Baby nr. 2 - vi er klare for deg!

Det blir innsett!

Eller.. vi prøver hvertfall. Er en viss sjanse for at det krasjer med pinsehelgen, men vi får bare se.

CD11 i dag og første UL-kontroll viste 2 folikler på 14 og 12 mm på høyre side, og en på 14mm på venstre side. slimhinne 5,1 og visstnok helt nydelig, haha. "Du er lett å stimulere gitt" sa gyn, så det er jo iallefall noe positivt å ta med seg.... :wacky: Gikk på Letrozol fra cd3-7, to tabletter daglig.

Skal teste etter eggløsning hver morgen fremover, og hvis jeg ikke har fått positiv test tirsdag morgen skulle de vurdere Ovitrelle. Krysser fingrene for det egentlig, og for full klaff med dager!:smiley-angelic001

To be continued!
 
Spennende! Håper det ikke faller på helligdag!! :nailbiting:

Helligdag går bra, er verre med helg :hilarious: Spurte de, og de sa de gjør innsett på røde dager men ikke lørdag og søndag!:bag:

Håper at kroppen for en gangs skyld spiller på lag!:hilarious:
 
Helligdag går bra, er verre med helg :hilarious: Spurte de, og de sa de gjør innsett på røde dager men ikke lørdag og søndag!:bag:

Håper at kroppen for en gangs skyld spiller på lag!:hilarious:

Da er det "bare" den vanlige bekymringen med helg da :wtf: Krysser fingrene :D
 
Takk! :Heartred Og du er gravid med nr 2?! Hvordan går det? Skjedde det bare helt plutselig?:nailbiting:

Ja syketid ! Vi bestemte oss for å få nummer 2 og skulle begynne prøvingen i april for å få baby frå januar å utover. Men når vi først var enig om Nr 2 var ikkje kondom så nøye så 2 mnd etter at vi bestemte oss var vi blitt gravid :D !! Eg var jo litt obs på når eg hadde el ifølge kalender og overlot ansvaret med kondom til mannen ;) hihi er 14 uker på tirsdag !


Håper det går fort for dere også ! Denne prøvingen er kjip !
 
Ja syketid ! Vi bestemte oss for å få nummer 2 og skulle begynne prøvingen i april for å få baby frå januar å utover. Men når vi først var enig om Nr 2 var ikkje kondom så nøye så 2 mnd etter at vi bestemte oss var vi blitt gravid :D !! Eg var jo litt obs på når eg hadde el ifølge kalender og overlot ansvaret med kondom til mannen ;) hihi er 14 uker på tirsdag !


Håper det går fort for dere også ! Denne prøvingen er kjip !

Wow, så utrolig bra, gratulerer så masse!! Krysser fingrene for at vi slipper like mye pes som sist, men heldigvis virker det ikke like mye "på død og liv" som sist! :Heartred
 
Wow, så utrolig bra, gratulerer så masse!! Krysser fingrene for at vi slipper like mye pes som sist, men heldigvis virker det ikke like mye "på død og liv" som sist! :Heartred

Tusen takk :D ja er lettere når man har en frå før ! Da veit man også at man kan bli gravid :)
 
FER#1 Søskenforsøk: CD15 - UL-kontroll nr 2

De to folliklene på høyre side hadde ikke vokst noe, men den på venstre side hadde blitt 22mm, og slimhinnen var 7mm. Hvis jeg ikke har fått positiv el-test på torsdag morgen skal jeg sette Ovitrelle kl. 22 på kvelden, fått resept og alt! :joyful:

Fine målinger, så er bare å vente og se hvordan det blir. Virker som foliklene mine insisterer på å være 25mm+ før de slipper, og det tar jo litt tid kan man si.. El-test var så og si blank i dag, men det har snudd fort før hos meg.

Kan de forresten bli FOR store..? Altså, dere vet, hvis man lar en banan ligge for lenge på kjøkkenbenken så blir den helt ødelagt etter hvert. Er det det samme med eggene?:hilarious:

Alt man skal tenke på og bekymre seg over altså..:hilarious:

Ellers er alt bra her i heimen! Jenta mi er så morsom for tiden, skravler og er skikkelig aktiv, er så ubeskrivelig stolt av henne!:Heartpink

Så skal vi se om det blir noe søsken da, eller om prinsessa blir enebarn (hun hadde sikkert foretrukket det:hilarious:)

-TP
 
FER#1 Søskenforsøk: CD17

Da blir det Ovitrelle i kveld kl. 22, og innsett på onsdag! :Heartred Hadde antydning til el-smerter i går kveld, men ingen positive tester de siste dagene, så føler kroppen er litt på bærtur når det gjelder el om dagen...

Lutinus var umulig å få tak i, så det blir Cyclogest istedet. Det er jeg glad for, har brukt det flest ganger og det griser litt mindre.:bag: Skal starte med det på søndag.

Nå skal jeg bruke helgen på å lade opp og kose meg! Oppkjøring til innsett ble litt stress denne runden, men nå har jeg en god følelse, det er deilig!:smiley-bounce012

God 17.mai og pinsehelg!:love017
 
FER#1 Søskenforsøk: Innsett (5 dpo)

Jeg er ruuuuuuger!! :happy093
Akkurat nå ligger det et potensielt lite søsken i magen min!:nailbiting: Det er helt vilt å tenke på!! Jeg prøver å tenke positivt, nyte dagene og slappe av så godt jeg kan!

Hvis det ikke går nå rekker vi antakeligvis et innsett i juni hvis vi ønsker det. Kontrollfreaken i meg liker å planlegge flere steg fremover, hehhehheheh.

Bare 16 dager til testdato da, gitt. Men hvem er det vi prøver å lure, jeg gir meg selv 4 dager MAKS :hilarious::hilarious: På søndag er jeg 9 dpo, kanskjeeeee jeg skal prøve meg på en test da:bag:

Måtte gå tilbake i dagboken og se. Jeg fikk ultrasvak strek 10dpo den gangen, og så plutselig (falsk) negativ dagen etter før jeg plutselig hadde kjempesterke streker et par dager senere. Hadde helt glemt det der, men det var jo ganske sprøtt!:hilarious:

Okei okei okei nå babler jeg så mye fordi jeg er så spent!!! Oppdaterer når jeg har testet sefffffff!

Krysser alt vi har!:Heartred
 
FER#1 Søskenforsøk: Innsett (5 dpo)

Jeg er ruuuuuuger!! :happy093
Akkurat nå ligger det et potensielt lite søsken i magen min!:nailbiting: Det er helt vilt å tenke på!! Jeg prøver å tenke positivt, nyte dagene og slappe av så godt jeg kan!

Hvis det ikke går nå rekker vi antakeligvis et innsett i juni hvis vi ønsker det. Kontrollfreaken i meg liker å planlegge flere steg fremover, hehhehheheh.

Bare 16 dager til testdato da, gitt. Men hvem er det vi prøver å lure, jeg gir meg selv 4 dager MAKS :hilarious::hilarious: På søndag er jeg 9 dpo, kanskjeeeee jeg skal prøve meg på en test da:bag:

Måtte gå tilbake i dagboken og se. Jeg fikk ultrasvak strek 10dpo den gangen, og så plutselig (falsk) negativ dagen etter før jeg plutselig hadde kjempesterke streker et par dager senere. Hadde helt glemt det der, men det var jo ganske sprøtt!:hilarious:

Okei okei okei nå babler jeg så mye fordi jeg er så spent!!! Oppdaterer når jeg har testet sefffffff!

Krysser alt vi har!:Heartred
Ååå, masse lykke til! Tenk om det går på første forsøk nå også. Krysser fingrene for det ❤️❤️
 
Så spennende!!! Krysser alle fingre ❤️
 
Spennende..!! Krysser fingra hardt:love017
 
Spennende du nå er ruger:chicken: Krysser fingrene for positive tester om noen dager❤️
 
Back
Topp