Åh så mye fint!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh så mye fint!
Er babypakker her også så skal ta utnytte av begge stederFår du hentet i Sverige og eller kjør du over til Norge for å hente?
SmartEr babypakker her også så skal ta utnytte av begge steder![]()
Du kan vel også ta utnytte av detSmart![]()
Åh ja! Det har jag ikke tenkt på en gang!Du kan vel også ta utnytte av det![]()
http://hejbaby.com/artiklar/gratis-...ande-foraldrar-babyprodukter-och-erbjudanden/
Gleder meg!![]()
Må utnytte de tilbudene man kanÅh ja! Det har jag ikke tenkt på en gang!ska hente i uken her, passer super
![]()
Vi har ikke apoteksgruppen eller loyds apotek her, men skal innom om vi skal til Göteborg
Var en bleie, en smokke, noen prøver på salver+badskum og ett eks av magasinet "ViFöräldrar". Og en tøysmekke fra trygg hansaVi har ikke apoteksgruppen eller loyds apotek her, men skal innom om vi skal til Göteborg![]()
Noe fint inni?![]()
Bedre enn ingenting daVar en bleie, en smokke og nå prøver på salver+badskum. Og en tøysmekke fra trygg hansavar ikke så overdrevet mye nei, har vært med om mye bedre.
Skal hente ut på Babyproffsen senere i uka, vi har heller ikke Loyds her omkring.
Apotek hjärtat var det 1-2 uker levering på, så den får jeg se om jeg bestiller til neste gang jeg ska til Sverige.Bedre enn ingenting da![]()
Si ifra hvordan babyproffsen sin er, vet hvordan apotek hjärtat sin er da, den skifter litt innhold da fra tid til tid![]()
Har noen ganger hvert lengre! Stor etterspørsel etter den! Vi har alltid en del som skal hentes på jobbApotek hjärtat var det 1-2 uker levering på, så den får jeg se om jeg bestiller til neste gang jeg ska til Sverige.
HeheVis vedlegget 186732
Jeg var fornøyd med den ihvertfall, er en smokk der som ikke syns så godtogså rabatt kuponger. Tok en uke fra jeg bestilte til den kom på jobb
Tilogmed katta likte den![]()
Vis vedlegget 186733
Gjør detHehejeg må huske å bestille den en tid før jeg far dit neste gang da!
Jeg liker og q-tips for barnGjør detgreit med både våtservietter, plaster og smokk
![]()
Q tips til barn liker jeg ogsåliker når ikke alt er prøve pakninger samtidig trenger jeg ikke kjøpe inn kremer osv med det første
![]()
De er jo designet slik at man ikke kan gjøre noe skadeJeg liker og q-tips for barnmen ble litt skuffa en gang jeg var på Vitusapotek og skulle kjøpe flere, for da fikk jeg vite at de sluttet å selge de der?! Hun jeg snakket med sa at det ikke var bra å pirke i ørene til barnene og at man heller bare skulle bruke kanten på et håndkle.
Heldigvis fant jeg q-tips på et annet apotek![]()
Jeg har bestilt Rema1000 sin idag, 3 mnd til termin.Så kan hente de om 4 dager.