babypakker

Åh ja! Det har jag ikke tenkt på en gang! :D ska hente i uken her, passer super :D
Må utnytte de tilbudene man kan ;)
Kommer til å se om jeg kan få tak i babybokser i Karlstad og Göteborg også siden det er begrenset med ting her

Vi har ikke apoteksgruppen eller loyds apotek her, men skal innom om vi skal til Göteborg :D

Noe fint inni? :D
Var en bleie, en smokke, noen prøver på salver+badskum og ett eks av magasinet "ViFöräldrar". Og en tøysmekke fra trygg hansa ;) var ikke så overdrevet mye nei, har vært med om mye bedre. Men det var no gratis i hvert fall :)
Skal hente ut på Babyproffsen senere i uka, vi har heller ikke Loyds her omkring.

Var en bleie, en smokke og nå prøver på salver+badskum. Og en tøysmekke fra trygg hansa ;) var ikke så overdrevet mye nei, har vært med om mye bedre.
Skal hente ut på Babyproffsen senere i uka, vi har heller ikke Loyds her omkring.
Bedre enn ingenting da :D
Si ifra hvordan babyproffsen sin er, vet hvordan apotek hjärtat sin er da, den skifter litt innhold da fra tid til tid :)

Bedre enn ingenting da :D
Si ifra hvordan babyproffsen sin er, vet hvordan apotek hjärtat sin er da, den skifter litt innhold da fra tid til tid :)
Apotek hjärtat var det 1-2 uker levering på, så den får jeg se om jeg bestiller til neste gang jeg ska til Sverige.

Apotek hjärtat var det 1-2 uker levering på, så den får jeg se om jeg bestiller til neste gang jeg ska til Sverige.
Har noen ganger hvert lengre! Stor etterspørsel etter den! Vi har alltid en del som skal hentes på jobb ;)
Har bestilt den nå og hjulpet naboen med det samme :)
Hvis mannen tar og logger de inn når de kommer hit kommer han nok til å lure på hva jeg har gjort :p

Hehe :P jeg må huske å bestille den en tid før jeg far dit neste gang da!
Gjør det :) greit med både våtservietter, plaster og smokk ;)
Q tips til barn liker jeg også :D liker når ikke alt er prøve pakninger samtidig trenger jeg ikke kjøpe inn kremer osv med det første ;)

Gjør det :) greit med både våtservietter, plaster og smokk ;)
Q tips til barn liker jeg også :D liker når ikke alt er prøve pakninger samtidig trenger jeg ikke kjøpe inn kremer osv med det første ;)
Jeg liker og q-tips for barn :) men ble litt skuffa en gang jeg var på Vitusapotek og skulle kjøpe flere, for da fikk jeg vite at de sluttet å selge de der?! Hun jeg snakket med sa at det ikke var bra å pirke i ørene til barnene og at man heller bare skulle bruke kanten på et håndkle.
Heldigvis fant jeg q-tips på et annet apotek :P

Jeg liker og q-tips for barn :) men ble litt skuffa en gang jeg var på Vitusapotek og skulle kjøpe flere, for da fikk jeg vite at de sluttet å selge de der?! Hun jeg snakket med sa at det ikke var bra å pirke i ørene til barnene og at man heller bare skulle bruke kanten på et håndkle.
Heldigvis fant jeg q-tips på et annet apotek :P
De er jo designet slik at man ikke kan gjøre noe skade ;)

Skal på vitus for å handle tør servietter når de har 5 for 100 kr, det er jo ikke veldig vanlig her så må uansett kjøpe de i Norge sammen med bleier ;)

Flere som har hentet babypakker?:) jeg tenker å bestille i starten av august :)

Jeg har bestilt Rema1000 sin idag, 3 mnd til termin. :) Så kan hente de om 4 dager.

Back
Topp