Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror ikke jeg heller hadde noe særlig med symptomer nå sist, men testen sier jo 17+0 likevel
Blir noe annet - men jeg hadde NULL symptomer nå før positiv test! Eneste jeg kan påpeke var at jeg ikke ble hard i magen, noe jeg pleier å bli i dpo-land
Jeg har trua
Kan ikke svare deg på det du spør om ang. frys vs. fersk, men synes det virker logisk at du egentlig bør kjenne mindre denne gangen enn sist. Ved ferskforsøket var du jo en vandrende pin cushion proppet full av hormoner. Nå er du i naturlig syklus. Blir litt feil å sammenligne.
Hvis det hjelper noe så hadde jeg mindre symptomer i dpo de gangene jeg har hatt vellykkede graviditeter enn ellers. Så fravær av symptomer er i seg selv et symptom Du må nok bare vente å se, men hele 8 dager?! Du er gal. Og litt slem mot heiagjengen din
Neida. Er ikke så gøy med tvetydige streker som man ikke vet hvordan man skal tolke så full forståelse
Støttes!!Haha, vandrende nålepute Det er jo sant! Hadde bare ikke trodd det skulle være SÅ stor forskjell, særlig ikke når jeg tar mer progesteron!
Altså, sist hadde jeg også planer om å vente til testdato, men måtte ta en test 11dpo. Jeg skal til legen på fredag for å vurdere videre gradert sykemelding, og jeg burde jo kanskje ta en test på morgenen da..? Er jo greit å kanskje vite før man skal dit liksommmmmm!
Weee spennende dager nå !! Håper den er positiv
Nå gleder jeg meg til mandag. Sykt spent!! Krysser alt som krysses kan!
Jeg er utrolig spent! Det er nok derfor jeg liker å teste tidlig egentlig! Føler at jo flere dager som går, jo større forhåpninger får jeg! Er 11dpo i dag, samme dag jeg fikk positiv digital sist gang, så vet at jeg sannsynligvis får positiv test i dag om jeg er gravid. Men jeg har få symptomer, og tror de jeg har kan skyldes progesteronet: trøtt, litt uren hud i ansiktet, veldig tørst/tørr i munnen, svak hodepine som kommer og går!
Men nå har jeg bestemt meg for mandag, og da skal jeg holde meg til det!
2 dager til test!
Jeg er utrolig spent! Det er nok derfor jeg liker å teste tidlig egentlig! Føler at jo flere dager som går, jo større forhåpninger får jeg! Er 11dpo i dag, samme dag jeg fikk positiv digital sist gang, så vet at jeg sannsynligvis får positiv test i dag om jeg er gravid. Men jeg har få symptomer, og tror de jeg har kan skyldes progesteronet: trøtt, litt uren hud i ansiktet, veldig tørst/tørr i munnen, svak hodepine som kommer og går!
Men nå har jeg bestemt meg for mandag, og da skal jeg holde meg til det!
2 dager til test!
Masse masse lykke til ❤FER#1 - 12 DPO
1 dag til test!
Symptomer jeg har (som følge av enten Cyclogest eller en graviditet, det får jeg vite i morgen):
- ekstremt trøtt, hele dagen
- munntørrhet
- fått noen små kviser i panna og på haka
- uvel/småkvalm i bølger
- murringer nedentil, innimellom kjenner jeg at det stikker litt
- emosjonell, latter og tårer sitter løst!
- oppblåst
Prøver å forberede meg på negativ test, samtidig som jeg innerst inne håper på positiv test (såklart). Får se det på den måten at, dersom testen er negativ kan jeg iallefall slutte på Cyclogest i morgen og da forsvinner symptomene!
Mannen jobber fra kl. 08-14 i morgen, og vi har blitt enige om å ta testen når han kommer hjem! Blir jo nesten en slags seremoni dette! Føler jeg må pynte meg og tisse i en skikkelig fin beholder!
Takk til dere som følger med og støtter meg!
-TP-