veier en del, husker ikke vekten med bagen, men med sportdelen er den nærmere 20 kg.. men har blitt en vane å drasse på den så det har gått helt fint her
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Er det den nye versjonen som er kommet, som er litt høyere? Syns de vognene er kjempefine, men syns de har vært litt lave. Så da jeg så at de er kommet i litt høyere modeller ble jeg så gladVi bor i oslo så tenker oss en nett og lett byvogn. Valget falt derfor på bugaboo buffalo
Sent from my iPhone using BV Forum
Er det den nye versjonen som er kommet, som er litt høyere? Syns de vognene er kjempefine, men syns de har vært litt lave. Så da jeg så at de er kommet i litt høyere modeller ble jeg så glad
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har hørt at den er så tung og tar så mye plass. Stemmer det?
Hva er egentlig fordelen med en joggevogn? Ser det er flere som skriver de trenger det
❤ alle gode ting er tre ❤
Bugaboo Buffalo, Buggaboo Camelon 3 eller Stokke Crusi blir det her
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Har du erfaringer med bugaboo buffalo? Har sett litt på denne jeg også