Barnevogn

bea810

Glad i forumet
Det er vel litt tidlig enda ;-) men..... Har dere bestemt dere for hvordan vogn dere vil ha :-D? *kremt* jeg har allerede kjøpt :-o

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Vi skal bruke emmaljunga Edge duo som vi brukte til førstemann :) Fornøyd med vogna, men den har begynt å knirke litt :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi skal bruke emmaljunga Edge duo som vi brukte til førstemann :) Fornøyd med vogna, men den har begynt å knirke litt :P

Er den jeg også har kjøpt :-) kjøpte den brukt da, men den var like fin.

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Vi har en emmaljunga vogn som vi brukte til førstemann som vi blir å bruke;) husker ikke ka den heter, men den har egen vognbag og egen sportsdel;)

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Vi har Simo Duo som vi kjøpte til førsteman, og så har vi en Emmaljunga vogn vi har kjøpt brukt som er like fin :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vi har emmaljunga edge duo fra førstemann. Er så fornøyd med den så kommer til å bruke den denne gangen også :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi har en TFK joggster twist som vi har brukt til storebror. Veldig fornøyd med den, så den skal gå i arv:)

Den har vi også etter førstemann :-) Veldig fornøyd! Min har ikke begynt å knirke. Det kan sikkert fikses med litt smøring :-)

6. April 2013
7. April 2015

Jeg tør ikke begynne se på vogn ennå, men veldig fint at dere med litt erfaring deler :) Gjør valget kanskje lettere! :)

Her blir d enten Brio Happy eller Emmaljunga City cross :)

Her blir d enten Brio Happy eller Emmaljunga City cross :)

Hadde simo kombi til første og emmaljunga city cross til nr 2 :) Denne gangen blir det emmaljunga edge duo eller tfk..mest sannsynlig edge duo :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Her blir det enten Emmaljunga i grått eller brukt skinn :) Vil ha den med classic understell :)

Vi har faktisk en Babyjogger city mini gt (tror det var det), som alternativ til trille til 2-åringen. Og jeg bare digger den, så lett!! Så jeg kommer til å kjøpe bag til den og bruke den hver gang jeg ikke skal på tur iskogen eller at det er masse sne. Vet ikke helt hvilke annen vogn jeg skal ha. Håper å få en brukt fin buffelo :)

Jeg har hatt emmaljunga i skinn før. Det er en veldig flott vogn, men den er veldig stor og tung... Vi brukte jo omtrent hele bagasjerommet til kun vognen.

Så denne gangen skal mannen min få velge vogn, siden jeg har valgt "feil" de to første gangene ;) Og da faller nok valget på denne :

http://www.babybanden.no/pages/crusiconfig

31F45DA1283B4BA7B49F3FCB2AE49557.ashx
Stokke Crusi

Tror kanskjevi må ha søskenvogn, så usikker! Noen som har brukt det eller tenker de må ha det?

Emmaljunga city tror jeg det blir her :) Men venter til etter UL før jeg tenker noe mer på det, kan jo hende det er flerlinger :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg prøvde de fleste vognene på markedet med førstemann.. Så her blir det babyjogger city elite:)

Back
Topp