Bambii`s dagbok

Krysser sååå fingrene for deg denne PP :D Og nå er det bare to dager til du kan teste!! Måtte 1. desember by på litt ekstra magi for deg :love7

Takk søte deg :hug003

Ja to dager til testing.. woop woop :D Julebord på lørdag også, så usikker på om jeg skal drikke.. men er liksom årets happening..håper jeg har fått noen streker innen da som gir meg indikasjon på noe annet :D
 
Nå er det bare eeeen dag til testing!!! :D Fortsatt ingen blødninger?? :wideyed: håper du våkner før meg i morgen, og at jeg kan logge inn her og tyde to babystreker :happy093.:Heartblue
 
Dette er jo superspennende!! :happy093
Jeg gleder meg til en uke med testing og optimisme :gen014 Som selvfølgelig byr på to flotte streker etterhvert :Heartred
 
Nå er det bare eeeen dag til testing!!! :D Fortsatt ingen blødninger?? :wideyed: håper du våkner før meg i morgen, og at jeg kan logge inn her og tyde to babystreker :happy093.:Heartblue

Haha jaa fortsatt ingen blødninger.. må nesten skrives inn i historiebøkene :eek: Ja tester i morgen men det er fortsatt tidlig da:wacky::nailbiting:
 
Jeg er superspent på pinnetissemaraton :joyful: Men jeg forventer ikke to streker på noen dager da :D 8 dpo er jo superduper tidlig :)
Men pinnetissing er fortsatt gøy!
Jeg begynner å holde pusten om 3 dager :happy093
 
8 DPO - Ingenting på testen (som kanskje forventet) :p

9DA8C896-2373-47D9-8948-56AC44A552EA.jpeg
 
9 DPO

Var på julebord i går, og tok 2 øl, helt blenda test på morgenen som sagt.. fikk ikke testet i dag tidlig da vi sov borte :eek: men tok en test når jeg kom hjem på utvannet urin.. klarte ikke holde meg.. den ble blenda, men når jeg så på den litt senere syns jeg at jeg kan se noe.. haha streksyn..

471B3F4E-B412-48FB-91DB-48ABC60E55D9.jpeg
 
10 DPO

Idag kom blødningen.. blæ :( brun,rød,orangsje ish.. rustrød aktig.. nok til å farge urinen rød.. :(

Tok en test og kunne ikke se noe.. :( æsj blir deppa, aldri min tur :sad010

C2A460C7-6257-4A53-B210-8B5E087327E0.jpeg
 
10 DPO

Idag kom blødningen.. blæ :( brun,rød,orangsje ish.. rustrød aktig.. nok til å farge urinen rød.. :(

Tok en test og kunne ikke se noe.. :( æsj blir deppa, aldri min tur :sad010

Vis vedlegget 282117
Huff! Skjønner at du blir deppa!
MEN 10 dpo er fortsatt tidlig! Min test var blenda 10 dpo!!
Jeg krysser fingrene i noen dager til :Heartred
Og de blødningene kroppen din driver med er jo ikke noe vits i å ta med i beregningen, akkurat på det punktet lever jo kroppen din sitt eget liv :confused:
 
Back
Topp