Baby nr. 2 - vi er klare for deg!

Hahahaha sorry det vet jeg jo!!!! :hilarious: :hilarious: :hilarious: :hilarious: Er bare så sykt inni IVF-bobla akkurat nå at jeg drar alle inn med meg!!:hilarious: Før eggløsning burde jeg skrevet :happy090

Tusen takk! Håper du har det bra og nyter dagene:Heartpink:Heartpink
Det er lov, jeg har ammetåke deluxe :smiley-angelic006 :hilarious: :hilarious:

Her er alt vel! Har kjøpt meg brukt, vevd bæresjal og gleder meg til å få teken på det! Bæring i sjal føles så mye bedre ut på kroppen min enn sele!

Søskenfrys #1 - 14 dpo

Nå oppdaterer jeg egentlig mest for future reference..

Tok ikke test i går, men dagens ser sånn ut:
1000012088.jpg

Er vel omtrent lik som den for to dager siden..:bored: I morgen tidlig 10 dager siden 8 klikk ovitrelle. Det kan jo ikke være den! Men det kan ikke være starten på et vellykket svangerskap heller! Så da håper jeg bare at det ikke er noe som er galt, svangerskap utenfor livmor ellernoe..:sour:

Tror jeg prøver en annen type test over helgen hvis TR ikke har kommet!:shy:

Har ganske mye murringer og stikkinger i dag, så egentlig håper jeg det er TR som er rett rundt hjørnet. Klar for en ny start!:Heartpink

Søskenfrys #1 - 14 dpo

Nå oppdaterer jeg egentlig mest for future reference..

Tok ikke test i går, men dagens ser sånn ut:
Vis vedlegget 436592

Er vel omtrent lik som den for to dager siden..:bored: I morgen tidlig 10 dager siden 8 klikk ovitrelle. Det kan jo ikke være den! Men det kan ikke være starten på et vellykket svangerskap heller! Så da håper jeg bare at det ikke er noe som er galt, svangerskap utenfor livmor ellernoe..:sour:

Tror jeg prøver en annen type test over helgen hvis TR ikke har kommet!:shy:

Har ganske mye murringer og stikkinger i dag, så egentlig håper jeg det er TR som er rett rundt hjørnet. Klar for en ny start!:Heartpink
Hater å være sånn i limboland :dead: Føler med deg, og følger spent med på utviklingen videre!

Håper fremdeles for deg, limbo er bare dritt ja :arghh:

Må si at frysjenta mi var 3 dager senere i utvikling. Det ble bekreftet både på tester, hcg verdier og senere på ultralyd. Så det er ennå håp i havet her

TR kom i går kveld, så da håper jeg limboland er over og at alt er som det skal inni der. :joyful: Da gikk det ikke denne gangen gitt, men vi har fortsatt ett embryo på frys som vi setter inn over sommeren. :Heartpink

Da blir det stille fra meg en periode, men følger med på dere jeg har fulgt en stund! Håper dere sitter med positive tester alle sammen snart!:love017

Så med det sier jeg god sommer og snakkes om et par måneder!:Heartred

IVF #3 (eller er det søskenforsøk #1?) - CD6

Ja.. Som overskriften sier er vi igang med stimulering for nytt uttak. Ingen av de to vi hadde på frys ble en suksess! Når siste forsøk endte negativt og vi ble spurt om vi ønsket nytt uttak, så trengte vi ikke tenke oss om engang. Vi elsker den lille jenta vår så ubeskrivelig høyt, at vi gjerne vil ha flere barn og også gi henne et søsken.

Så nå er jeg på stimuleringsdag 6, cd6. Til forskjell fra tidligere begynte jeg på CD1 denne gangen, og tar 200ie menopur (150ie før). Har egentlig ikke merket noen ting....Før i dag! I dag er jeg helt fullstendig kake, helt utslitt! Konstant hodepine og uvel i kroppen! Mulig jeg brygger på noe også, ser det er mange som har covid rundt oss nå, så det er en mulighet.

UL-kontroll på onsdag, om 2 dager. Veldig spent på hvordan det går inni der!! Oppdaterer etter jeg har vært der! ♡

PS: jeg er ikke sur, men skriver på telefon, så derfor ingen emojier, hahah!!

-TP

Hei! Skummet litt gjennom dagboka di, og for en reise du har hatt mot nr 1! Og så fantastisk at det gikk etterhvert! :Heartred :Heartred
Er det hos Porsgrunn du er denne gangen også?

Hei! Skummet litt gjennom dagboka di, og for en reise du har hatt mot nr 1! Og så fantastisk at det gikk etterhvert! :Heartred :Heartred
Er det hos Porsgrunn du er denne gangen også?

Wow, gratulerer med å ha kommet helt til! :hilarious: Ja, vi er i Porsgrunn nå også! Vurderte å bytte til Riksen før nytt forsøk pga reisevei, men det ville både tatt lengre tid før oppstart og har hørt litt blandede erfaringer derfra, så vi valgte å bli! :joyful::Heartred Glad for det nå!

Wow, gratulerer med å ha kommet helt til! :hilarious: Ja, vi er i Porsgrunn nå også! Vurderte å bytte til Riksen før nytt forsøk pga reisevei, men det ville både tatt lengre tid før oppstart og har hørt litt blandede erfaringer derfra, så vi valgte å bli! :joyful::Heartred Glad for det nå!
Hehehe det var noen sider denne dagboka ja, har ikke lest alt altså :hilarious:
Porsgrunn her også, og vi er fornøyde :)
Masse lykke til med stimulering, så spennende dager! krysser fingre for at dere får masse fine blastoer! :Heartred

IVF Søskenforsøk #1 - CD 8 - Stim.dag 8

Første UL-kontroll denne runden! Slimhinne på 6.8 og gyn så 7 ganske store follikler, største var 15mm. Og en haug med små rundt 10mm, rundt 15 stk. Har allerede fått svar fra Porsgrunn om at jeg skal stimulere videre med Menopur 200ie i to dager til, og så ny UL på fredag. Var jo akkurat som forventet dette egentlig, so far so good! :joyful: Fra tidligere sykluser vet jeg at folliklene mine vokser ca. 2mm per døgn, så det lover jo godt.

Så da er det bare å håpe at det slenger seg med en del av de små eggene sånn at fangsten blir bra! Virker kanskje som det går mot uttak på mandag..? Hmmm, lurer på om det blir totalfrys da? I og med at dag 5 vil være på en lørdag isåfall...:bag: Får bare vente og se, jeg kan jo ikke gjøre stort fra eller til uansett!

Oppdaterer på fredag! :wav

Så spennende å følge med deg videre på veien mot søsken❤️ Innom og heier :Heartred

Spennende!! Vil vel bli totalfrys om flere av de små henger seg på. Grensen er vel 15 ut?

Jeg fikk beskjed om 15 store ved UL undersøkelse, og da sa de jeg måtte forberede meg på totalfrys. Fikk med to til på uttaket, så totalfrys bekreftet.

Spennende!! Vil vel bli totalfrys om flere av de små henger seg på. Grensen er vel 15 ut?

Jeg fikk beskjed om 15 store ved UL undersøkelse, og da sa de jeg måtte forberede meg på totalfrys. Fikk med to til på uttaket, så totalfrys bekreftet.

Veldig spent på å se hvordan ting har utviklet seg til fredag (og ikke minst over helgen)!

Tenkte kanskje det ble totalfrys uansett antall pga eventuelt innsett krasjer med helg. :bag: Ahh, for mange ukjente faktorer i det opplegget her!!:hilarious:

IVF Søskenforsøk #1 - CD10

UL i dag viste en del eggposer som vokser fort, pluss noe fri væske, så de tar ikke sjansen og kjører totalfrys. Var vel snakk om 10 stk over 14mm og enda 10 som lå mellom 10-14.

Er ganske skuffet, slimhinnen min var 9,5 mm, tror det er ny rekord, så føles så dumt å kaste bort den muligheten.. Men men what to do, må jo bare høre på ekspertene! Skal da sette 2x gonapeptyl i morgen kveld og så blir det uttak på mandag. Ikke noe erfaring med gonapeptyl, men har skjønt at de gir dette ved fare for overstimulering?!

Håper på god fangst på mandag, sånn at vi får noen gode på frys! Hvis syklus spiller på lag så blir det innsett i starten av november, akkurat som med jenta mi! :Heartred Får ta det som et godt tegn!

Dropper morfinen denne gangen også, kommer til å få 3 paracet og en beroligende, pluss ekstra lokalbedøvelse. Tror det kommer til å gå bra! :) Gleder meg til sprøytefrie dager!! ..og litt deilig å slippe å starte med progesteron med en gang må jeg si!

Kryss fingrene for meg på mandag, folkens!!

 TP

IVF Søskenforsøk #1 - CD10

UL i dag viste en del eggposer som vokser fort, pluss noe fri væske, så de tar ikke sjansen og kjører totalfrys. Var vel snakk om 10 stk over 14mm og enda 10 som lå mellom 10-14.

Er ganske skuffet, slimhinnen min var 9,5 mm, tror det er ny rekord, så føles så dumt å kaste bort den muligheten.. Men men what to do, må jo bare høre på ekspertene! Skal da sette 2x gonapeptyl i morgen kveld og så blir det uttak på mandag. Ikke noe erfaring med gonapeptyl, men har skjønt at de gir dette ved fare for overstimulering?!

Håper på god fangst på mandag, sånn at vi får noen gode på frys! Hvis syklus spiller på lag så blir det innsett i starten av november, akkurat som med jenta mi! :Heartred Får ta det som et godt tegn!

Dropper morfinen denne gangen også, kommer til å få 3 paracet og en beroligende, pluss ekstra lokalbedøvelse. Tror det kommer til å gå bra! :) Gleder meg til sprøytefrie dager!! ..og litt deilig å slippe å starte med progesteron med en gang må jeg si!

Kryss fingrene for meg på mandag, folkens!!

 TP
Så kjedelig med totalfrys, men det var jo sabla mange egg da, så skjønner den vurderingen :hilarious: Krysser fingre for at det blir en grei opplevelse og masse fine egg ut! :love017
Blir innsett i starten av november her og, da får vi følge hverandre i november-gruppa etterhvert :love2

Så kjedelig med totalfrys, men det var jo sabla mange egg da, så skjønner den vurderingen :hilarious: Krysser fingre for at det blir en grei opplevelse og masse fine egg ut! :love017
Blir innsett i starten av november her og, da får vi følge hverandre i november-gruppa etterhvert :love2

Ja, syns jo egentlig det er litt merkelig at de har økt dosen på menopur denne runden, da de vet jeg reagerer bra på stimulering! :hilarious:

Yaaay, så koselig!!:love017 Da får vi vente sammen så lenge! Skal du ha innsett i naturlig eller styrt syklus?

Totalfrys, betyr det at det ikke blir innsett denne gangen? :sorry:

Ja, syns jo egentlig det er litt merkelig at de har økt dosen på menopur denne runden, da de vet jeg reagerer bra på stimulering! :hilarious:

Yaaay, så koselig!!:love017 Da får vi vente sammen så lenge! Skal du ha innsett i naturlig eller styrt syklus?
Hehe ja, litt rart! Men de vil nok helst ha flest mulig blastoer og vurderer at det er viktigere enn ferskforsøket tenker jeg. Så krysser alt for at det blir en liten haug :hello2
Ja! Blir fryseforsøk i naturlig syklus her :happy:Porsgrunn lar meg prøve albyl-e også, så håper det gjør susen.

Back
Topp