PP8 - CD16
Venter ennå på den positive EL-testen. Jeg tester alltid på kvelden, fordi det er da jeg pleier å få positiv test. Så nå sitter jeg her som en dust kl. 14 og gleder meg til klokken blir ca. 19.30!
At det går an.. Har ikke godt av hjemmekontor, jeg!
Litt kjip start på dagen, men i dag tidlig måtte vi flytte timen vår på Klinikk Hausken...
Vi skulle egentlig dit neste tirsdag, men pga. corona og smittefare etc har de veldig strenge rutiner. Dette innebærer at samtale med lege om historikk/ønsker/erfaringer osv osv foregår over telefon, mens man sitter i bilen utenfor klinikken.
Misforstå meg rett, jeg er veldig veldig glad for at de tar forholdsregler og gjør alt de kan for å begrense smitte. Men for meg blir nok dette litt for upersonlig, og ikke helt slik jeg hadde sett for meg.. Så derfor fikk vi en ny time der deeeeen.......
26. mai!
..det er jo to måneder til, og det føles litt kjipt, men men.. Da får vi prøvd på baby i både PP8, PP9 OG PP10 før vi drar dit. Jeg hadde gledet meg veldig til å få både meg og mannen undersøkt, men da får vi vente til slutten av mai istedet.
Håper det går greit med alle sammen som følger med!
Hold dere friske og ta vare på hverandre.
-Trønderprøver