Den teksten er så mye mer brutalt enn en sterk som ikke kommer fremmen samtidig sjukt skummelt , frykter jo «ikke gravid» resultatet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den teksten er så mye mer brutalt enn en sterk som ikke kommer fremmen samtidig sjukt skummelt , frykter jo «ikke gravid» resultatet![]()
Den teksten er så mye mer brutalt enn en sterk som ikke kommer fremPå den positive siden er du såpass mange dpo at hvis du er gravid, vil du få positivt resultat. Hvis du ikke er gravid, slipper du å bygge opp forventningene og bli skuffet når TR banker på døren om noen dager. Det er skikkelig nervepirrende dette med prøving!

Men det var faktisk litt godt å få det overstått, nå er eg så mange dager over at eg er sikker på at testen stemte. Så da kan eg drikke bobler og vente på mensen, istedenfor å glede meg til noe som ikkje er. Det tar evig lang tid det her, og eg veit at det kan ta ekstra lang tid da vi fortsetter å prøve på egenhånd. Men det får bare vær. Dette var fjerde pp'en etter polyppen vart fjerna så det må jo bare gå snart. Visst man sier at vi starta på nytt då livmora var fin og klar for eit egg så er det jo vanlig å bruke 6 mnd ? Kanskje det går neste 

Testen var negativ igjenMen det var faktisk litt godt å få det overstått, nå er eg så mange dager over at eg er sikker på at testen stemte. Så da kan eg drikke bobler og vente på mensen, istedenfor å glede meg til noe som ikkje er. Det tar evig lang tid det her, og eg veit at det kan ta ekstra lang tid da vi fortsetter å prøve på egenhånd. Men det får bare vær. Dette var fjerde pp'en etter polyppen vart fjerna så det må jo bare gå snart. Visst man sier at vi starta på nytt då livmora var fin og klar for eit egg så er det jo vanlig å bruke 6 mnd ? Kanskje det går neste
![]()
Men det siste du sier der synes jeg høres veldig logisk og fornuftig ut! Spesielt siden dere uansett tenker å prøve selv en stund til, så har jeg troa på at det kan ha noe for seg
Nyt bobler med gooood samvittighet
Da kom tr, neste er pp 21. Håper klinikk hausken kan hjelpe meg med noe denne ppen, venter spent på tilbakemelding![]()

Det håper jeg også! Sender deg en stor klem og tar et glass vin med deg i helgen. 12dpo og blenda her, tr er nok rett rundt hjørnet![]()

blir godt at det skjer noe meir hos dere neste mnd
Så tenkte at da er det godt å prøve dette andre først. Hehe blir baby til slutt Livet smiler litt mer ! Da får eg progesteronstøtte, får dette de neste to mnd ! Visst det ikkje funker blir det iui (insiminering) i januar med hormonstimmuelerende , da må eg reise 2 timer for ultralydtimeSå tenkte at da er det godt å prøve dette andre først. Hehe blir baby til slutt
![]()

Dette er jo supre nyheter! Nå blir det bebis![]()
fant ein skikkelig interesant artikel om barnløshet og progesteronstøtte !
Nå legger eg virkelig alt til rette denne mnd, er så lei av å vente på positiv test! Blir sunt kosthold (har jo hatt det heile veien, men blir meir fokus nå), meir aktiv kvardag med 1 tur kvar dag der man blir andpusten(leste at dette skulle hjelpe på fertiliteten). Bestilt prefert , unngår smertestillende heile mnd, og alkoholfri frå søndag til evt neste mensen. Så blir det jo progesteron støtte frå dag 2 etter EL. Nei dette blir bra ! Håper egfant ein skikkelig interesant artikel om barnløshet og progesteronstøtte !
Her om noen vil lese : https://altformamma.no/artikler/48/article/item/null/ufrivillig-barnløshet-og-progesteron?fbclid=IwAR0QujSHycm0y7YBykbte2NbWBZw2P9e4Etqy0Q6Qm2aljvpKyTmvs-4m3k#/
Der trakk de fram at man kunne ha for mye østrogen., man skal ha ein balanse mellom østrogen og progesteron. Og symtomene på at man hadde for mye østrogen har eg jo hatt mange mnd ! En ting var ømme pupper uka før mensen., noe som eg i perioder har masse av ! Veldig veldig interesant så er litt ekstra spent nåDigg å ha to mnd å prøve dette på før vi går på hormonbehandling i januar med mulighet for iui
babybaby
gi gjerne ein tilbakemelding om noen her inne har lykkest med progesteronstøtte ?![]()
Dette var pp11. Har ikke brukt progesteronstøtte flere ganger, og har blitt gravid 3 ganger til etter første gangen. Det har bare resultert i ett barn da, men vet ikke om det har sammenheng med progesteronet.

Mitt første barn satt på første pp med crinoneDette var pp11. Har ikke brukt progesteronstøtte flere ganger, og har blitt gravid 3 ganger til etter første gangen. Det har bare resultert i ett barn da, men vet ikke om det har sammenheng med progesteronet.
Jeg har fått crinone denne gangen og, til å ta når jeg får positiv test. Dette mest som føre var, siden jeg har vært gravid 4 ganger. Nå venter jeg på sterkere tester denne runden, slik at jeg evt kan begynne med crinone.
Skal sies at jeg også brukte Prefert denne pp'en, og noe effekt må det ha hatt, for jeg har fått svake streker på g-testene. (Holder tilbake jubelen til jeg er over IKM og har fått tydelige tester)
Håper, håper virkelig det blir deres tur nå![]()
takk takk håper virkelig eg også ! Håper dere får ein terminspire nå 

nå er det viktigst at min kjære ektemann blir frisk 

også går det jo an egget slapp enda litt senere 

Ikke for å skuffe, men tar en stund før sæden kommer fremleste en del på det tidligere. Tenker det er bedre å ta dette som en pause mnd og få hvile fra prøvingen (lettere sagt enn gjort)
også går det jo an egget slapp enda litt senere
![]()
Edit: Står faktisk på nhi : Hvis du har samleie i denne perioden, vil spermier i store mengder (i starten opptil 300 millioner) svømme oppover fra skjeden, gjennom livmorhalsen, inn i livmoren og ut i egglederne. Dette skjer i løpet av 5 til 10 minutter.
Da skal det jo kunne gå an!!![]()
![]()
Det kan gå!ja har lest selv at spermen kjem raskt oppeg tviler sterkt på at det funka da, alt anna måtte jo ha funka også, men trengte bare å dele tanken hihi
blir progresteron støtte neste mnd iallefall så håper det går da
var så irriterende at testen slo ut så alt for tidlig denne mnd ! Hadde den slått ut når den skulle ifølge kalenderen hehe så hadde vi rukket det kjempe bra![]()
og godt å vite du får støttehjelp neste mnd om ikke