FER#1 - CD17 - UL-kontroll #2
Er det ikke typisk, at når man går og venter på eggløsning, så kommer den søren meg aldri!? Er CD17 i dag og kjente iiiingenting i helgen eller i dag tidlig! Så snakket med Hausken og fikk time der for en sjekk nr. 2! Var syyyykt nervøs, fordi jeg har vært så redd for at alt skulle krasje med helg og at innsettet ble avbrutt.. Men det ble heldigvis et positivt utfall! Gyn fant ledende folikkel på venstre side på 19mm! Og slimhinnen var 10mm, så alt så veldig fint ut!
For sikkerhets skyld fikk jeg Ovitrelle, som jeg måtte sette så fort som mulig, så da ble det sprøytestikking i bilen på parkeringsplassen på jobb! I tillegg satte vi opp tid for innsett nå på fredag formiddag!! Iiii, nå kan jeg endelig senke skuldrene og bare glede meg til fredag! Er 40% sykemeldt, og har tatt hele dagen fri på fredag, og det er såå deilig!
Jeg var forresten hos akupunktør i dag, som har spesialisert seg på IVF-pasienter! Jeg er litt der nå at jeg gjerne prøver hva som helst! Har ingenting å tape! Det føltes i alle fall utrolig digg å bli "tvunget" til å ligge stille en halvtime om ikke annet! Pluss det er utroooolig betryggende å snakke med mennesker som har så mye erfaring med IVF-pasienter. Man føler seg ikke så alene! Så nå føler jeg meg lettere til sinns og klar for et nytt forsøk!
Det gleder meg å se langtidsprøvere med positive tester her inne forresten! Håper jeg blir én av dem snart!
Edit: måtte bare ta en el-test! Den var positiv kan man si! (Ikke overraskende heller..)
-TP
Gleder meg til fredag på dine vegne nå! Bare 2 dager til! Og så gøy at du fikk en positiv opplevelse med akupunkturen. Var det Vibeke eller har hun ansatt flere? Tenker du å fortsette?