PP14/IVF#1 - CD16 - "2DPO" - DAG FOR INNSETT!
Først må jeg bare si at den emojien der savner jeg skikkelig på telefonen min, altså messenger/SMS! Har aldri brukt en emoji så mye som jeg har brukt den der i det siste! Uansett, nå sporer jeg av her..
I dag var den store dagen for tilbakeføring av embryo! Jeg var skikkelig spent da jeg våknet i dag, og lurte veldig på om de små frøene våre hadde overlevd natten! 5 av 6 hadde overlevd og delt seg fint, og da jeg kom til klinikken fikk det ene egget toppkarakter. De sa det var som tatt ut fra en lærebok, og jeg kjente faktisk jeg ble litt stolt av LF (Lille Frø) jeg! De 4 andre dyrkes videre og fryses på dag 3 eller 5 hvis de er av god nok kvalitet!
Så nå er jeg offisielt ruger! Og i teorien er jeg to uker gravid og, haha! Merkelig at man regner på den måten..
Jeg er bare så utrolig lettet nå! Føler jeg har tatt av mange mange kilo av skuldrene mine, og hodet tenker litt mer klart! Jeg er så lykkelig over at denne prosessen har gått så fint, og at vi har kommet så langt som vi har! Er jo ingen selvfølge å komme seg til innsett! Nå skal jeg bare nyyyyte denne tiden, fylle dagene med positive tanker (og positive tester snart forhåpentligvis), og bare.. ta ting som det kommer!
13 dager til testdato!
Klem fra TP og LF
Så uvirkelig og vakkert! Måtte LF (love it) bli stor og sterk og perfekt Heiaheia