babypakker

De er jo designet slik at man ikke kan gjøre noe skade ;)

Skal på vitus for å handle tør servietter når de har 5 for 100 kr, det er jo ikke veldig vanlig her så må uansett kjøpe de i Norge sammen med bleier ;)
Fast tilbud om du er medlem og laster ned appen :)

Har bestilt den fra Rema og fikk hentelappe til Libero sin i posten rett før vi dro på ferie. Henter begge to når vi er hjemme igjen. Orket ikke vente på Libero sin, så jukset ganske heftig med terminen :p

Har bestilt den fra Rema og fikk hentelappe til Libero sin i posten rett før vi dro på ferie. Henter begge to når vi er hjemme igjen. Orket ikke vente på Libero sin, så jukset ganske heftig med terminen :p

Jeg har venta to mnd på hentelapp fra libero, men den lar vente på seg ja..

Skulle ønske jeg også gjorde det! Ikke bare bare å komme seg til butikken såpass nærme termin! Huff! Dårlig planlagt av dem.
Nærmeste kiwi er 45 min unna!
I sverige er nærmeste Ica maxi som også leverer ut Libero startpakken over en time unna! Typisk

Skulle ønske jeg også gjorde det! Ikke bare bare å komme seg til butikken såpass nærme termin! Huff! Dårlig planlagt av dem.
Nærmeste kiwi er 45 min unna!
I sverige er nærmeste Ica maxi som også leverer ut Libero startpakken over en time unna! Typisk
Går an å endre i ettertid. Hadde egentlig satt min termin, men fikk lett endret til to måneder tidligere på nettsiden deres :D

Går an å endre i ettertid. Hadde egentlig satt min termin, men fikk lett endret til to måneder tidligere på nettsiden deres :D

Hmmmm, lenge å vente til uke 32 ja.... Om formen synker i det tempo den gjør nå så er det fint å få hentet litt tidligere :p Oi, er jo bare 5 uker til uke 32 da.... Det er jo faktisk ikke såååå lenge.... ;-)

Hmmmm, lenge å vente til uke 32 ja.... Om formen synker i det tempo den gjør nå så er det fint å få hentet litt tidligere :p Oi, er jo bare 5 uker til uke 32 da.... Det er jo faktisk ikke såååå lenge.... ;-)

Har ikke fått med meg at det kunne hentes i uke 32 jeg :P da er det bare litt over to uker til :)

De 5 ukene går fort :D og det er gøy å ha slike småting å se fram til. Må ha noe å gjøre de siste ukene også :)

Lurer på om jeg må jukse litt på den liberiboksen. Nærmeste kiwi er to timer unna, og det er ikke akkurat en plass vi er så ofte... Skal forbi fredag og søndag/mandag, kanskje jeg greier å få lappen før det?

Lurer på om jeg må jukse litt på den liberiboksen. Nærmeste kiwi er to timer unna, og det er ikke akkurat en plass vi er så ofte... Skal forbi fredag og søndag/mandag, kanskje jeg greier å få lappen før det?
Tok litt over ei uke før jeg fikk lappen, så er ikke sikkert du får den før da. Virker som det går litt tregere i sommer pga ferien :p

Jeg har også fått hentet rema og apotek1 sin :D Kjekt å fylle på litt i stellebordet :) På Libero sine sider tror jeg det står at jeg får hentelappen ca. 1 mnd før termin :p

Rema vet jeg man får en sms om henting, libero får man tydeligvis en hentelapp i posten, men hva med apotek 1? E-post? :)

Nå har jeg bestilt fra apotek1,Rema og Libero! Gleder meg allerede til å hente,alt blir så mye mer virkelig☺️

De er jo designet slik at man ikke kan gjøre noe skade ;)

Skal på vitus for å handle tør servietter når de har 5 for 100 kr, det er jo ikke veldig vanlig her så må uansett kjøpe de i Norge sammen med bleier ;)
Tør servietter? "Torra tvättlappar"?

Back
Topp