Baby nr. 2 - vi er klare for deg!

Masse lykke til i dag, tenker sånn på deg og håper virkelig at Lille Frø 2.0 viser seg å være julemirakelet:Heartred

Testen var negativ.

Jeg orker ikke å skrive så mye mer nå, dere..

Vedlegg

• 20201207_171237.jpg
    20201207_171237.jpg
    19,9 KB · Visninger: 140
Testen var negativ.

Jeg orker ikke å skrive så mye mer nå, dere..

Kjære TP:Heartred Det forstår jeg godt. Ta vare på deg selv, og mannen. Tenker utrolig masse på deg og sender verdens største klem:Heartred

PP14 - CD1

Da er det jaggu tilbake til "start". Velger å ikke regne med IVF-forsøkene i PP-rekka mi, så dette får bli PP14 (16 med IVF)..

Den verste skuffelsen har lagt seg, og håper TR tar med seg litt nytt mot. Vi rekker ikke nytt innsett før jul, men det blir nytt innsett i naturlig syklus i januar. Får plan fra Hausken ila den neste uken. Er det noen som har blitt gravide på 3. innsett (eller senere) fra samme uttak?

Den negative testen på mandag kom som et stort slag i trynet! Jeg hadde så mange symptomer på slutten, og følte meg så lik som forrige runde, så da jeg så kun den ene streken fikk jeg helt panikk, og jeg begynte å hulke! Jeg gråt og gråt, og mannen prøvde å trøste meg så godt han kunne stakkars. Men sorgen stakk så dypt, og tankene om at jeg aldri kommer til å bli mamma sto veldig sterkt i meg.

Kommer jeg til å bli mamma?

Jeg vet ikke! Det vet ingen. Akkurat nå er jeg livredd for at det aldri kommer til å skje. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å motivere meg selv til å fortsette med prøvingen. Jeg blir 31 år om 5 måneder, og mannen blir samtidig 40. Vi er ikke SÅ unge lenger, og jeg prøver å ikke stresse, men merker det stresser meg allikevel!

HVA er planen??

Hva skal være planen vår om dette ikke går?

Hvor lang tid skal vi prøve før vi gir opp?

Litt dystert innlegg, men jeg trenger bare å få det ut! Setter pris på fine meldinger og klemmer og hjerter og erfaringer!:Heartred Vi har bestemt oss for å kjøre på denne syklusen, med skikkelig god gammeldags hjemmeprøving, med el-tester og timing og greier! Kjenner det blir litt deilig å komme tilbake dit etter alt det "kliniske". Nå må jeg ikke la dette ødelegge julen iallefall. Skal prøve å kose meg med god mat, vin og familie.

-TP

PP14 - CD1
Da er det jaggu tilbake til "start". Velger å ikke regne med IVF-forsøkene i PP-rekka mi, så dette får bli PP14 (16 med IVF)..

Den verste skuffelsen har lagt seg, og håper TR tar med seg litt nytt mot. Vi rekker ikke nytt innsett før jul, men det blir nytt innsett i naturlig syklus i januar. Får plan fra Hausken ila den neste uken. Er det noen som har blitt gravide på 3. innsett (eller senere) fra samme uttak?

Den negative testen på mandag kom som et stort slag i trynet! Jeg hadde så mange symptomer på slutten, og følte meg så lik som forrige runde, så da jeg så kun den ene streken fikk jeg helt panikk, og jeg begynte å hulke! Jeg gråt og gråt, og mannen prøvde å trøste meg så godt han kunne stakkars. Men sorgen stakk så dypt, og tankene om at jeg aldri kommer til å bli mamma sto veldig sterkt i meg.

Jeg vet ikke! Det vet ingen. Akkurat nå er jeg livredd for at det aldri kommer til å skje. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å motivere meg selv til å fortsette med prøvingen. Jeg blir 31 år om 5 måneder, og mannen blir samtidig 40. Vi er ikke SÅ unge lenger, og jeg prøver å ikke stresse, men merker det stresser meg allikevel!

HVA er planen??

Litt dystert innlegg, men jeg trenger bare å få det ut! Setter pris på fine meldinger og klemmer og hjerter og erfaringer!:Heartred Vi har bestemt oss for å kjøre på denne syklusen, med skikkelig god gammeldags hjemmeprøving, med el-tester og timing og greier! Kjenner det blir litt deilig å komme tilbake dit etter alt det "kliniske". Nå må jeg ikke la dette ødelegge julen iallefall. Skal prøve å kose meg med god mat, vin og familie.

-TP
Fine deg, vil bare sende deg en stor god klem :Heartbigred
Jeg håper nissen kommer med verdens fineste julegave til dere i år :Heartred ikke glem å håpe:Heartred mirakler skjer hele tiden!!!

Uten å kunne love noe, så har jeg STOR tro på at du kommer til å bli gravid snart ☺️❤️ En venninne av mannen ble nettopp gravid etter 2,5 år prøving og det var vel sånn ca. tredje innsett med IVF. Du har jo tross alt vært gravid allerede, så det viser jo at du og mannen din får det til ☺️ Ønsker deg en fin jul med masse happy humping. Mange som blir gravide naturlig mellom forsøk også (for eksempel pilotfrue) ❤️

PP14 - CD1

HVA er planen??

-TP
Hei og så dumt at det ikke gikk nå heller :( Jeg er også helt sikker på at dere kommer til å lykkes nå veldig snart :) :)
Men jeg vet hvordan det føles på bunnen og hvordan tankene du går gjennom nå påvirker deg.

Jeg er helt sikker på at du kommer til å bli mamma til en liten krabat mot slutten av 2021 :) :) :)
Ønsker dere masse lykke til med litt egenprøving denne PP, men prøv også å ha fokus på en fin jul for dere :) :) :)
Og hvem vet, spontan graviditet skjedde jo her hos meg, så alt er mulig :) :) :)

Tror jeg har et helt rom fult her med babystøv jeg fikk under min prøving, tar å sender noen hundre kilo av det over til deg :) :)
Og masse masse lykke til :) :)

Så trist at det ikke gikk denne gangen heller.
Sender seg en stor klem ❤ og krysser fingrene for at alle gode ting er tre! ❤

Kunne ønske det var noe man kunne si som virkelig trøstet ❤️ Jeg har også skikkelig tro på at det kommer til å gå, og dere må ikke gi opp. Du trenger hvert fall ikke stresse med alderen helt enda. Ja, du er ikke 22, men det er vel ikke før ved 35 årsalderen at det skjer drastiske ting med fruktbarheten vår. Så du har ikke dårlig tid. Fortsett med alt det gode arbeidet du har gjort for psyken. Viktig med gode verktøy i verktøykasse ;)

Håper dere klarer å kose dere med old school prøving, digg mat og masse god vin i jula. Så er det inn i laben igjen på nyåret. Heier masse fra sidelinjen!

Back
Topp