PP9 - CD7
Nå er jeg på CD7 allerede og mannen er positiv som aldri før.
Han sier at han har en skikkelig god magefølelse på pp9, men jeg tror det ikke før jeg får se det, haha! Men jeg er glad for at han løfter meg opp nå i disse tider.
Vi fikk hjemmetesten (sædprøve) på tirsdag, og i dag testet vi. Eller, ikke "vi" akkurat, jeg fikk streng beskjed om å holde meg langt unna.
Testen var positiv og indikerer at han er over "grensen" for antall motile sædceller, og det er en lettelse! Nå stoler jeg ikke blindt på denne testen, men jeg har troen på at han er godt ladd.
Den heter Fertilityscore hvis noen vil sjekke den ut.
Venter EL om en uke, og tenker å begynne med el-testingen på lørdag. Tempen hopper opp og ned i hytt og vær, blir litt forvirret hver gang jeg våkner og bare..hæ?
Men det gjorde den forrige måned også, den stabiliserte seg først etter el. Så da blir det jaggu spennende å se fremover.
Har vært deilig med en liten forumpause, har hatt tankene litt andre steder. (Bl.a. på et 5000-brikkers puslespill. Jeez, ikke kjøp et!
) Men har fulgt med litt på de faste dagbøkene uansett såklart, dere vet hvem dere er.
Håper alle som leser dette får positive tester i denne prøveperioden, meg inkludert!
-Trønderprøver