babypakker

Når du melder deg inn, står det alltid hvordan du melder deg ut. Jeg har laget meg huskelapp på de forskjellige, sånn at jeg husker å melde meg ut dersom de er plagsomme eller det er uinteressante e-poster, reklame, osv.. Det står alltid at du når som helst kan melde deg ut, så i teorien kan du melde deg ut når du har fått babypakken og da skal de ikke fortsette å plage deg ;)

Jeg fikk hentelapper på Liberoklubben sin pakke i dag, 31+2 :) Bare synd mannen til storhandelen i går, for nå er det (foreløpig) ingenting vi trenger på butikken, så vi får se når han får hentet dem ut.. :laughing002

Jeg har henta både fra apotek1, libero og rema 1000. Jeg syns rema imponerte med merket sitt og håper det faller i smak her i huset :)
Så er det jo stas å få litt stellesaker i hus syns jeg da :) hihi

Har ikke fått noe reklame annet enn en Mail av og til fra libero og det syns jeg er greit. Står mye nyttig der :)
Hvis de ringer fra ulike steder kan dere jo be dem om å slette personopplysninger, det er de faktisk plikta til å gjøre hvis dere ber om det :)

Jeg fikk hentelapper på Liberoklubben sin pakke i dag, 31+2 :) Bare synd mannen til storhandelen i går, for nå er det (foreløpig) ingenting vi trenger på butikken, så vi får se når han får hentet dem ut.. :laughing002
Jeg fikk også mine igår :)

Back
Topp