Majaflyfly
Glad i forumet
Fantastisk. Gratulerer så mye med spiren i magen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
16 dpo / 4+2
Så hyggelig med gratulasjoner!
De siste dagene har vært veldig fine, men jeg prøver å ikke lese så mye på forumet. Merker at jeg blir litt stresset av det nå, når jeg leser om andre og kanskje ikke har det på samme måte selv.
Symptomer:
- trøtt hele dagen, generelt ganske sliten
- ofte sulten
- blir litt uggen hvis jeg ikke spiser med jevne mellomrom
- kald og fryser mye
Tok akkurat en ny CB digital og hadde håååpet å se 2-3 i dag, men neida. Sto fortsatt 1-2.. Satser på at alt er som det skal, og at 2-3 er like rundt hjørnet. Har ikke hatt smerter eller blødning!
Da har jeg bare 1 strimmeltest og 1 digital igjen! En av dem ryker garantert på fredag eller lørdag, bare for å sjekke.
Men har bare testet 2 ganger siden fredag, er ganske stolt haha!!
Har også fått time til TUL via klinikken, tirsdag 20.10. Da er jeg 7+1 hvis alt går bra!
Så det er bare å krysse fingrene folkens
Og vipps så ble hele håpet mitt knust..
Vis vedlegget 337181
Øverst til nederst: 9, 11, 13, 14, 18 dpo.. Svakere i dag, fire dager etter forrige test.. Så nå har jeg bare en ekkel følelse av at det ikke kommer til å gå..Fortsatt symptomer.. Prøver å få komme til legen og måle hcg i dag. Går fortsatt på lutinus..så ingen blødning. Litt smerter i eggstokkene, men ikke mye..
Ååå
Ånei!! herlighet så forferdelig!!! Håper på dumt fargestoff i testene!! Har dere flere forsøk hos Hausken!? Ble det noe på frys!?Og vipps så ble hele håpet mitt knust..
Vis vedlegget 337181
Øverst til nederst: 9, 11, 13, 14, 18 dpo.. Svakere i dag, fire dager etter forrige test.. Så nå har jeg bare en ekkel følelse av at det ikke kommer til å gå..Fortsatt symptomer.. Prøver å få komme til legen og måle hcg i dag. Går fortsatt på lutinus..så ingen blødning. Litt smerter i eggstokkene, men ikke mye..
Ååå
Ånei!! herlighet så forferdelig!!! Håper på dumt fargestoff i testene!! Har dere flere forsøk hos Hausken!? Ble det noe på frys!?
Håper håper på gode svar for deg! Og sender deg masse styrkeklemmer igjennom helgenJaa, håper det jeg og.. Har vært og tatt blodprøve nå, og skal tilbake på mandag. Kommer til å bli en nervepirrende helg!
Ikke flere forsøk på Hausken, men fikk 2 3-dagers på frys. Så må heldigvis ikke gjennom ny stimulering osv osv hvis det ikke går nå.
Skjønner godt at du er lei deg. Har du prøvd en digital ? De testene der er jo ikke alltid til å stole på? Håper sånn for deg Krysser fingrene !!Og vipps så ble hele håpet mitt knust..
Vis vedlegget 337181
Ååå
Skjønner godt at du er lei deg. Har du prøvd en digital ? De testene der er jo ikke alltid til å stole på? Håper sånn for deg Krysser fingrene !!