Baby nr. 2 - vi er klare for deg!

Håper for deg!

Altså call me crazy, men jeg syns jeg ser noe! :pompus: Første test og jeg har allerede et meget godt utviklet streksyn :hilarious::hilarious:

10 dpo i dag! Lys lys urin, men var for nysgjerrig til å ikke teste. Får vel sjekke igjen i kveld eller i morgen da, det var synd gitt:wacky:
Vis vedlegget 420995
Ikke crazy i det hele tatt! Her må det være noe :love017 Gleder meg til neste test!!

Altså call me crazy, men jeg syns jeg ser noe! :pompus: Første test og jeg har allerede et meget godt utviklet streksyn :hilarious::hilarious:

10 dpo i dag! Lys lys urin, men var for nysgjerrig til å ikke teste. Får vel sjekke igjen i kveld eller i morgen da, det var synd gitt:wacky:
Vis vedlegget 420995

Her er det uten tvil strek❤️ fin babystrek!! Hurra :love017

Æææææææ enn at dere alle ser det samme som meg da!! :Heartpink :nailbiting: :nailbiting: :woot: Er SÅ spent nå på om det bare er skygge eller faktisk en begynnende babystrek! o_O

Enten så tar jeg en test før jeg legger meg, eller så blir det i morgen tidlig! Må se an konsentrasjonen litt, orker ikke enda en utvannet runde:hilarious: Krysser fingrene!!

Vis vedlegget 420995
Jeg ser strek, og herregud så kult det er! Jeg er 2 dpo og føler meg gravid, helt sykt hvis det stemmer for oss begge :hilarious: Gleder meg til å se flere tester her i dagene som kommer:smiley-angelic001

Vis vedlegget 420995
Trenger ikke åpne engang, så da er vi crazy begge to i så fall :hilarious: :woot: Spennende!!! Kommer det ny test i kveld??????????? (Si ja da, pliiiiiis:hilarious::hilarious:)

Jeg ser strek, og herregud så kult det er! Jeg er 2 dpo og føler meg gravid, helt sykt hvis det stemmer for oss begge :hilarious: Gleder meg til å se flere tester her i dagene som kommer:smiley-angelic001
Haha så kult!! Tenk om man faktisk kan ha en sånn intuitiv følelse? Ikke vet jeg, men hvis Lilli Bendriss kan se spøkelser så tenker jeg at det er fullt mulig å merke man er gravid :hilarious:

Haha, ahhh. Jeg var på do kl. 19, har ikke drukket så mye etter det.. :pompus: Jeg kan forsåvidt ta en nå..:hilarious:
Herregud nå ble jeg helt nervøs..:nailbiting:
Ææææææh JEG Blir og nervøs :hilarious:
IMG_7981.jpeg

Back
Topp