Enig i at dette er billige Ebay tester Ikke stol for mye på dem, så satser vi på at alt er helt fint inne i magehuset
Klemmer
Klemmer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oppdatering
Fikk svar på hcg nå, og den er kun 60..
Jeg så for meg at tallet skulle være lavt.. Men ikke så lavt. Nå føler jeg meg trist, sliten, lei og frustrert. Skal tilbake på mandag for ny måling, men jeg føler jeg vet resultatet allerede..
Nå får jeg bare ta én dag av gangen, og tenke på at vi har to små frø på frys på Hausken. Håper Lille Frø fortsatt holder det gående inni der, men hvis ikke får vi prøve igjen neste måned..
Takk for gode ord. Det hjelper.
60 er fortsatt innenfor normalen ved både 4 og 5 uker. Så 60 i seg selv er ikke lik tragedie. Du må vente på neste prøve før du kan konkludere. Vil ikke gi deg falsk håp, men det kan faktisk hende at alt er bra med LF altså. Fargestoff i tester er hvert fall ikke til å stole på. Hvordan er temp og puls?Oppdatering
Fikk svar på hcg nå, og den er kun 60..
Jeg så for meg at tallet skulle være lavt.. Men ikke så lavt. Nå føler jeg meg trist, sliten, lei og frustrert. Skal tilbake på mandag for ny måling, men jeg føler jeg vet resultatet allerede..
Nå får jeg bare ta én dag av gangen, og tenke på at vi har to små frø på frys på Hausken. Håper Lille Frø fortsatt holder det gående inni der, men hvis ikke får vi prøve igjen neste måned..
Takk for gode ord. Det hjelper.
Sorry nå ble det mange innlegg fra meg, men please ikke gå i kjelleren helt enda Jeg føler veldig med deg og hadde nok gjort det selv, men du blør ikke, har ikke smerter og hcg er normal. Så alt tilsier at alt er bra. Har sjekket 10 forskjellige tabeller for deg nå. Hcg er veldig individuelt. Noen har lave verdier. Andre høye. Det er stigning som gjelder!
Og hvis du tror at Lutinus stopper ALLE blødninger så gjør den ikke det. Jeg har hatt SA og kraftige blødninger selv om jeg gikk på Lutinus. Poenget mitt er vel bare at prøv å ikke ta sorgene på forskudd eller konkluder med noe prematurt.
Krysser fingrene for deg
Haha! Tusen takk for at du bryr deg, det setter jeg veldig stor pris på!
Hodet føles litt lettere i dag, og vi prøver å ikke ta sorgene på forskudd! Det eneste som gjorde meg så "negativ", var at jeg vet jo at hcg var på over 25 forrige fredag, fordi da fikk jeg positiv digital. Og en økning fa 25 til 60 på en uke er vel ikke helt supert som jeg har skjønt! Men hei, mirakler har skjedd før, og kanskje lille LF er et mirakelfrø!
Dette er jo bare spekulering.. Men tror du det går at an egget fester seg, starter å produsere hcg, så løsner det igjen, men fester seg enda en gang noen dager senere..?
Takk for støtten igjen! Er så godt å komme inn her og lese at folk man ikke kjenner engang bryr seg så mye!
Haha! Tusen takk for at du bryr deg, det setter jeg veldig stor pris på!
Hodet føles litt lettere i dag, og vi prøver å ikke ta sorgene på forskudd! Det eneste som gjorde meg så "negativ", var at jeg vet jo at hcg var på over 25 forrige fredag, fordi da fikk jeg positiv digital. Og en økning fa 25 til 60 på en uke er vel ikke helt supert som jeg har skjønt! Men hei, mirakler har skjedd før, og kanskje lille LF er et mirakelfrø!
Dette er jo bare spekulering.. Men tror du det går at an egget fester seg, starter å produsere hcg, så løsner det igjen, men fester seg enda en gang noen dager senere..?
Takk for støtten igjen! Er så godt å komme inn her og lese at folk man ikke kjenner engang bryr seg så mye!