Takk for påminnelsen! Jeg får jo og hente ut pakker nåNå har jeg bestilt fra apotek1,Rema og Libero! Gleder meg allerede til å hente,alt blir så mye mer virkelig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for påminnelsen! Jeg får jo og hente ut pakker nåNå har jeg bestilt fra apotek1,Rema og Libero! Gleder meg allerede til å hente,alt blir så mye mer virkelig![]()
Nei ligner på kompresserTør servietter? "Torra tvättlappar"?
Sto ikke noe om det på min profil eller lapp ihvertfallNoen som husker om man velger kiwi butikk når man bestiller Libero sin? Tror i så fall at jeg vil bytte butikk å hente iSliter med å logge inn på Libero sin side så får ikke sett profilen min heller...
Ganske sikker på at det er frivilligNoen som husker om man velger kiwi butikk når man bestiller Libero sin? Tror i så fall at jeg vil bytte butikk å hente iSliter med å logge inn på Libero sin side så får ikke sett profilen min heller...
Dei har sånne tørrservietter på KIWI også, akkurat like, til 18 kr pakkenNei ligner på kompresser
Skal nok kjøpe tvättlappar også men føler tørrserviettene er bedre, begge må jo uansett fuktes![]()
Har best erfaring med de fra apotek.Dei har sånne tørrservietter på KIWI også, akkurat like, til 18 kr pakken![]()
Har best erfaring med de fra apotek.
Og når jeg først er i Norge er det like lett å komme meg til apotek som kiwi![]()
Men snuppa reagerte på nesten alt og kunne kun bruke de tørrserviettene fra vitus samt Libero bleier og en type zink salve fra a derma så i tilfelle lillebror blir lik vil vi gjerne prøve å unngå bomkjøp![]()
Mye som er likt hverandre men for barn som reagerer merker man fort forskjellJeg har brukt masse slike tørr kluter på mitt barn.. Har kjøpt både på apotek,Kiwi,spar og europris.. Synes de er helt like jeg.. Bruker oftes å kjøpe på apoteket der de har 5 for 100kr![]()
Det kam være! Min har ikke reagert på noen av merkene slik at jeg har ikke tenkt over det.Mye som er likt hverandre men for barn som reagerer merker man fort forskjell![]()
Gjorde det ihvertfall med snuppa og vil helst unngå det nå
Ja, ikke opplevd det selv, men venninna mi måtte dra tomhendt fra apoteket da de var tomme akkuratNoen som har opplevd at apotek 1 ikke har hatt babypakken? Vurderer å stikke innom etterpå, men det er en omvei å komme seg dit med bussen, så er så kjedelig om de ikke har lissom![]()
Får vel bare satse på de har. Litt kleint å ringe dem for å spørre om de har en pakke jeg skal få gratisJa, ikke opplevd det selv, men venninna mi måtte dra tomhendt fra apoteket da de var tomme akkuratså er ikke sikkert de har, men mest sannsynlig har de
![]()
SnikerHar ikke bestilt en eneste babypakke enda jeg, for kjenner jeg er så skeptisk til at de skal kunne sende reklame og info i hytt og pine i etterkant. Noen erfaringer med dette dere som har flere barn og hentet ut før?