Baby nr. 2 - vi er klare for deg!

11 dpo

1000012077.jpg


Jeg blir ikke noe klokere jeg. :hilarious: Som forventet var den svakere i dag, men fortsatt overraskende sterk til å være nesten en uke siden 8 klikk ovitrelle (i morgen tidlig er det akkurat en uke).

Sammen med den fra i går:
1000012078.jpg


Har aldri hatt så sterke streker etter ovitrelle før, ikke en hel penn engang, men jeg tør liksom ikke slippe håpet helt løs!

Aaaarghhhhh jeg tenker meg ihjel!!!:banghead::hilarious:
Er så irritert over at jeg bare ikke kan vente med å teste!! Dette skal jeg huske til neste gang.:shifty:

Ingen symptomer, bare litt murring i korsryggen. Samtidig har jeg en slags følelse av at jeg er gravid..

Håper ikke jeg skal holde på sånn her en uke til.:happy090
 
Når du kommer til 10 og 11 dager etter satt sprøyte bør vel resultatet være å stole på :Heartred

Jaa, da er det hvertfall 100% sikkert! :Heartred Har jo sånn sett bare tatt 1/3 av sprøyta, så vil jo tro det sitter i kortere enn en full..:bookworm: Skjønner ikke den halveringstid-greia!:hilarious:
 
De strekene blir ihvertfall ikke svakere!
 
Søskenfrys#1 - 12 dpo

Da kaster jeg inn håndkleet for dette forsøket. :sad010

1000012080.jpg


Det må ha vært ovitrelle som har gitt så sterke streker, eventuelt om det kanskje festet seg en kort periode.. Uansett blir den bare svakere og svakere, er jo ikke akkurat den veien det skal gå.:shifty: Det er vel for sent for den å snu nå, streken burde vært sterkere 12 dpo hvis jeg var gravid.

I morgen tidlig 8 dager siden 8 klikk ovitrelle.:arghh: I følge div nettsteder på engelsk skulle 8 klikk vært ute av kroppen på 5 dager.. Men men, da er det bare å vente på TR. Tror vi venter til over sommeren med siste innsettet vårt, føles litt stress å skulle kaste seg inn i et nytt forsøk allerede nå:Heartred

Æsj, er mye mer skuffet enn jeg trodde jeg kom til å bli.
 
Uff, det er jeg ordentlig lei meg for, kjære du:sad010 Var jo ikke sånn dette skulle gå:( Skulle ønske jeg kunne si noe som trøstet deg:Heartred Sender deg en STOR trøsteklem❤️
 
Uff, det er jeg ordentlig lei meg for, kjære du:sad010 Var jo ikke sånn dette skulle gå:( Skulle ønske jeg kunne si noe som trøstet deg:Heartred Sender deg en STOR trøsteklem❤️

Takk :Heartred :Heartred Skal kose litt ekstra med jenta mi nå! Så heldig jeg er som har henne!! :Heartred
 
Dette var veldig trist å lese :( :( sender deg en god klem❤️ håper du får en fin sommer, kanskje spiren sitter når du minst venter det? Håper for deg ❤️
 
Sender deg en diger klem! Når har du egentlig testedag?
 
Nei! Så trist... Godt du har ei lita å kose deg med fra før og krysser alt jeg har for at det går på neste forsøk ❤️ stor klem!!
 
Kanskje dumt å lage håp for deg, men fikk du ikke negativ på kvelden 12 DPO sist og knallpositiv 14 DPO? Jeg holder derfor motet oppe for deg litt til og håper på en ønskereprise ❤️

Haha, jeg var tilbake I dagboken og leste i går faktisk. :hilarious: Var jo rimelig sjuke greier det der, men mååå jo ha vært en feil på den ene metode-testen jeg tok..

Men altså, man vet jo aldri! :Heartred Tar nok en ny test om en dag eller to for å være helt sikker! Takk for støtten!
 
Men.. okei, sorry hvis du får masse håp, men jeg vil ikke gi slipp enda :smiley-ashamed008 for hvis du har testdag først om 9 dager på 21 dpo må det jo være nettopp fordi de vet ovitrelle henger i?
For da vil jo testene bli svakere mens ovitrelle går ut, men så blir de sterke igjen når kroppen selv produserer hcg.
Ikke kast inn håndkleet, men kanskje vent med ny test til 21 dpo?:Heartred
Fra side 50 tror jeg det er kan du jo se testene mine fra ovitrelle den pp det klaffa. Evt bla litt lenger bak og se juksestreker helt ut til 11/12 dpo tror jeg.

Men, om det gikk dritt nå, bedre lykke neste gang:Heartred:Heartred og stor stor klem fra optimisten:smiley-ashamed004:Heartred
 
Men.. okei, sorry hvis du får masse håp, men jeg vil ikke gi slipp enda :smiley-ashamed008 for hvis du har testdag først om 9 dager på 21 dpo må det jo være nettopp fordi de vet ovitrelle henger i?
For da vil jo testene bli svakere mens ovitrelle går ut, men så blir de sterke igjen når kroppen selv produserer hcg.
Ikke kast inn håndkleet, men kanskje vent med ny test til 21 dpo?:Heartred
Fra side 50 tror jeg det er kan du jo se testene mine fra ovitrelle den pp det klaffa. Evt bla litt lenger bak og se juksestreker helt ut til 11/12 dpo tror jeg.

Men, om det gikk dritt nå, bedre lykke neste gang:Heartred:Heartred og stor stor klem fra optimisten:smiley-ashamed004:Heartred

Takk for optimismen!! :Heartred :joyful: Det er så koselig! Og nå skal ikke jeg være negativ her, men....:hilarious::hilarious: Det er jo 8 dager siden innsett, så hadde det vært en spire så burde testene vært sterkere nå.. Gikk tilbake i dagboken din, (gøy å lese igjen forresten:woot:), men forskjellen er at du tok ovitrelle før innsett og var bare ca 9 dpo når det snudde igjen..

Antar at jeg får TR om et par dager, men det føles helt greit akkurat nå, sånn er livet! Prøver å tenke at alt skjer av en grunn :Heartred
 
Takk for optimismen!! :Heartred :joyful: Det er så koselig! Og nå skal ikke jeg være negativ her, men....:hilarious::hilarious: Det er jo 8 dager siden innsett, så hadde det vært en spire så burde testene vært sterkere nå.. Gikk tilbake i dagboken din, (gøy å lese igjen forresten:woot:), men forskjellen er at du tok ovitrelle før innsett og var bare ca 9 dpo når det snudde igjen..

Antar at jeg får TR om et par dager, men det føles helt greit akkurat nå, sånn er livet! Prøver å tenke at alt skjer av en grunn :Heartred
Aaaaha, okei! Vi hadde ikke innsett da, men hadde sex etter ovitrelle så, ja, kan ikke si at det blir det samme, men da skjønner jeg mer igjen :hilarious::hilarious:

Krysser fingrene for at det blir spire neste runde da, om dere skal ha flere innsett:love017:Heartred Stor klem! Unn deg noe godt under TR :Heartred
 
Aaaaha, okei! Vi hadde ikke innsett da, men hadde sex etter ovitrelle så, ja, kan ikke si at det blir det samme, men da skjønner jeg mer igjen :hilarious::hilarious:

Krysser fingrene for at det blir spire neste runde da, om dere skal ha flere innsett:love017:Heartred Stor klem! Unn deg noe godt under TR :Heartred

Hahahaha sorry det vet jeg jo!!!! :hilarious: :hilarious: :hilarious: :hilarious: Er bare så sykt inni IVF-bobla akkurat nå at jeg drar alle inn med meg!!:hilarious: Før eggløsning burde jeg skrevet :happy090

Tusen takk! Håper du har det bra og nyter dagene:Heartpink:Heartpink
 
Back
Topp