Babyting

har ikke kjøpt noe enda, vi flytter 1 mai, så venter til vi kommer i hus i nye leiligheten:) den er en del større enn den vi har nå, med loft til lagringsplass, så like greit å vente litt:)

Har d meste fra før...d vi treng sånn æ har kommet på til nå e stellebord, pledd og en til tripptrappstol...alt av de store og kostbare tingene kjøpte vi bevisst i nøytralt...
men ingenting blir kjøpt før etter oul om 7 uke, nøytralt da også sia ingen av oss vil vite kjønnet før fødsel...
men

Hvordan er den vognen i forhold til størrelse i bil, tung å kjøre osv ?:) vurderer den vognen selv! :D
Den er fantastisk! Har den selv å godt brukt til storesøster. Solid å enkel å kjøre, men tar litt stor plass bare.

Har alt etter storesøster lagra i kjelleren så har alt det praktiske:) så blir ikke mye innkjøp tror jeg:p

Vi har det meste fra før:) mn noe rakk jeg å selge før jeg ble gravid, så må ha bilstol, stellebord, vippestol og newborn sete til tripptrappen. Og skal kjøpe litt blått tøy om det viser seg å bli gutt denne gangen;)

Dette blir vårt første barn, så vi må ha alt nytt :) Ikke kjøpt noe enda, så gleder meg til å begynne å handle etter OUL :)
eller har handlet ett ullteppe, ulltøfler og votter fra lillelam :)

Skal kjøpe bilsete og base i morgen, ei jeg vet hvem er selger lite brukt til 500 :) kupp!

Jeg har bestilt baby nest som en venninne syr og i går fikk vi masse utstyr av broren min. Bilstol, vippestol, myk liggebag, litt klær og leketing. :happy:

har henta en eske med arve klær, kikka på baby klær med svigersøss i går men kjøpte ikke noe. hadde kjempe lyst men venter liiiiiiitt til ;) skal bestille vogna nå snart & sikkert kjøpe litt baby tøy også, det er jo så mye vakkert å få kjøpt til små gutter <3

Ja, vi har kjøpt inn det meste, utenom håndklær, gulpekluter,vognpose, litt babyleker, sengesett og rosa klær. :)

Last edited:
Vi har kjøpt så og si alt bortsett fra klær, vogn, bilstol og vognpose :) kjøpte ting på salg i januar og februar, syntes det var greit å fordele utgiftene :)

Vi har alt, både til jente og gutt. Men vi må se hvordan det blir med bilstolene i bilen om vi kanskje må kjøpe noen nye seter, også har jeg lyst på ett nytt stellebord. Også må vi forresten ha ny babygym, for katten vår bæsjet på den vi hadde. Jeg selvfølgelig kjøpe noen nye klær når vi finner ut av kjønnet, men det er bare for kos

Har visst 1 babyteppe - mamma har strikka for lenge sida og hatt liggande på lur i tilfelle det skulle dukke opp et barnebarn ein gong :D

Ikke starta på noe innkjøp enda, men det klør i fingrene:D Tenkte å vente til etter OUL hvertfall, og venter til vi har flytta med å kjøpe de store tingene. Har sydd et lappeteppe da, og fikk nylig en body i posten av ei venninne som gratulasjon (ble nesten på gråten da jeg åpna pakken:p). I tillegg har jeg ei mormor som strikker masse fin ull til lille:joyful:

b944e2e759950f5f4c694e97f08c9727
Kjøpte dette fantastiske babynestet i går :-D

Last edited:
Back
Topp