PP14/IVF#1 - CD20 - 4dp2dt (6 dpo)
Jeg blir så gira av denne ventetiden!! Gira og gæren!!
Jeg kjenner at én del av meg vil være inne på BV heeele tiden og lese om alt mulig - og en annen del av meg blir utrolig stresset av å lese om alt som har med baby og svangerskap å gjøre nå!
Så jeg holder meg til dagboken min, IVF-tråden min og de dagbøkene jeg følger, også legger jeg alt annet til side!
I dag er Lille Frø 6-ish dager gammel, og jeg håper det jobber hardt for å feste seg disse dagene!
Formen er.. grei. Helt siden uttaket har jeg hatt veldig veldig vondt i magen! Liksom midt på over navlen, skikkelig intense smerter, både når jeg sitter, ligger, står og går.
Det ble så ille på fredag at jeg faktisk måtte ringe Klinikk Hausken, og jeg fikk komme inn på en undersøkelse.
Gyn fant litt væske i buken, men ikke så mye at det må tappes.. Skulle bare vært flink til å drikke massemasse vann (over 2 liter daglig), hvile masse og gå turer for å holde kroppen i gang. Jeg er sykmeldt 50% neste uke, så blir deilig å bare jobbe halve dager.
Sier det igjen: sjefen min er fantastisk!
Hun er så fleksibel og tilpasser alt som trengs for at jeg kan ta det med ro. Hun har virkelig vært en av mine store støtter denne perioden. Hun har barn selv, og slet med å bli gravid, så hun vet litt hva jeg går gjennom.
En ting til: Lutinus...
Altså.. Er det bare meg som blir litt gæren av Lutinus eller? For det første er jeg sulten HELE tiden! Jeg spiste lunsj for 2 timer siden, og nå må jeg smøre meg et knekkebrød!
Dessuten er jeg ekstremt trøtt! Jeg sover kjeeempegodt for tiden, og det er veldig deilig. Men når kl. blir 18-19 er jeg helt ferdig, og må ta meg en dupp! Det er så unormalt til å være meg, haha!!
Jeg jobber ellers hardt med å stresse ned, og har gått bananas på Rituals med beroligende badeskum, øyemaske og dusjsåpe. Så er kanskje ikke lutinusen sin feil allikevel at jeg er så trøtt?
Håper alle har en fin søndag!
9 dager til testdag!