hvilken vogn er best til en liten bil...?kjører volkswagen up
med førstemann hadde jeg ikke bil så da hvar ikke det noe tema , har ikke peiling på hva jeg skal gå etter. føles ut så en evighet siden
![]()
Oy
Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
med førstemann hadde jeg ikke bil så da hvar ikke det noe tema , har ikke peiling på hva jeg skal gå etter. føles ut så en evighet siden
![]()
![]()
Har du erfaringer med bugaboo buffalo? Har sett litt på denne jeg også![]()
Sniker litt her
Men jeg har brukt buffaloen nå i 10 mnd, og er super fornøyd
Absolutt et godt kjøp
Sent from my iPhone using BV Forum
Så bra! Den skal vi kjøpe! Er den grei på vinterføre? Går det an å legge sportsdelen helt flatt?
Den er helt super på vinterføre![]()
Såortsdelen er jo ikke helt flat, den er som på andre bugaboo vogner, man justerer hele setet, ikke bare ryggen... Om det var det du mente?
Men det er full liggestilling
Nei den er faktisk ikke billigere i Sverige, samme pris som herHøres veldig bra ut. Vurderer å kjøpe den i sverige. Litt billigere der tenker jeg![]()
![]()
Samme herVi har en TFK joggster twist som vi har brukt til storebror. Veldig fornøyd med den, så den skal gå i arv![]()
Ikke meningen å blande seg sånn egentlig, men kanskje du ikke var klar over det selv..det står august 2015 i signaturen din, du mener vel april?Har en svart Emmaljunga mondial limited edition som jeg brukte på jenta mi og kommer til å bruke den på neste ogveldig fornøyd med vogna åsså er den så fin
Jente 2011
August 2015
Samme herskal bare kjøpe den nye baggen de har fått til vogna
♡ ønsker en liten ♡
Ikke meningen å blande seg sånn egentlig, men kanskje du ikke var klar over det selv..det står august 2015 i signaturen din, du mener vel april?![]()