Baby nr. 2 - vi er klare for deg!

Vetikke hvilken syklusdag det er idag engang, er såå uggen og føler meg helt utslitt! :dead: Lurer på om det er pga gonapeptyl, fordi jeg har ikke følt meg så dårlig under forsøk før.. Eller så tar det bare på med en liten en i tillegg denne gangen kanskje!?

Uttak i morgen, må stå opp kl. 05 for å komme tidsnok.. Så det blir et rundstykke nå og så tidlig i seng.

Helt oppriktig gleder jeg meg mer enn jeg gruer meg til uttaket i morgen. Føler meg så BLÆ nå at jeg gleder meg til alt er over og at formen forhåpentligvis stiger kjapt.

Hei og hopp, snakkes imorgen! Krysser fingrene for storfangst! ♡♡♡
 
Vetikke hvilken syklusdag det er idag engang, er såå uggen og føler meg helt utslitt! :dead: Lurer på om det er pga gonapeptyl, fordi jeg har ikke følt meg så dårlig under forsøk før.. Eller så tar det bare på med en liten en i tillegg denne gangen kanskje!?

Uttak i morgen, må stå opp kl. 05 for å komme tidsnok.. Så det blir et rundstykke nå og så tidlig i seng.

Helt oppriktig gleder jeg meg mer enn jeg gruer meg til uttaket i morgen. Føler meg så BLÆ nå at jeg gleder meg til alt er over og at formen forhåpentligvis stiger kjapt.

Hei og hopp, snakkes imorgen! Krysser fingrene for storfangst! ♡♡♡
Masse lykke til i morgen!! ❤️
 
Vetikke hvilken syklusdag det er idag engang, er såå uggen og føler meg helt utslitt! :dead: Lurer på om det er pga gonapeptyl, fordi jeg har ikke følt meg så dårlig under forsøk før.. Eller så tar det bare på med en liten en i tillegg denne gangen kanskje!?

Uttak i morgen, må stå opp kl. 05 for å komme tidsnok.. Så det blir et rundstykke nå og så tidlig i seng.

Helt oppriktig gleder jeg meg mer enn jeg gruer meg til uttaket i morgen. Føler meg så BLÆ nå at jeg gleder meg til alt er over og at formen forhåpentligvis stiger kjapt.

Hei og hopp, snakkes imorgen! Krysser fingrene for storfangst! ♡♡♡
Masse lykke til ❤️❤️
 
Masse lykke til, kjære du❤️❤️❤️
 
Uttak

14 egg ut! Veldig glad for det! Nå får vi ikke mer informasjon før neste mandag antakeligvis. Krysser fingrene!

Selve uttaket gikk veldig bra, men ble ganske svimmel etterpå, så fikk legge meg ned på et eget rom en halvtimes tid!♡

Nå er det lang kjøretur hjem og hvile resten av dagen!
 
Uttak

14 egg ut! Veldig glad for det! Nå får vi ikke mer informasjon før neste mandag antakeligvis. Krysser fingrene!

Selve uttaket gikk veldig bra, men ble ganske svimmel etterpå, så fikk legge meg ned på et eget rom en halvtimes tid!♡

Nå er det lang kjøretur hjem og hvile resten av dagen!
14 egg!!! Det er jo fantastisk! Nå må de bare vokse! Krysser alt for at du får mange fine blastoer! :hello2
Kjedelig med svimmelhet, men bra du fikk eget rom å komme deg litt på. Og nå må du hvile med god samvittighet resten av dagen, skikkelig påkjenning for kroppen dette. Og ikke minst blir man jo helt susete av alle de medisinene.
Men nå er jobben din gjort for nå! :Heartred
 
Flott fangst, nå krysser jeg fingrene for gode nyheter på mandag :excited001 :Heartred
 
Back
Topp