Baby nr. 2 - vi er klare for deg!

Åh, så kjekt at det klaffet for dere nå! Gratulerer så masse, har troen på at denne skal sitte til termin!! :Heartred
 
Dette er det beste jeg har hørt:sad010:love017 Griner og griner for deg:sad010 Gratulerer gratulerer gratulerer!!:sad015❤️ Har vært litt fraværende her, men så mange fine tester❤️
 
Gratulerer så mye med positiv test. Måtte den klamre seg helt til mål ❤️
 
Gratulerer så mye med positive tester ❤️ endelig var ble det din tur! Så glad på dine vegne!!
 
16 dpo / 4+2
Så hyggelig med gratulasjoner!:Heartred:sad010

De siste dagene har vært veldig fine, men jeg prøver å ikke lese så mye på forumet. Merker at jeg blir litt stresset av det nå, når jeg leser om andre og kanskje ikke har det på samme måte selv.:wacky:

Symptomer:
- trøtt hele dagen, generelt ganske sliten
- ofte sulten
- blir litt uggen hvis jeg ikke spiser med jevne mellomrom
- kald og fryser mye

Tok akkurat en ny CB digital og hadde håååpet å se 2-3 i dag, men neida. Sto fortsatt 1-2..:meh: Satser på at alt er som det skal, og at 2-3 er like rundt hjørnet. Har ikke hatt smerter eller blødning!:happy:

Da har jeg bare 1 strimmeltest og 1 digital igjen!:dead: En av dem ryker garantert på fredag eller lørdag, bare for å sjekke.:rolleyes:

Men har bare testet 2 ganger siden fredag, er ganske stolt haha!!:p

Har også fått time til TUL via klinikken, tirsdag 20.10. :HeartredDa er jeg 7+1 hvis alt går bra!:smiley-angelic001

Så det er bare å krysse fingrene folkens :Heartbigred
 

Vedlegg

  • 20200929_205220.jpg
    20200929_205220.jpg
    19,6 KB · Visninger: 111
16 dpo / 4+2
Så hyggelig med gratulasjoner!:Heartred:sad010

De siste dagene har vært veldig fine, men jeg prøver å ikke lese så mye på forumet. Merker at jeg blir litt stresset av det nå, når jeg leser om andre og kanskje ikke har det på samme måte selv.:wacky:

Symptomer:
- trøtt hele dagen, generelt ganske sliten
- ofte sulten
- blir litt uggen hvis jeg ikke spiser med jevne mellomrom
- kald og fryser mye

Tok akkurat en ny CB digital og hadde håååpet å se 2-3 i dag, men neida. Sto fortsatt 1-2..:meh: Satser på at alt er som det skal, og at 2-3 er like rundt hjørnet. Har ikke hatt smerter eller blødning!:happy:

Da har jeg bare 1 strimmeltest og 1 digital igjen!:dead: En av dem ryker garantert på fredag eller lørdag, bare for å sjekke.:rolleyes:

Men har bare testet 2 ganger siden fredag, er ganske stolt haha!!:p

Har også fått time til TUL via klinikken, tirsdag 20.10. :HeartredDa er jeg 7+1 hvis alt går bra!:smiley-angelic001

Så det er bare å krysse fingrene folkens :Heartbigred

Forstår godt du holder deg litt vekke:happy: Men veldig koselig med oppdatering:D Krysser alt som krysses Kan, nå er det deres tur!!:angel8
 
Og vipps så ble hele håpet mitt knust..

20201002_080943.jpg


Øverst til nederst: 9, 11, 13, 14, 18 dpo.. Svakere i dag, fire dager etter forrige test.. Så nå har jeg bare en ekkel følelse av at det ikke kommer til å gå..:sad010Fortsatt symptomer.. Prøver å få komme til legen og måle hcg i dag. Går fortsatt på lutinus..så ingen blødning. Litt smerter i eggstokkene, men ikke mye..

Ååå:sorry:
 
Og vipps så ble hele håpet mitt knust..

Vis vedlegget 337181

Øverst til nederst: 9, 11, 13, 14, 18 dpo.. Svakere i dag, fire dager etter forrige test.. Så nå har jeg bare en ekkel følelse av at det ikke kommer til å gå..:sad010Fortsatt symptomer.. Prøver å få komme til legen og måle hcg i dag. Går fortsatt på lutinus..så ingen blødning. Litt smerter i eggstokkene, men ikke mye..

Ååå:sorry:

Åh:sorry: Men ville fortsatt hatt et lite håp, selv om det er veldig forståelig at du forbereder deg på at det kan være at det ikke går:sorry: Krysser alt jeg har for deg og lille spiren:smiley-angelic001
 
Og vipps så ble hele håpet mitt knust..

Vis vedlegget 337181

Øverst til nederst: 9, 11, 13, 14, 18 dpo.. Svakere i dag, fire dager etter forrige test.. Så nå har jeg bare en ekkel følelse av at det ikke kommer til å gå..:sad010Fortsatt symptomer.. Prøver å få komme til legen og måle hcg i dag. Går fortsatt på lutinus..så ingen blødning. Litt smerter i eggstokkene, men ikke mye..

Ååå:sorry:
Ånei!!:( herlighet så forferdelig!!! Håper på dumt fargestoff i testene!! Har dere flere forsøk hos Hausken!? Ble det noe på frys!?
 
Ånei!!:( herlighet så forferdelig!!! Håper på dumt fargestoff i testene!! Har dere flere forsøk hos Hausken!? Ble det noe på frys!?

Jaa, håper det jeg og..:( Har vært og tatt blodprøve nå, og skal tilbake på mandag. Kommer til å bli en nervepirrende helg!:dead:

Ikke flere forsøk på Hausken, men fikk 2 3-dagers på frys. Så må heldigvis ikke gjennom ny stimulering osv osv hvis det ikke går nå. :oops:
 
Jaa, håper det jeg og..:( Har vært og tatt blodprøve nå, og skal tilbake på mandag. Kommer til å bli en nervepirrende helg!:dead:

Ikke flere forsøk på Hausken, men fikk 2 3-dagers på frys. Så må heldigvis ikke gjennom ny stimulering osv osv hvis det ikke går nå. :oops:
Håper håper på gode svar for deg! Og sender deg masse styrkeklemmer igjennom helgen:Heartbigred
 
Og vipps så ble hele håpet mitt knust..

Vis vedlegget 337181

Øverst til nederst: 9, 11, 13, 14, 18 dpo.. Svakere i dag, fire dager etter forrige test.. Så nå har jeg bare en ekkel følelse av at det ikke kommer til å gå..:sad010Fortsatt symptomer.. Prøver å få komme til legen og måle hcg i dag. Går fortsatt på lutinus..så ingen blødning. Litt smerter i eggstokkene, men ikke mye..

Ååå:sorry:
Skjønner godt at du er lei deg. Har du prøvd en digital ? De testene der er jo ikke alltid til å stole på? Håper sånn for deg :Heartred:Heartred Krysser fingrene !!
 
Skjønner godt at du er lei deg. Har du prøvd en digital ? De testene der er jo ikke alltid til å stole på? Håper sånn for deg :Heartred:Heartred Krysser fingrene !!

Har tatt to digitale, en på 11 dpo og en på 16 dpo, begge var gravid 1-2.. Har én digital igjen, men tør ikke ta den ennå.. Får vente på resultatet fra blodprøven i dag først, og hvis det er høyt tar jeg sikkert den siste digitale.

Åhh, dette blir en lang helg.. Og for første gang i mitt liv skulle jeg ønske at en helg gikk fort.:(
 
Men du, husk at de testene ikke er laget for å måle stigning. Det kan være forskjeller i fargestoff i testen, forskjell på konsentrasjonen av urinen og sikkert også andre ting som kan gjøre at streken ser svakere ut. Og den er jo fortsatt åpenbart positiv! Bra at du har fått tatt blodprøver, så blir det sikkert ei lang og tung helg før du får det endelig avklart. Krysser fingre og tær for at spiren klamrer seg fast, og sender deg en stor klem! ❤️
 
Dette ser ut som ebay tester? Isåfall vil jeg bare si at det er fryktelig dårlige tester! Ikke ta sorgen på forskudd ❤
 
Back
Topp