Baby nr. 2 - vi er klare for deg!

PP1 - CD17

Altså hva skjer nå, jeg er på CD17 og har fortsatt ikke hatt EL eller tegn til det engang! :bag: Føler meg helt urutinert! Men jeg har hatt ganske smertefulle eggløsninger nå etter fødsel, så jeg er sikker på at det ikke har vært!
..eller.... tror jeg da. :hilarious: Vi har bare hatt sex én gang og, for et par dager siden, så føler dette ble skikkelig halvhjertet! :hilarious:

Tok en el-test i dag tidlig for å sjekke ståa, og streken der var nesten ikke synlig engang. Så, ja.. hvem vet hvor jeg er i løypa:bookworm:

Krysser alt jeg har!! Litt prøving tåler jeg, men håper det ikke tar like lang tid som sist! :hilarious:

Haha ikke sant, vil tro det ikke er den største overraskelsen dersom jeg blir gravid innen kort tid!:hilarious: Det er hvertfall nok å henge fingrene i på jobb om dagen, så jeg har ikke viet prøving og syklus og eggløsning en eneste tanke den siste uken! Plutselig begynte jeg å tenke på det, og bare.. "når har jeg egentlig eggløsning? Når var det man startet å teste etter det igjen??" :bag::hilarious: Merkelig hvor fort man glemmer, den prøvingen var jo livet mitt en periode..

Ja, det er det vi tenker og!:Heartpink Kjenner jeg er skikkelig klar for å starte prøvingen, og det er nok også litt pga. at jeg forventer at det kommer til å ta litt tid!:hilarious:

Neimen heiii, så hyggelig at du stikker innom! Hvordan går det med deg/dere?

Tusen takk!! :Heartpink Jeg følger spent med i din dagbok også, hihi. Skjønte at det kanskje var noe på gang, men så ikke allikevel... Spennende å høre hvordan dere skal fortsette også!:joyful:

Tusen takk!!:Heartpink Går det bra med deg og lillegutt?

Tusen takk!:Heartpink Spennende tider! Hyggelig å se deg her igjen og!
Titter innom en sjelden gang for å se hvordan det går med gamle «kjente»:shy: Det går bra med oss, lille har blitt to år og vi leker med tanken om nummer to - selv om det føltes helt uaktuelt ut for kort tid siden, og fortsatt egentlig gjør det litt av og på fremdeles. Jeg er skeptisk til å bli så påvirket både fysisk og mentalt av hele prosessen igjen. Er så takknemlig for det vi har:love017 Men vi prøver litt naturlig i førsteomgang, så får vi se:shy: PP2 nå.

Titter innom en sjelden gang for å se hvordan det går med gamle «kjente»:shy: Det går bra med oss, lille har blitt to år og vi leker med tanken om nummer to - selv om det føltes helt uaktuelt ut for kort tid siden, og fortsatt egentlig gjør det litt av og på fremdeles. Jeg er skeptisk til å bli så påvirket både fysisk og mentalt av hele prosessen igjen. Er så takknemlig for det vi har:love017 Men vi prøver litt naturlig i førsteomgang, så får vi se:shy: PP2 nå.

Så spennende at dere er igang! :Heartred Heldigvis så føler jeg at jeg ikke har like mye tid til BV / prøvestress denne gangen, er mye å henge fingrene i!:hilarious: Men går samtidig og kverner litt på det nå om dagen, jeg er på cd23 og har ennå ikke fått positiv el-test eller kjent noen el-smerter.. :bag: Så jeg lurer veldig på hva som skjer!

PP1 - CD26

:bored:

Screenshot_20231103_195056_Premom.jpg

For en kjedelig dagbok dette har blitt!!:hilarious::hilarious: Aldri i historien har jeg misset el eller hatt så sen el. Har ikke peeeiiiiling på om den har vært eller ikke. I følge Premom er jeg 8 dpo i dag, men har som sagt ikke sett eller kjent noen tegn til el! :facepalm: Jeg har én graviditetstest liggende.. Hvis jeg ennå ikke har merket noe eggløsningsaktig på mandag så ryker hvertfall den! :hilarious: Jeg kjenner innimellom små stikk i livmor, men det er det..

Altså jeg må jo ha hatt eggløsning. Kan ikke forstå noe annet!

..eller?

PP1 - CD26

:bored:

Vis vedlegget 418507
For en kjedelig dagbok dette har blitt!!:hilarious::hilarious: Aldri i historien har jeg misset el eller hatt så sen el. Har ikke peeeiiiiling på om den har vært eller ikke. I følge Premom er jeg 8 dpo i dag, men har som sagt ikke sett eller kjent noen tegn til el! :facepalm: Jeg har én graviditetstest liggende.. Hvis jeg ennå ikke har merket noe eggløsningsaktig på mandag så ryker hvertfall den! :hilarious: Jeg kjenner innimellom små stikk i livmor, men det er det..

Altså jeg må jo ha hatt eggløsning. Kan ikke forstå noe annet!

..eller?
Sett mange tilfeller av sen eggløsning, så ville fortsatt å legge aksjer i tilfelle den bare er sen ❤️

Jeg hadde tenkt at el ikke hadde vært, siden ingen har vært særlig sterke, så ville fortsatt å teste ❤️ håper du får positiv test snart!

Sett mange tilfeller av sen eggløsning, så ville fortsatt å legge aksjer i tilfelle den bare er sen ❤️
Jeg hadde tenkt at el ikke hadde vært, siden ingen har vært særlig sterke, så ville fortsatt å teste ❤️ håper du får positiv test snart!

Takk for synspunkt, dere har nok antakeligvis rett! :Heartred Da får vi legge inn et siste støt, pun intended!:hilarious:

Tusen takk!!:Heartpink Går det bra med deg og lillegutt?

Det går veldig fint med oss. Er rolig hverdag hjemme, og så er vi en del i åpen barnehage og er mye ute når været tillater det. :)

Er i tenkeboksen på nr 2. Men blir ikke noe hjemmeprøving på oss, blir å prøve med de vi har på frys og så sannsynligvis sette strek om det ikke går med de på frys.

Håper det klaffer med hjemmeprøving for dere! Og at veien uansett blir kortere enn forrige gang!! :D

Så spennende at dere er igang! :Heartred Heldigvis så føler jeg at jeg ikke har like mye tid til BV / prøvestress denne gangen, er mye å henge fingrene i!:hilarious: Men går samtidig og kverner litt på det nå om dagen, jeg er på cd23 og har ennå ikke fått positiv el-test eller kjent noen el-smerter.. :bag: Så jeg lurer veldig på hva som skjer!
Ja, enig. Blir lite tid til overs, merkelig det der:hilarious: Hmm, så typisk at den skal tulle litt nå da! Tenk om spira sitter allerede og det er derfor:angel8

EDIT:
Fikk TR sånn 2 timer etterpå! :hilarious:
NÅ vet jeg iallefall hvor jeg er i syklusen! Denne ble bare 27 dager, og merket aldri noen eggløsning.. Det betyr at PP1 starter NÅ istedet!:hilarious::dance011

20231105_155352.jpg

Måtte bare sjekke :hilarious: :hilarious:
Håper el/ tr er rett rundt hjørnet, hater å leve i sånn uvisshet om hvor jeg er i syklusen:wacky:

Last edited:
EDIT:
Fikk TR sånn 2 timer etterpå! :hilarious:
NÅ vet jeg iallefall hvor jeg er i syklusen! Denne ble bare 27 dager, og merket aldri noen eggløsning.. Det betyr at PP1 starter NÅ istedet!:hilarious::dance011

Vis vedlegget 418681

Måtte bare sjekke :hilarious: :hilarious:
Håper el/ tr er rett rundt hjørnet, hater å leve i sånn uvisshet om hvor jeg er i syklusen:wacky:
Hoppsann, jaja lukke til med pp1!

PP1 - 9 dpo

Jeg misset LH-toppen denne gangen (og), men hadde tydelige el-smerter forrige søndag, så er ganske sikker på at el var da. Det sjuke er at jeg har følt meg gravid fra 1 dpo. :hilarious: Jeg tuller ikke, jeg våknet dagen etter og bare.. nå er jeg gravid! Murring i livmor/korsrygg, sultfølelse, uggenhet, utmattelse.. Er det i det hele tatt mulig å merke noe så tidlig?:bag: Tviler på det, egentlig, men litt komisk om det stemmer!

Uansett, jeg har ingen graviditetstester hjemme, jeg venter på at de skal komme.i posten.:banghead: Blir gæren av at det tar lang tid, hadde lett svidd av en test i dag hvis jeg hadde hatt noen liggende!:arghh: Blir jeg desperat stikker jeg innom Meny og plukker med meg en pakke Make Sure i morgen etter jobb.:angelic: Spennendeeee!!

Fortsettelse følger..

:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

PP1 - 9 dpo

Jeg misset LH-toppen denne gangen (og), men hadde tydelige el-smerter forrige søndag, så er ganske sikker på at el var da. Det sjuke er at jeg har følt meg gravid fra 1 dpo. :hilarious: Jeg tuller ikke, jeg våknet dagen etter og bare.. nå er jeg gravid! Murring i livmor/korsrygg, sultfølelse, uggenhet, utmattelse.. Er det i det hele tatt mulig å merke noe så tidlig?:bag: Tviler på det, egentlig, men litt komisk om det stemmer!

Uansett, jeg har ingen graviditetstester hjemme, jeg venter på at de skal komme.i posten.:banghead: Blir gæren av at det tar lang tid, hadde lett svidd av en test i dag hvis jeg hadde hatt noen liggende!:arghh: Blir jeg desperat stikker jeg innom Meny og plukker med meg en pakke Make Sure i morgen etter jobb.:angelic: Spennendeeee!!

Fortsettelse følger..

Åååh, så spennende :gen014 :smiley-bounce012:smiley-bounce015 Gleder meg til update❤️❤️❤️ Masse lykke til med testingen❤️

PP1 - 9 dpo

Fortsettelse følger..

Jeg heier på pakke med makesure jeg :laughing002 Spennende ❤️

Og! Jeg ble kjempe dårlig 10dpo, spydde masse på jobb. Så ingenting er umulig!

Jeg heier på pakke med makesure jeg :laughing002 Spennende ❤️

Og! Jeg ble kjempe dårlig 10dpo, spydde masse på jobb. Så ingenting er umulig!

Har kjøpt allerede! :bag: Får ikke tatt en før jeg kommer hjem, men da skal det skje med én gang :hilarious: Nysgjerrigheten tar overhånd!!!

Altså call me crazy, men jeg syns jeg ser noe! :pompus: Første test og jeg har allerede et meget godt utviklet streksyn :hilarious::hilarious:

10 dpo i dag! Lys lys urin, men var for nysgjerrig til å ikke teste. Får vel sjekke igjen i kveld eller i morgen da, det var synd gitt:wacky:
20231129_163921.jpg

Back
Topp