Barnevogn

Jeg har en emmaljunga edge duo. kjøpte den brukt i 2011. Vil gjerne ha en ny denne gangen da den begynner å bli veldig slitt =)

Har veldig lyst på en vogn med bag, sportsdel, som man kan klikke på bilstolen. Og sånn adapter/ isofix. Er litt grønn der. Men vil ha hele pakka! Noen tips?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har en emmaljunga duo vogn, som er brukt til de to først. Men siden jeg får to tette nå. Så trenger jeg også en søsken vogn, noen som vet om et merke de kan anbefale?

Storesøster 2009
Lillesøster 2013
Lille spire 2015

Vi har en brio happy fra før, og en city mini. Denne gang vil jeg ha city elite. :)

Jeg har en emmaljunga duo vogn, som er brukt til de to først. Men siden jeg får to tette nå. Så trenger jeg også en søsken vogn, noen som vet om et merke de kan anbefale?

Storesøster 2009
Lillesøster 2013
Lille spire 2015
Jeg står mellom bugaboo donkey (veldig dyr), Mountain buggy duet eller tfk twinner twist. Tror jeg liker best mountain buggy, men må prøve de i butikken før jeg evnt kjøper brukt.

Har en emmaljunga city cross og en TFK joggster twist fra førstemann. Regner med at babyen får city cross'n, så fortsetter storebror med TFK.

*27.08.2013*
*14.04.2015*

Dropper du søskenvogn?

Blir nok en søskenvogn i tillegg. Skal prøve å kjøpe en brukt, så da blir det den vi finner!

*27.08.2013*
*14.04.2015*

Jeg har en vogn stående fra sist gang. Teutunia timmy og jeg elsker den vogna! Den begynner å bli knirkete og slitt, men kommer til å bruke den til den ikke vil mer! Den er så liten og romslig på en gang! Love it!

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app

Jeg kommer nok til å bruke tfk'en vi har som bagvogn og gå over til babyjogger city elite som sportsvogn.

Da ble det bugaboo buffalo på oss:) bestilt fra barnas hus. 50% rabatt! Da måtte vi slå til

Vi skal kjøpe bugaboo buffalo! Gode hjul på terreng, stødig, lett å svinge med og blir liten ssmmenslått. Og lett! Dette er viktig for oss da vi skal gå tur med en stor hund.. som også skal ha plass i bagasjerommet på bilen, sammen med vogna :D

Var og tittet på vogn nå i helgen. Blir nok en emmaljunga edge duo eller mondial de luxe. Noen av dere som vet hvilken av disse som har den største bagen? Husker ikke hva damen i butikken sa, men en av de hadde litt mindre bag... ønsker uansett den store, men står ikke mål på hjemmesiden.

Den skal vi også ha! :) men 50 %, så bra!! Hadde de det bare den ene dagen ?

Vi var å tittet på buffalo på barnas hus og de sa de ikke fikk lov å selge bugaboo til redusert pris. Var noe leverandør hadde bestemt, så hun vi snakket med sa det gjaldt i hele norge. De fikk kun lov å gi 10% på alle kjøp over 10000 og kjøre kampanjer med redusert pris på alle ande vogner enn bugaboo og stokke. Kan hende det løy til oss da men, siden noen skriver her at de fikk buffalo 50% avslag :)

Har veldig lyst på en vogn med bag, sportsdel, som man kan klikke på bilstolen. Og sånn adapter/ isofix. Er litt grønn der. Men vil ha hele pakka! Noen tips?

Sent from my iPhone using BV Forum
Tfk med multi x bagen og sportsdel:) så kjøper du adaptere (100-200 kr) også vips, kan du ta bilsete på:)

Har Simo Duo fra forrige, den synes nesten ikke at er brukt så den blir brukt igjen :) Veldig fornøyd med vogna!

Back
Topp