Barnevogn og røyk i kjeften

Men kan du ikke ta det privat med dem det gjelder, for diskusjonen har jo for lengst forlatt personen som er nevnt i hi og gått over til det generelle; røyking foran/med barn?! Og diskusjonen i seg selv angående røyking og barn kan være ganske viktig. Og det er vel ikke så mye bedre å henge ut enkeltsvar gjentatte ganger, for det er ikke vanskelig å finne til hvem du mener. Og det er også en form for uthenging!
Henger ikke ut en spesiell person her. Det var flere med på den nedsettende tonen og uthengingen.
 
Ja, men forstår fortsatt ikke hva du mente i ditt svar til meg. Det var liksom et svar på begge deler. Ikke kritikk, det er bare jeg som ikke forstår hva du mente.
Ok. Da skal jeg være enda tydeligere. Jeg kritiserer at det diskuteres person istendenfor sak. Og måten enkelte mener de har rett på å snakke nedsettende om andre mennesker.
 
Folk må få lov å røyke om de vil det, men ikke når de er sammen med barna, selv om de er i vogn.
 
Når folk røyker "oppi barnevogna", har jeg ofte veldig lyst til å rope ut hvor kvalme de er... Fy søren, så dårlig gjort...!
 
Wow når jeg leser mangen av disse kommentarene og hva folk får seg til og si bekymrer jeg meg mer OM Dem som foreldre en røyk! Håper virkelig ikke dere oppdrar deres barn til og bli direkte mobbere slik jeg vil kalle mangen av dere på denne tråden etter og ha lest deres kommentarer !!!
 
Æsj. Hater passiv røyking, særlig rundt barn. Har selv vært vitne til foreldre som sitter på uteserveringen og blåser røyken rett i ansiktet på ungen. Motbydelig syn!!

Røyking på uteserveringen skulle ikke vært lov engang. Bare røykere som skal få lov å nyte det fine været tydeligvis...
 
Back
Topp