Barnevogn

hvilken vogn er best til en liten bil...?:P kjører volkswagen up:) med førstemann hadde jeg ikke bil så da hvar ikke det noe tema , har ikke peiling på hva jeg skal gå etter. føles ut så en evighet siden :P

Oy :-) da har du en utfordring ;-) husker jeg hadde en sedan i begynnelsen med tusta mi, og skal ærlig innrømme at jeg holdt på å tørne, var ikke noe for meg å måtte stable rundt, og ta av dekkene på vognen for å få plass :-P men det er sikkert kommet en fancy liten vogn som passer perfekt for det på markedet nå :-) i denne tvserien "Sigrid skal bli mamma" så har jo hun en porsche, er vel ikke mer bagasje plass i den, hvilke vogn har hun :-)??

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

hvilken vogn er best til en liten bil...?:P kjører volkswagen up:) med førstemann hadde jeg ikke bil så da hvar ikke det noe tema , har ikke peiling på hva jeg skal gå etter. føles ut så en evighet siden :P

Kul bil ;)
Når jeg hadde up fikk jeg plass til en emaljunga scooter så tror man får plass til litt forskjellig. Elite city vil jeg tippe du får plass til. Samme med buggaboo, usikker på buffalo da. Prø. I butikk :)

Sniker litt her ;)
Men jeg har brukt buffaloen nå i 10 mnd, og er super fornøyd :)
Absolutt et godt kjøp :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så bra! Den skal vi kjøpe! Er den grei på vinterføre? Går det an å legge sportsdelen helt flatt?

Så bra! Den skal vi kjøpe! Er den grei på vinterføre? Går det an å legge sportsdelen helt flatt?

Den er helt super på vinterføre :)
Såortsdelen er jo ikke helt flat, den er som på andre bugaboo vogner, man justerer hele setet, ikke bare ryggen... Om det var det du mente?
Men det er full liggestilling :)

Den er helt super på vinterføre :)
Såortsdelen er jo ikke helt flat, den er som på andre bugaboo vogner, man justerer hele setet, ikke bare ryggen... Om det var det du mente?
Men det er full liggestilling :)

Høres veldig bra ut. Vurderer å kjøpe den i sverige. Litt billigere der tenker jeg :)

Jeg får prøve meg fram :))) dette er så spennende :D

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg har bestemt oss for at vi enten skal ha en Simo duo eller en TFK, heller mest mot TFK og tenker å kjøpe fra tyskland. Men synes det er litt for tidlig å bestille ennå

Høres veldig bra ut. Vurderer å kjøpe den i sverige. Litt billigere der tenker jeg :)

Nei den er faktisk ikke billigere i Sverige, samme pris som her :)

Brio Go :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ingen anelse!! Med stor/høy bil og hundebur i bilen må det bli en som ikke er alt for stor og tung.. men helst stabil og fremkommelig siden vi liker å gå på tur på grusveier o.l.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Vi har en TFK joggster twist som vi har brukt til storebror. Veldig fornøyd med den, så den skal gå i arv:)
Samme her :) skal bare kjøpe den nye baggen de har fått til vogna :)

♡ ønsker en liten ♡

Har en svart Emmaljunga mondial limited edition som jeg brukte på jenta mi og kommer til å bruke den på neste og :) veldig fornøyd med vogna åsså er den så fin :)

❤️Jente 2011
❤️August 2015

Har en svart Emmaljunga mondial limited edition som jeg brukte på jenta mi og kommer til å bruke den på neste og :) veldig fornøyd med vogna åsså er den så fin :)

❤️Jente 2011
❤️August 2015
Ikke meningen å blande seg sånn egentlig, men kanskje du ikke var klar over det selv..det står august 2015 i signaturen din, du mener vel april? ;)

Samme her :) skal bare kjøpe den nye baggen de har fått til vogna :)

♡ ønsker en liten ♡

Hvet du hvor lang den er i forhold til den andre baggen til tfk? Virderer det samme, men har hørt den er veldig kort.

Ettersom jeg har solgt unna. Og storesøster bruker en vogn som sovevogn i barnehagen må vi ha ny. Håper å finne ei brukt tfk!

Back
Topp