Babyting

Vi har kjøpt volvo xc70. Genial bil for oss. Stasjonsvogn og generelt bra plass i bilen. I baksetet er det slik ting for å feste isofixen på basen. Vi er veldig fornøyd :)
Vi har v70 og den er jo ganske lik deres bil! Så vidt jeg veit så er disse bilene de med det største bagasjerommet av stasjonsvognene. Vi er veldig fornøyde! I denne er det plass nok til emmaljunga edge duo, hund og litt bagasje bak når vi skal på ferie!! Dessuten er det trygge og gode biler å kjøre. Kan anbefales!

Hvilken bil du skal ha avhenger vel av om du skal ha med vogna eller ikke. Jeg synes det er greiest med stasjonsvogn, men det er fordi jeg vil ha det enkelt ift vogna!
Er det jeg synes også. Har stv fra før og liker plassen (er av den lille typen stv, Ford focus). Samboeren mener jeg kan kjøpe meg en golf kombi 5-dørs, en lett bil som har bagasjerom og isofix. Men jeg står å vipper i mellom type det han sier og en liten stv (får jo både stor og liten stv). Siden han har en caravelle, så trenger jeg ikke type stor stasjonsvogn, vi kan også bytte på å bruke bilene..

Er det jeg synes også. Har stv fra før og liker plassen (er av den lille typen stv, Ford focus). Samboeren mener jeg kan kjøpe meg en golf kombi 5-dørs, en lett bil som har bagasjerom og isofix. Men jeg står å vipper i mellom type det han sier og en liten stv (får jo både stor og liten stv). Siden han har en caravelle, så trenger jeg ikke type stor stasjonsvogn, vi kan også bytte på å bruke bilene..
Hvis du skal ha liten bil er jeg veldig fornøyd med min peugote 208. Får inn emmaljunga mondial deluxe vogn I bagasjerommet. Den vogna er temmelig svær! Må av med hjulene siden den er så stor da. Så er der isofix! Har hatt to nevøer som da var 3 og 6 år med barnesete I baksete. Det var ingen problem:-)
Veldig god å kjøre, god plass til å være så liten. Bruker lite drivstoff også :-)

Hvis du skal ha liten bil er jeg veldig fornøyd med min peugote 208. Får inn emmaljunga mondial deluxe vogn I bagasjerommet. Den vogna er temmelig svær! Må av med hjulene siden den er så stor da. Så er der isofix! Har hatt to nevøer som da var 3 og 6 år med barnesete I baksete. Det var ingen problem:-)
Veldig god å kjøre, god plass til å være så liten. Bruker lite drivstoff også :-)
Blir nok ikke noe peugote, ingen av oss er stor fan av de.. Heller ikke resten av familien min.... Men jeg har ikke hastverk... Venter på penger som en person skylder meg og kan godt vente på at bilen min blir solgt som delebil. For jeg får låne pappen min sin bil, han har en liten og en stor vare bil i tillegg til en lastebil... Og jeg skal jo ikke på jobb det nærmeste året, så jeg kan også kjøre samboeren til jobb de dagene jeg må ha bil om vi velger å ikke låne den ene til pappa. Etter å ha tenkt en stund tror jeg det blir en VW, Toyota eller Volvo av liten type. Volvo har god konfor mens de andre 2 har kjekke små biler som er lette for samboeren å sku på om det skulle være noe galt med den.. Har hatt Toyota før og var egentlig ganske fornøyd med den jeg hadde. Samboeren har hatt flere Volvoer som jeg også har kjørt, gode å kjøre. VW er jo et godt merke det også, mye biler om man trenger deler. Samt at samboeren nå har VW og VW er god å kjøre den også.
Men takk for tipset.

Vi har v70 og den er jo ganske lik deres bil! Så vidt jeg veit så er disse bilene de med det største bagasjerommet av stasjonsvognene. Vi er veldig fornøyde! I denne er det plass nok til emmaljunga edge duo, hund og litt bagasje bak når vi skal på ferie!! Dessuten er det trygge og gode biler å kjøre. Kan anbefales!

Får du plass til bilbur og edge duo i bilen bak
Vi har Passat, og de har relativt stort bagasjerom, men får ikke plass til edge duo vogn og bur :(
Vi har middels stort bur til hunden. Kjøpte tfk for å få plass til begge!

Får du plass til bilbur og edge duo i bilen bak
Vi har Passat, og de har relativt stort bagasjerom, men får ikke plass til edge duo vogn og bur :(
Vi har middels stort bur til hunden. Kjøpte tfk for å få plass til begge!
Vi trenger ikke å ha vognen(edge duo) på tvers, får den rett inn hvis du skjønner? Vi har xc70, men bagasjerommet er vel likt. Det er god plass på siden, så vil tro det er plass til et ganske så stort hundebur på siden :)

Back
Topp