Baby nr. 2 - vi er klare for deg!

Blir noe annet - men jeg hadde NULL symptomer nå før positiv test!:p Eneste jeg kan påpeke var at jeg ikke ble hard i magen, noe jeg pleier å bli i dpo-land:D

Jeg har trua:smiley-bounce012

Kan ikke svare deg på det du spør om ang. frys vs. fersk, men synes det virker logisk at du egentlig bør kjenne mindre denne gangen enn sist. Ved ferskforsøket var du jo en vandrende pin cushion proppet full av hormoner. Nå er du i naturlig syklus. Blir litt feil å sammenligne.

Hvis det hjelper noe så hadde jeg mindre symptomer i dpo de gangene jeg har hatt vellykkede graviditeter enn ellers. Så fravær av symptomer er i seg selv et symptom :hilarious: Du må nok bare vente å se, men hele 8 dager?! Du er gal. Og litt slem mot heiagjengen din :angelic::angelic:

Neida. Er ikke så gøy med tvetydige streker som man ikke vet hvordan man skal tolke så full forståelse:rolleyes::rolleyes:

Tror ikke jeg heller hadde noe særlig med symptomer nå sist, men testen sier jo 17+0 likevel :)

Blir noe annet - men jeg hadde NULL symptomer nå før positiv test!:p Eneste jeg kan påpeke var at jeg ikke ble hard i magen, noe jeg pleier å bli i dpo-land:D

Jeg har trua:smiley-bounce012

Ikke sant! Har hørt mange si at de hadde få eller ingen symptomer da de ble gravide! Jeg krysser fingrene! :woot::joyful: Takk for innspill :Heartred

Kan ikke svare deg på det du spør om ang. frys vs. fersk, men synes det virker logisk at du egentlig bør kjenne mindre denne gangen enn sist. Ved ferskforsøket var du jo en vandrende pin cushion proppet full av hormoner. Nå er du i naturlig syklus. Blir litt feil å sammenligne.

Hvis det hjelper noe så hadde jeg mindre symptomer i dpo de gangene jeg har hatt vellykkede graviditeter enn ellers. Så fravær av symptomer er i seg selv et symptom :hilarious: Du må nok bare vente å se, men hele 8 dager?! Du er gal. Og litt slem mot heiagjengen din :angelic::angelic:

Neida. Er ikke så gøy med tvetydige streker som man ikke vet hvordan man skal tolke så full forståelse:rolleyes::rolleyes:

Haha, vandrende nålepute :hilarious: Det er jo sant! Hadde bare ikke trodd det skulle være SÅ stor forskjell, særlig ikke når jeg tar mer progesteron!:rolleyes:

Altså, sist hadde jeg også planer om å vente til testdato, men måtte ta en test 11dpo. :p Jeg skal til legen på fredag for å vurdere videre gradert sykemelding, og jeg burde jo kanskje ta en test på morgenen da..?:angelic: Er jo greit å kanskje vite før man skal dit liksommmmmm!:hilarious::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Haha, vandrende nålepute :hilarious: Det er jo sant! Hadde bare ikke trodd det skulle være SÅ stor forskjell, særlig ikke når jeg tar mer progesteron!:rolleyes:

Altså, sist hadde jeg også planer om å vente til testdato, men måtte ta en test 11dpo. :p Jeg skal til legen på fredag for å vurdere videre gradert sykemelding, og jeg burde jo kanskje ta en test på morgenen da..?:angelic: Er jo greit å kanskje vite før man skal dit liksommmmmm!:hilarious::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
Støttes!!

Ha en fin, avslappende uke med masse positiv påfyll så lenge ❤️

Jeg hadde heller ingen symptomer før noen dager etter positiv test og jeg har hatt heftig hyperemesis nå og har det fortsatt :wacky:

Har og troa på lillefrø 2.0:D

Håper for deg :Heartpink

FER#1 - 8DPO

Sorry folkens, men ikke noe test her ennå!:p Må bare oppdatere litt for meg selv til en evt senere anledning!

I går begynte jeg å kjenne på litt flere symptomer. Har vært utroooolig trøtt i går og i dag, og sover som en stein. Det er kanskje det mest positive med disse hormonene, jeg sover veldig godt!:rolleyes: I tillegg hadde jeg et mentalt sammenbrudd på kontoret til sjefen min i går, haha.:hilarious: Hun spurte hvordan det gikk og jeg begynte bare å gråte. Typ 2. gang i hele mitt liv at jeg gråter på jobb, det er så ulikt meg.:wacky: Men ble ganske påvirket av mye stress på jobb denne uken, mye sykdom og permisjoner og mange ting som skjer + hormoner såklart. Så fikk streng beskjed om å jobbe hjemmefra i dag, og det har vært superdigg! :joyful:

I morgen er det tilbake, og skal til akupunktur etter jobb, det gleder jeg meg til! Deilig med noen minutter ren avslapning i hverdagen!:Heartred

Så er det fredag og helg! Har bestemt meg i samråd med mannen om å teste på mandag kveld, altså kvelden før testdato!:nailbiting: Jeg gruer meg mye mer denne gangen enn forrige gang, da var jeg veldig utålmodig og gira, men nå er jeg skikkelig nervøs.:wideyed:

Prøver å tenke på andre ting, men det er litt vanskelig.:rolleyes: Ellers føler jeg meg bra og er sånn passe opmistisk! :joyful:

Så da blir det..

5 dager til testdato!!:smiley-bounce012

Nå gleder jeg meg til mandag. Sykt spent!! Krysser alt som krysses kan! :)

Jeg er utrolig spent! :nailbiting: Det er nok derfor jeg liker å teste tidlig egentlig!:hilarious: Føler at jo flere dager som går, jo større forhåpninger får jeg! Er 11dpo i dag, samme dag jeg fikk positiv digital sist gang, så vet at jeg sannsynligvis får positiv test i dag om jeg er gravid. Men jeg har få symptomer, og tror de jeg har kan skyldes progesteronet: trøtt, litt uren hud i ansiktet, veldig tørst/tørr i munnen, svak hodepine som kommer og går!

Men nå har jeg bestemt meg for mandag, og da skal jeg holde meg til det!:D:D

2 dager til test!:nailbiting: :smiley-angelic001

Jeg er utrolig spent! :nailbiting: Det er nok derfor jeg liker å teste tidlig egentlig!:hilarious: Føler at jo flere dager som går, jo større forhåpninger får jeg! Er 11dpo i dag, samme dag jeg fikk positiv digital sist gang, så vet at jeg sannsynligvis får positiv test i dag om jeg er gravid. Men jeg har få symptomer, og tror de jeg har kan skyldes progesteronet: trøtt, litt uren hud i ansiktet, veldig tørst/tørr i munnen, svak hodepine som kommer og går!

Åååå flink du er som holder deg! Trur eg hadde sprukke:hilarious:

Skjønner hva du mener :hilarious: Du er sykt flink som venter!

Er ikke gitt at egget fester samme dag. Kan hende denne trengte mer tid ;) Så ikke ta mangel på symptomer som noe indikasjon. Hvis egget brukte 1 eller 2 dager lengre på å feste seg så vil du ikke ha noe særlig symptomer enda. Evig optimist når det gjelder andre :joyful:

FER#1 - 12 DPO

1 dag til test!:nailbiting:

Symptomer jeg har (som følge av enten Cyclogest eller en graviditet, det får jeg vite i morgen):

- ekstremt trøtt, hele dagen
- munntørrhet
- fått noen små kviser i panna og på haka
- uvel/småkvalm i bølger
- murringer nedentil, innimellom kjenner jeg at det stikker litt
- emosjonell, latter og tårer sitter løst!
- oppblåst

Prøver å forberede meg på negativ test, samtidig som jeg innerst inne håper på positiv test (såklart). Får se det på den måten at, dersom testen er negativ kan jeg iallefall slutte på Cyclogest i morgen og da forsvinner symptomene!:rolleyes:

Mannen jobber fra kl. 08-14 i morgen, og vi har blitt enige om å ta testen når han kommer hjem! :Heartred Blir jo nesten en slags seremoni dette!:hilarious: Føler jeg må pynte meg og tisse i en skikkelig fin beholder!:p

Takk til dere som følger med og støtter meg! :Heartred

-TP-

Gleder meg masse til testing :) :) Skal vi finne frem finstasen og et glass musserende (aloholfri) før vi logger inn og sjekker? :P :P
hehe, men masse lykke til da :) :)

FER#1 - 12 DPO
1 dag til test!:nailbiting:

Symptomer jeg har (som følge av enten Cyclogest eller en graviditet, det får jeg vite i morgen):

- ekstremt trøtt, hele dagen
- munntørrhet
- fått noen små kviser i panna og på haka
- uvel/småkvalm i bølger
- murringer nedentil, innimellom kjenner jeg at det stikker litt
- emosjonell, latter og tårer sitter løst!
- oppblåst

Prøver å forberede meg på negativ test, samtidig som jeg innerst inne håper på positiv test (såklart). Får se det på den måten at, dersom testen er negativ kan jeg iallefall slutte på Cyclogest i morgen og da forsvinner symptomene!:rolleyes:

Mannen jobber fra kl. 08-14 i morgen, og vi har blitt enige om å ta testen når han kommer hjem! :Heartred Blir jo nesten en slags seremoni dette!:hilarious: Føler jeg må pynte meg og tisse i en skikkelig fin beholder!:p

Takk til dere som følger med og støtter meg! :Heartred

-TP-

Masse masse lykke til ❤

Back
Topp