Jeg spyr av sånne tråder som det her, kun lagd for å tråkke andre ned i søla og hevde seg selv.. Gode holdninger og verdier dere lærer ungene deres må jeg si!
Kan love dere det at ett barn som bor i Oslo sentrum utsettes for MYE MER skadelige stoffer fra blant annet eksos, enn en unge som står i nærheten av en mor som røyker ett par ganger om dagen.
Dere vet ikke en jævla dritt om hvor ofte dette skjer - eller noe som helst annet som angår denne mora.
Hun røyker nok ute som 99% av foreldre som røyker, og da er det ikke ofte barnet står i nærheten...
Og ja, jeg er en eks-røyker selv, men har heldigvis ikke blitt så ekstrem på det her som de fleste eks-røykere, dere er fantastisk rå på å hetse andre som røyker enda...
Min samboer røyker, ute. Er ungene ute så går han litt bort, men har også ferska han med røyken i munnen og barnevogn.
Nei; jeg liker det ikke, og ja - jeg har tatt det opp.
Men nå vet jeg også at han er verdens beste far, og rett og slett bare ikke tenker over det på den måten. Og han gir barna så mye mer enn mange andre foreldre..
Så om de står ved han når han røyker noen ganger i uka, så tror jeg det skal gå bra altså!
Jeg er så lei av sånne tråder, så dere må bare skyte huet av meg for denne kommentaren her, jeg bryr meg virkelig ikke lenger!
Syns dere skal begynne å feie for egen dør, istedenfor å rase som en sint mobb med høygafler mot mødre som røyker!
Og når det er sagt, så er det 100 andre ting mange barn blir utsatt for daglig som er MYE VERRE! Hvis en røykende mor er det eneste negative i barnas liv, så vil jeg si de er HELDIGE!
(Og ja, jeg snakker om foreldre som røyker ute og ikke i bil).
Skam dere!