PP8 - 9/10 DPO
Dagens update:
Temp: 36,63. Nok en liten økning fra i går.
Symptomer: Samme stikninger i nedre mage/korsrygg som vanlig. Halsbrann. Hodepine.
Humør: Optimistisk og klar for helg!! I natt drømte jeg at jeg fikk en positiv graviditetstest, og jeg var så overrasket og lykkelig! Det stakk litt ekstra i hjertet da jeg våknet og skjønte det var en drøm, og tanken på å se to streker på en test virker helt fjern for meg!
Jeg er veldig stolt av at jeg ikke har testet ennå, vanligvis klarer jeg ikke holde meg lenger enn 7 dpo, og da har jeg jo en hel uke med skuffelser foran meg. Jo nærmere jeg kommer IKM - desto færre dager med skuffelser!
Jeg lastet ned Fertility Friend i dag, fordi jeg ser at så mange andre bruker det, så jeg var litt nysgjerrig. Den appen mener at jeg er 10 dpo i dag da, noe som kan stemme ettersom jeg fikk positiv el-test på ettermiddagen CD16.
Dette er jo første syklus jeg temper, og jeg syns ikke det ser så verst ut! Jeg lurte fælt på hvorfor det var sånne trekanter på slutten, men etter et googlesøk skjønte jeg at det er fordi jeg har tempet 1 time "tidligere" enn resten av syklusen, pga sommertid.
Vis vedlegget 322425
Håperhåperhååååper tempen skyter i været i morgen!!