Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser strek uten å trykke på bildetAltså call me crazy, men jeg syns jeg ser noe! Første test og jeg har allerede et meget godt utviklet streksyn
10 dpo i dag! Lys lys urin, men var for nysgjerrig til å ikke teste. Får vel sjekke igjen i kveld eller i morgen da, det var synd gitt
Vis vedlegget 420995
Jeg ser strek uten å trykke på bildet
Du må holde oss oppdatertÆhhh, tenk at det ikke er bare meg!! Spennende!
Ser den lettAltså call me crazy, men jeg syns jeg ser noe! Første test og jeg har allerede et meget godt utviklet streksyn
10 dpo i dag! Lys lys urin, men var for nysgjerrig til å ikke teste. Får vel sjekke igjen i kveld eller i morgen da, det var synd gitt
Vis vedlegget 420995
Ikke crazy i det hele tatt! Her må det være noe Gleder meg til neste test!!Altså call me crazy, men jeg syns jeg ser noe! Første test og jeg har allerede et meget godt utviklet streksyn
Vis vedlegget 420995
Kaller deg ikke crazy - jeg ser også noe!Altså call me crazy, men jeg syns jeg ser noe! Første test og jeg har allerede et meget godt utviklet streksyn
Vis vedlegget 420995
Altså call me crazy, men jeg syns jeg ser noe! Første test og jeg har allerede et meget godt utviklet streksyn
Vis vedlegget 420995
Jeg ser streken uten problemAltså call me crazy, men jeg syns jeg ser noe! Første test og jeg har allerede et meget godt utviklet streksyn
Vis vedlegget 420995
Altså! Jeg serAltså call me crazy, men jeg syns jeg ser noe! Første test og jeg har allerede et meget godt utviklet streksyn
Vis vedlegget 420995
Jeg ser strek, og herregud så kult det er! Jeg er 2 dpo og føler meg gravid, helt sykt hvis det stemmer for oss begge Gleder meg til å se flere tester her i dagene som kommerAltså call me crazy, men jeg syns jeg ser noe! Første test og jeg har allerede et meget godt utviklet streksyn
Vis vedlegget 420995
Trenger ikke åpne engang, så da er vi crazy begge to i så fall Spennende!!! Kommer det ny test i kveld??????????? (Si ja da, pliiiiiis)Altså call me crazy, men jeg syns jeg ser noe! Første test og jeg har allerede et meget godt utviklet streksyn
Vis vedlegget 420995
Jeg er enig med @Lil_solTrenger ikke åpne engang, så da er vi crazy begge to i så fall Spennende!!! Kommer det ny test i kveld??????????? (Si ja da, pliiiiiis)
Haha så kult!! Tenk om man faktisk kan ha en sånn intuitiv følelse? Ikke vet jeg, men hvis Lilli Bendriss kan se spøkelser så tenker jeg at det er fullt mulig å merke man er gravidJeg ser strek, og herregud så kult det er! Jeg er 2 dpo og føler meg gravid, helt sykt hvis det stemmer for oss begge Gleder meg til å se flere tester her i dagene som kommer
Trenger ikke åpne engang, så da er vi crazy begge to i så fall Spennende!!! Kommer det ny test i kveld??????????? (Si ja da, pliiiiiis)
Jeg er enig med @Lil_sol
Ææææææh JEG Blir og nervøsHaha, ahhh. Jeg var på do kl. 19, har ikke drukket så mye etter det.. Jeg kan forsåvidt ta en nå..
Herregud nå ble jeg helt nervøs..