Baby nr. 2 - vi er klare for deg!

Enig i at dette er billige Ebay tester :) Ikke stol for mye på dem, så satser vi på at alt er helt fint inne i magehuset :)

Klemmer

Huff skjønner godt bekymringen med testene, jeg testa mye selv. Men som de andre sier, det kan ha med fargestoffet osv osv å gjøre. Håper du får positivt svar på blodprøvene!! ❤

Ja, det stemmer at det er tester fra ebay..
Prøver å holde motet oppe samtidig som jeg forbereder meg mentalt på lave hcg-verdier. :oops: Nå oppdaterer jeg portalen på Furst hvert femte minutt for å se om jeg har fått svar!:hilarious: Tok prøven kl 09.45. Rekker det kanskje før de tar helg, håper det!:Heartred

Ville heller ikke stolt på de testene, er en grunn til at man ikke skal bruke strimler til å måle stigning. Skjønner selvfølgelig likevel bekymringen. Håper veldig for deg!!! :Heartblue

Håper veldig at dette fremdeles går riktig vei. Min første graviditet ente i kjemisk etter en uke med stigende tester. Det var selvfølgelig utrolig kjipt, men det positive er at jeg ble gravid igjen måneden etterpå og den spiren ligger nå å sover i fanget mitt ❤️ Håper selvfølgelig mest at det fortsatt går veien med denne spiren, men det er uansett et veldig godt tegn for videre prøving at du har vært gravid og man blir ofte ekstra fertil etter å ha vært gravid fordi man fremdeles kan ha rester av gravidebevarende hormoner ☺️ Krysser fingre og tær for deg ☺️

Forstår at du blir bekymret!

Jeg hadde samme opplevelse sist jeg var gravid. Fargestoffet er ikke til å stole på på slike tester er min erfaring. Og 2-3 fikk jeg ikke før i uke 5. Resultatet av min erfaring skal jeg snart hente i barnehagen :shy:

Krysser fingrene for deg at det bare er dumme tester med forskjellig fargestoff.

Oppdatering

Fikk svar på hcg nå, og den er kun 60..:(

Jeg så for meg at tallet skulle være lavt.. Men ikke så lavt. Nå føler jeg meg trist, sliten, lei og frustrert. Skal tilbake på mandag for ny måling, men jeg føler jeg vet resultatet allerede..

Nå får jeg bare ta én dag av gangen, og tenke på at vi har to små frø på frys på Hausken. Håper Lille Frø fortsatt holder det gående inni der, men hvis ikke får vi prøve igjen neste måned..:Heartred

Takk for gode ord. Det hjelper. :Heartred

Huff så trist. :(
Håper dere får satt inn en av de på frys neste mnd og at den klamrer seg fast.
Sender deg en stor klem ❤

Oppdatering

Jeg så for meg at tallet skulle være lavt.. Men ikke så lavt. Nå føler jeg meg trist, sliten, lei og frustrert. Skal tilbake på mandag for ny måling, men jeg føler jeg vet resultatet allerede..

Nå får jeg bare ta én dag av gangen, og tenke på at vi har to små frø på frys på Hausken. Håper Lille Frø fortsatt holder det gående inni der, men hvis ikke får vi prøve igjen neste måned..:Heartred

Nå ble jeg oppriktig lei meg på dine vegne:sorry: Håper helt til det lengste at det fortsatt er en liten spire som klamrer seg fast! Kan ikke se for meg hvordan du har det nå:Heartpink Sender deg en stor klem

Det var veldig leit å lese :( Sender deg en klem :Heartred
Håper at lille frø klamrer seg fast der inne, eventuelt at du får et frysefrø satt inn neste måned som holder til termin.

Oppdatering

60 er fortsatt innenfor normalen ved både 4 og 5 uker. Så 60 i seg selv er ikke lik tragedie. Du må vente på neste prøve før du kan konkludere. Vil ikke gi deg falsk håp, men det kan faktisk hende at alt er bra med LF altså. Fargestoff i tester er hvert fall ikke til å stole på. Hvordan er temp og puls?

Her:

CC0D66B1-537A-4B91-90D4-BF3B3A8E230C.png

Sorry nå ble det mange innlegg fra meg, men please ikke gå i kjelleren helt enda ❤️ Jeg føler veldig med deg og hadde nok gjort det selv, men du blør ikke, har ikke smerter og hcg er normal. Så alt tilsier at alt er bra. Har sjekket 10 forskjellige tabeller for deg nå. Hcg er veldig individuelt. Noen har lave verdier. Andre høye. Det er stigning som gjelder!
Og hvis du tror at Lutinus stopper ALLE blødninger så gjør den ikke det. Jeg har hatt SA og kraftige blødninger selv om jeg gikk på Lutinus. Poenget mitt er vel bare at prøv å ikke ta sorgene på forskudd eller konkluder med noe prematurt.

Krysser fingrene for deg ❤️

Sorry nå ble det mange innlegg fra meg, men please ikke gå i kjelleren helt enda ❤️ Jeg føler veldig med deg og hadde nok gjort det selv, men du blør ikke, har ikke smerter og hcg er normal. Så alt tilsier at alt er bra. Har sjekket 10 forskjellige tabeller for deg nå. Hcg er veldig individuelt. Noen har lave verdier. Andre høye. Det er stigning som gjelder!
Og hvis du tror at Lutinus stopper ALLE blødninger så gjør den ikke det. Jeg har hatt SA og kraftige blødninger selv om jeg gikk på Lutinus. Poenget mitt er vel bare at prøv å ikke ta sorgene på forskudd eller konkluder med noe prematurt.

Krysser fingrene for deg ❤️

Haha!:Heartred Tusen takk for at du bryr deg, det setter jeg veldig stor pris på!:love017
Hodet føles litt lettere i dag, og vi prøver å ikke ta sorgene på forskudd! Det eneste som gjorde meg så "negativ", var at jeg vet jo at hcg var på over 25 forrige fredag, fordi da fikk jeg positiv digital. Og en økning fa 25 til 60 på en uke er vel ikke helt supert som jeg har skjønt!:hilarious: Men hei, mirakler har skjedd før, og kanskje lille LF er et mirakelfrø!:Heartred

Dette er jo bare spekulering.. Men tror du det går at an egget fester seg, starter å produsere hcg, så løsner det igjen, men fester seg enda en gang noen dager senere..?:rolleyes:

Takk for støtten igjen!:Heartred:Heartred Er så godt å komme inn her og lese at folk man ikke kjenner engang bryr seg så mye!:Heartbigred

Haha!:Heartred Tusen takk for at du bryr deg, det setter jeg veldig stor pris på!:love017
Hodet føles litt lettere i dag, og vi prøver å ikke ta sorgene på forskudd! Det eneste som gjorde meg så "negativ", var at jeg vet jo at hcg var på over 25 forrige fredag, fordi da fikk jeg positiv digital. Og en økning fa 25 til 60 på en uke er vel ikke helt supert som jeg har skjønt!:hilarious: Men hei, mirakler har skjedd før, og kanskje lille LF er et mirakelfrø!:Heartred

Dette er jo bare spekulering.. Men tror du det går at an egget fester seg, starter å produsere hcg, så løsner det igjen, men fester seg enda en gang noen dager senere..?:rolleyes:

Takk for støtten igjen!:Heartred:Heartred Er så godt å komme inn her og lese at folk man ikke kjenner engang bryr seg så mye!:Heartbigred

Tja. Vet ikke helt om det er mulig, men jeg er ingen ekspert. Jeg tror heller at digital slår ut på mindre enn 25 selv om testen sier 25. Har sett så mange svake streker der det har slått ut på digital, men ja - følger argumentet ditt. Ikke helt optimalt. Likevel synes jeg det skjer så mye rart og uforklarlig når det kommer til graviditeter - merkeligere ting har skjedd!

Krysser alt jeg har for at neste blodprøve er på 200+ ❤️

Digital (hvert fall med uker) kan slå ut helt nede i 10 altså, så håper fortsatt for deg❤

Har du testa nor mer da?:happy:

Back
Topp