Baby nr. 2 - vi er klare for deg!

Hahahaha sorry det vet jeg jo!!!! :hilarious: :hilarious: :hilarious: :hilarious: Er bare så sykt inni IVF-bobla akkurat nå at jeg drar alle inn med meg!!:hilarious: Før eggløsning burde jeg skrevet :happy090

Tusen takk! Håper du har det bra og nyter dagene:Heartpink:Heartpink
Det er lov, jeg har ammetåke deluxe :smiley-angelic006 :hilarious: :hilarious:

Her er alt vel! Har kjøpt meg brukt, vevd bæresjal og gleder meg til å få teken på det! Bæring i sjal føles så mye bedre ut på kroppen min enn sele!
 
Søskenfrys #1 - 14 dpo

Nå oppdaterer jeg egentlig mest for future reference..

Tok ikke test i går, men dagens ser sånn ut:
1000012088.jpg


Er vel omtrent lik som den for to dager siden..:bored: I morgen tidlig 10 dager siden 8 klikk ovitrelle. Det kan jo ikke være den! Men det kan ikke være starten på et vellykket svangerskap heller! Så da håper jeg bare at det ikke er noe som er galt, svangerskap utenfor livmor ellernoe..:sour:

Tror jeg prøver en annen type test over helgen hvis TR ikke har kommet!:shy:

Har ganske mye murringer og stikkinger i dag, så egentlig håper jeg det er TR som er rett rundt hjørnet. Klar for en ny start!:Heartpink
 
Søskenfrys #1 - 14 dpo

Nå oppdaterer jeg egentlig mest for future reference..

Tok ikke test i går, men dagens ser sånn ut:
Vis vedlegget 436592

Er vel omtrent lik som den for to dager siden..:bored: I morgen tidlig 10 dager siden 8 klikk ovitrelle. Det kan jo ikke være den! Men det kan ikke være starten på et vellykket svangerskap heller! Så da håper jeg bare at det ikke er noe som er galt, svangerskap utenfor livmor ellernoe..:sour:

Tror jeg prøver en annen type test over helgen hvis TR ikke har kommet!:shy:

Har ganske mye murringer og stikkinger i dag, så egentlig håper jeg det er TR som er rett rundt hjørnet. Klar for en ny start!:Heartpink
Hater å være sånn i limboland :dead: Føler med deg, og følger spent med på utviklingen videre!
 
Håper fremdeles for deg, limbo er bare dritt ja :arghh:

Må si at frysjenta mi var 3 dager senere i utvikling. Det ble bekreftet både på tester, hcg verdier og senere på ultralyd. Så det er ennå håp i havet her
 
TR kom i går kveld, så da håper jeg limboland er over og at alt er som det skal inni der. :joyful: Da gikk det ikke denne gangen gitt, men vi har fortsatt ett embryo på frys som vi setter inn over sommeren. :Heartpink

Da blir det stille fra meg en periode, men følger med på dere jeg har fulgt en stund! Håper dere sitter med positive tester alle sammen snart!:love017

Så med det sier jeg god sommer og snakkes om et par måneder!:Heartred
 
Back
Topp