Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fine deg, vil bare sende deg en stor god klem
Jeg håper nissen kommer med verdens fineste julegave til dere i år ikke glem å håpe mirakler skjer hele tiden!!!
Uten å kunne love noe, så har jeg STOR tro på at du kommer til å bli gravid snart En venninne av mannen ble nettopp gravid etter 2,5 år prøving og det var vel sånn ca. tredje innsett med IVF. Du har jo tross alt vært gravid allerede, så det viser jo at du og mannen din får det til Ønsker deg en fin jul med masse happy humping. Mange som blir gravide naturlig mellom forsøk også (for eksempel pilotfrue)
Hei og så dumt at det ikke gikk nå heller Jeg er også helt sikker på at dere kommer til å lykkes nå veldig snart
Men jeg vet hvordan det føles på bunnen og hvordan tankene du går gjennom nå påvirker deg.
Jeg er helt sikker på at du kommer til å bli mamma til en liten krabat mot slutten av 2021
Ønsker dere masse lykke til med litt egenprøving denne PP, men prøv også å ha fokus på en fin jul for dere
Og hvem vet, spontan graviditet skjedde jo her hos meg, så alt er mulig
Tror jeg har et helt rom fult her med babystøv jeg fikk under min prøving, tar å sender noen hundre kilo av det over til deg
Og masse masse lykke til
Så trist at det ikke gikk denne gangen heller.
Sender seg en stor klem ❤ og krysser fingrene for at alle gode ting er tre! ❤
Innom med en klem og for å sende masse babystøv
Så leit at det ikke gikk! Heier masse på dere og håper at spiren snart sitter!
Håper dere får en fin jul begge to
Kunne ønske det var noe man kunne si som virkelig trøstet Jeg har også skikkelig tro på at det kommer til å gå, og dere må ikke gi opp. Du trenger hvert fall ikke stresse med alderen helt enda. Ja, du er ikke 22, men det er vel ikke før ved 35 årsalderen at det skjer drastiske ting med fruktbarheten vår. Så du har ikke dårlig tid. Fortsett med alt det gode arbeidet du har gjort for psyken. Viktig med gode verktøy i verktøykasse
Håper dere klarer å kose dere med old school prøving, digg mat og masse god vin i jula. Så er det inn i laben igjen på nyåret. Heier masse fra sidelinjen!
jeg følger i alle fall spent med fremover og håper virkelig du kommer etter inn i 2021 gjengenHar fulgt deg lenge, og vet at du har prøvd i mye lengre tid enn jeg! Så du er faktisk en stor motivasjon i deg selv! Må bare prøve å ikke miste troen på at det kommer til å skje, selv om det er vanskelig å holde seg optimistisk når ting butter imot. Tusen takk, jeg tar imot alt babystøvet du har å avse!
Det er hvertfall veldig godt tegn du ble gravid! da sitter den perfekte spiren snart!! Håper sånn for deg!Håper på et julemirakel / nyttårsmirakel! Hvordan går det med deg og tvillingene?
PP14 - CD14
Det går fremover!
Vis vedlegget 344272
Ser ut som jeg får eggløsning i julegave i år!
Vi koser oss med prøvingen denne gangen, og jeg lever som vanlig. Så det blir både vin og spekemat i dag, og resten av julen. Fått plan fra Hausken, og innsett blir i slutten av januar. Hvis det ikke går da, har vi time hos Porsgrunn 7.februar. Så da er vi igang i det offentlige om ikke lenge uansett.
Ser lyst på 2021!
Nå må vi bare bli kvitt den coronaen, og få et lite frø inni magen, så er jeg meget lykkelig.
Ønsker alle som titter innom en riktig god jul! Håper alle får oppfylt sine drømmer i året som kommer.
-TP
Juhu, for en fin julegave Ønsker dere en nydelig juletid og gleder meg til å følge deg videre i 2021! Tusen takk for god støtte i året som har gått - januar skal bli vår mnd
Høres ut som dere har en god plan fremover!! Masse lykke til denne syklusen, og hvis det ikke går nå håper jeg Hausken sitter på deres gullegg! Uansett har jeg troen på at 2021 blir deres år
Hvor lang tid tok det før du fikk time i Porsgrunn fra henvisningen ble sendt? Vi skal sende henvisning dit i begynnelsen av februar.
Masse god jul! Håper dere får en super feiring!
Jaa, deilig å ha en plan! Tusen takk!!
Så spennende!! Vi ble henvist i september, så det tok vel nesten 5 mnd fra henvisning til dato for time til oppstartssamtale! Håper det klaffer for dere innen den tid, men det er utrolig betryggende å ha den avtalen i bakhånd! Masse lykke til og goood juuul.
Dette året skal det klaffe! Krysser fingrene for at vi møter neste jul med enten en baby eller i hvert fall godt i gang med graviditet begge toPP14 - CD23 - 8DPO
GODT NYTT ÅR!!!
2021 er igang, og dette føler jeg blir året mitt! Om det blir nye IVF-forsøk eller et hjemmelaget mirakel er jeg ikke sikker på, men i år blir jeg gravid!!
Måtte ta første test i går, bare sånn i tilfelle siden vi skulle drikke bobler. Vis vedlegget 344989
Helt i starten kunne jeg faktisk skimte noe, men det forsvant etter noen minutter!
Tok en ny test i dag, 8 dpo, men har bare vanlige babyplan (25 mlu), så den var kritthvit.
Vis vedlegget 344990
Syns det er litt gøy å være testetøs jeg, det gir meg mer glede enn frustrasjon foreløpig. Så får vi se om det skjer noe spennende de neste dagene! Jeg vet at det er veldig tidlig enda, tro meg, så det trenger dere ikke minne meg på!
Ellers er det tidenes kosedag her med TV-titting, sofa, godis og kos. Elsker 1.nyttårsdag. Blanke ark og god følelse!
-TP
Dette året skal det klaffe! Krysser fingrene for at vi møter neste jul med enten en baby eller i hvert fall godt i gang med graviditet begge to
heeelt enig. Bebis prøving blir hakket gøyere når man er testetøs
Såå gøy da kan vi jo følge hverandre litt fremover! Jaa blir super spennende å se for oss begge de neste dagene. Og hvis ikke kan vi starte med blanke ark og ny IKM gruppeJaa, 2021 er året vårt!!
Så akkurat at vi ligger likt i løypa denne syklusen! Jeg har bare lyst til å teste hele tiden jeg, men får holde meg til i morgen, 9 dpo. Gleder meg til å se testene dine de neste dagene! Krysser fingrene
Hvordan går det her ?