Kos dere i høyet Midt i høy hopping selv i disse dager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så dumt at timen ble flytta Kjenner til følelsen av å ville sjekke seg når man har prøvd ei stund. Jeg er i pp7 selv og vurderer gyn, men ser ikke ut til at det kan funke å få time i disse dager Får bare prøve et par pper til, ja! Så bra med positiv el test Jeg er dpo 7 i dag og bruker babyklister denne mnd, er såå spent på om det har funkaa[/Q
Oooh, spennende med babyklister altså! Får håpe noe klistrer seg fast. Ja, som du sier, tror det er lurt å vente litt til, vi er jo midt oppi det verste nå. Kanskje vi klarer det på egen hånd plutselig! Hååååper det!!
Negativ EL-test i dag, og et lite hopp opp i temperaturen allerede faktisk! Nå er mannen sliten og trenger en dag pause sa han!
PP8 - CD18 - 1 DPO!!
Dette er første måneden jeg temper, og det har gått litt opp og ned sånn graf-messig. Men i går var det et lite hopp opp, så ser ut som jeg har hatt el! Fikk positiv test på kvelden på tirsdag!
Til dere som også temper: Hva kan jeg forvente av grafen nå? Og hva "håper" jeg på? Erfaringer?
Det er jo så teit, men når jeg legger meg gleder jeg meg til å våkne og tempe!Vis vedlegget 321835
-Trønderprøver
Haha, kjenner meg veldig igjen i det å glede seg til å tempe neste morgen og ny måling Aldri vært særlig gira på å våkne før, men plutselig var det blitt litt spennende! I utgangspunktet skal vel temperaturen nå fremover fortsatt kunne hoppe litt opp og ned, men den vil i snitt ligge litt høyere enn tidligere (ca 0,2-0,5 grader). Hvis du får en tredje måling nå som er på nivå med de to du har fått nå, så tror jeg du kan være temmelig sikker på at du faktisk slapp et egg på LH-toppen din Når TR kommer vil temperaturen droppe igjen, mens om du er gravid vil den antakelig holde seg høy også etter ikm.
Men ta forbehold om at jeg ikke kan alt dette helt ut i fingerspissene - dette er bare slik jeg har forstått det. Også ser jeg det finnes mange meninger om hvordan temperaturen regerer når egget eventuelt fester seg, men disse kan være litt motstridende og vanskelig å tolke. Man kan visst oppleve både dipp (festedipp), stigning (trifasisk kurve) eller ingenting, og fortsatt være gravid
Tusen takk for svar!! Det var veldig informativt, og nå føler jeg at jeg har litt mer kontroll Legger ved et bilde av kurven min fra i dag!
Hvordan står det til med deg? Hvor er du i syklusen nå?
Se der ja, godt inne i dpo-land nå! Tida for den store tålmodighetsprøven
Jeg ble faktisk gravid forrige syklus, så nå er jeg 5+3 håperhåperhåper den sitter helt frem til november men sniker fortsatt innom prøveforumet da, er jo så spent på hvordan det går her!
Ååå gratulerer!! Det er mulig jeg har gratulert deg før, men jeg blander veldig mange her inne Er liksom så vanskelig å huske hvem som gjør hva når man ikke har noe ansikt å feste det på
Det må være en fantastisk følelse! Håper jeg kommer etter veldig snart, og at du kommer deg helt til termin med frøet
Tusen takk for svar!! Det var veldig informativt, og nå føler jeg at jeg har litt mer kontroll Legger ved et bilde av kurven min fra i dag!
Hvordan står det til med deg? Hvor er du i syklusen nå?
PP8 - 6 DPO
Jeg syns tiden går veldig sakte her, men nå er jeg bare 4 dager unna 10 dpo, som er den store testedagen min!!
I dag hadde jeg et skikkelig dropp i temperaturen, langt under coverline.. Så nå sitter jeg her og gleder meg til å legge meg, sånn at jeg kan våkne og tempe i morgen Haha, det er jo helt crazy spør du meg.
Håper på et skikkelig oppsving i tempen i morgen, og at det er et lite frø som har klort seg fast i dag. Har lest om både festedipp og østrogenbølge nå, så har skjønt at en dipp er ganske vanlig uten at det trenger å bety noe.
Oppdaterer i morgen på kurven!!
Legg gjerne ut deres kurver også! Gøy å sammenligne litt!
Ååå dette blir spennende å følge med på!! Håper den tar seg opp igjenPP8 - 6 DPO
Jeg syns tiden går veldig sakte her, men nå er jeg bare 4 dager unna 10 dpo, som er den store testedagen min!!
I dag hadde jeg et skikkelig dropp i temperaturen, langt under coverline.. Så nå sitter jeg her og gleder meg til å legge meg, sånn at jeg kan våkne og tempe i morgen Haha, det er jo helt crazy spør du meg.
Håper på et skikkelig oppsving i tempen i morgen, og at det er et lite frø som har klort seg fast i dag. Har lest om både festedipp og østrogenbølge nå, så har skjønt at en dipp er ganske vanlig uten at det trenger å bety noe.
Oppdaterer i morgen på kurven!!
Legg gjerne ut deres kurver også! Gøy å sammenligne litt!
Ååå dette blir spennende å følge med på!! Håper den tar seg opp igjen
Østrogen bølge eller ikke - vi satser på at det er en skikkelig festedipp
Enig! meg og mannen skal ha filmkveld i kveld, så passer egentlig ganske braÅh, ja det hadde vært helt konge!! Nå er det så mye snakk om dipper her at jeg får lyst på potetgull med dip!