Kjøpe dette fantastiske babynestet i går :-D
Det var fint Hvor får man kjøpt det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det bestilte jeg på nett via en side som heter neris babyreder. De tar imot bestilling på face eller per mail. Søk på Neris babynest på instagram og, der ser dere ulike farger. De tar også imot spesialbestillinger hvis en vil ha en spesiell tekst påDet var fint Hvor får man kjøpt det?
Takk, jeg syns den er så vakker. Var flere som spurte, se svaret over til Løvemamma☺Lurer også på hvor du har kjøpt denne? Den var jo bare helt fantastisk nydelig, ønsker meg
Var mange som likte denne :-D Se svar over i tråden herHvor er denne kjøpt? Så nydelig
Kjøpte dette fantastiske babynestet i går :-D
Kjente du ikke de du kjøpte stol av? Vi leide på if til jenta vår. De kolisjonstestet setene og føltes veldig trygt ut. Nå skal vi kjøpe et brukt fra noen vi kjenner.Vi kjøpte brukt bilsete til nyfødt... Det er ganske nytt, kun brukt noen få ganger og ifølge selger aldri vært i kollisjon. Det har beltebase. Vi kjører så og si aldri bil, men vi må jo ha et sete på vei hjem fra sykehuset. Man skal jo egentlig alltid kjøpe bilsete nytt, så jeg er litt usikker på avgjørelsen.
http://www.babyverden.no/Baby/Tema/Utstyr/Slik-velger-du-riktig-bilstol/
Kjente du ikke de du kjøpte stol av? Vi leide på if til jenta vår. De kolisjonstestet setene og føltes veldig trygt ut. Nå skal vi kjøpe et brukt fra noen vi kjenner.
Nei, vi kjøpte av en dame på finn.no. Hun solgte setet billig, selvom det er et godt sete, så hun hadde lite å vinne på å ljuge om en evt. kollisjon... Men en vet jo aldri