Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke gi opp ennå!!Mehhh, ikke akkurat den testen jeg håpet på nå! Vis vedlegget 421020
Men jeg gir ikke opp helt ennå, tar en i morgen tidlig også! Føler meg fortsatt gravid
Mehhh, ikke akkurat den testen jeg håpet på nå! Vis vedlegget 421020
Men jeg gir ikke opp helt ennå, tar en i morgen tidlig også! Føler meg fortsatt gravid
Åh ENDELIG! Sjekket her tusen ganger nå haha! Det var sikkert på utvannet dritt-tiss! I morgen er den sterkere. Den forrige var alt for tydelig til at det kan være skyggeMehhh, ikke akkurat den testen jeg håpet på nå! Vis vedlegget 421020
Hæ? Dette skjønner jeg ikke noe av. Den var jo så tydelig At man ikke bare kan ha skikkelig flaks noen ganger11 dpo
Vis vedlegget 421031
Jaja, det var gøy så lenge det varte! Helt ærlig hadde det vært for godt til å være sant om vi klarte det på pp1.. Da er det bare å la desember komme og prøve igjen
Hæ? Dette skjønner jeg ikke noe av. Den var jo så tydelig At man ikke bare kan ha skikkelig flaks noen ganger
Ja, og det synes jeg dere hadde fortjent. Når man sliter masse med første burde det vært en regel om at neste kom lett.Skal innrømme at det hadde vært skikkelig digg å bare naile det på pp1 Menmen, det går bra, vi prøver igjen! Gøy at det ble litt spennende da!
Takk for gode ord!Ja, og det synes jeg dere hadde fortjent. Når man sliter masse med første burde det vært en regel om at neste kom lett.
Bra du er ved godt mot! Heier på dere videre
P.S skikkelig synd det ikke finnes en eneste pålitelig tidligtest
Nei. Søren også! Den var jo såå tydelig! men ikke gi opp helt enda!11 dpo
Vis vedlegget 421031
Jaja, det var gøy så lenge det varte! Helt ærlig hadde det vært for godt til å være sant om vi klarte det på pp1.. Da er det bare å la desember komme og prøve igjen
At det kan snu så fort, hadde veldig tro på den streken i går, den var jo kjempetydelig Kanskje ekstra fruktbar neste pp da11 dpo
Vis vedlegget 421031
Krysser alt jeg kan for deg Så hyggelig å følge deg på reisen med nummer toKom på at det var nøyaktig dette som skjedde med jenta mi Måtte gå tilbake i dagboken å sjekke! Da fikk jeg mikrosvak strek 10 dpo, så testet jeg ikke 11dpo, men den var blenda igjen 12dpo. Og så 14dpo tok jeg en test og BÆM da var den superpositiv! Hadde helt glemt det Er jo lov å håpe på et mirakel og at det skjer en gang til! Jeg tar sikkert en ny i morgen kjenner jeg meg selv rett.
God morgen! Hvordan ser dagens test ut?