Barnevogn og røyk i kjeften

En tråd i 'Livet med barn 0-1 år' startet av Terne, 23 Nov 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. KineLee Forumet er livet Julibarna2014

Henger ikke ut en spesiell person her. Det var flere med på den nedsettende tonen og uthengingen.

2. KineLee Forumet er livet Julibarna2014

Ok. Da skal jeg være enda tydeligere. Jeg kritiserer at det diskuteres person istendenfor sak. Og måten enkelte mener de har rett på å snakke nedsettende om andre mennesker.

• Liker Liker x 1
  3. Vifsla Elsker forumet

Folk må få lov å røyke om de vil det, men ikke når de er sammen med barna, selv om de er i vogn.

4. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Når folk røyker "oppi barnevogna", har jeg ofte veldig lyst til å rope ut hvor kvalme de er... Fy søren, så dårlig gjort...!

5. xmissx Flørter med forumet

Wow når jeg leser mangen av disse kommentarene og hva folk får seg til og si bekymrer jeg meg mer OM Dem som foreldre en røyk! Håper virkelig ikke dere oppdrar deres barn til og bli direkte mobbere slik jeg vil kalle mangen av dere på denne tråden etter og ha lest deres kommentarer !!!

• Liker Liker x 2
  6. spirelitens Februar 2014's Miss Kokk <3 Februar 2014 - Skjult forum Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 VIP

Æsj. Hater passiv røyking, særlig rundt barn. Har selv vært vitne til foreldre som sitter på uteserveringen og blåser røyken rett i ansiktet på ungen. Motbydelig syn!!

Røyking på uteserveringen skulle ikke vært lov engang. Bare røykere som skal få lov å nyte det fine været tydeligvis...

• Liker Liker x 2
    • Enig Enig x 1
  7. Kengu Forumet er livet VIP

Jeg synes det er kvalmt å se men sier ikke noe.

Del denne siden