Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Go'ingen min du jo! Fint at du følger med på meg - du får gi meg litt råd og tips underveis du [;)]ORIGINAL: *Bobbo*
ORIGINAL: Lille Mille
Ja jeg får vel gjøre det da.. tenke positive tanker [;)] Det hjelper vel neppe å gå rundt å være negativ..? Dette SKAL gå!
Positive tanker, dette skal gå vennen. [:)][:)][:)]
Heier på deg og krysser alt som krysses kan.
Du er så snill med meg du [;)]
Tuuuusen takk *blomsterpia*Go'ingen min du jo! Fint at du følger med på meg - du får gi meg litt råd og tips underveis du [;)]
Ja jeg skal klare dette, det er ingen tvil! Jeg gleder meg som en unge til å komme i gang, men syns dagene går så sent nå. [8|] Skulle ønske jeg bare kunne legge meg for så å våkne opp 25 august [8D] Hihihi.. Klarer ikke tenke på andre ting om dagen heller liksom.. uff uff..
Kan du ikke fortelle meg om forsøket deres? Hele pakka, fra spraystart til den positive testen [:)] Vil høre en solskinnshistorie [:D]
Du fikk meg til å begynne å gråte du nå [:(] Ikke triste tårer, men gledestårer [:)] Verdens fineste solskinnshistorie *blomsterpia* [:D]
Veldig spennende høst dere hadde ja, og utrolig spennende å lese om alle tankene, følelsene og opplevelsene dere hadde rundt dette. Nå ble jeg enda mer gira på å komme i gang!! [:D]
Håper vi kan være like heldige som dere var, iallefall i løpet av en av forsøkene. Tør ikke helt å håpe på at det skal klaffe på første forsøk, men innerst inne ønsker man det jo... [8|]
Du må være min IVF konsulent du ja.. jeg kommer til å ha hundretusen av spørsmål vet du [;)] For ikke å snakke om tankene som kommer til å surre rundt inne i hodet [8|] Godt å ha noen som forstår hva det er snakk om det her.. Takk for at du alltid har støttet meg [;)] Snille jenta som endelig har blitt mamma!! Håper alt går bra med dere alle sammen? [;)]
Fine lille snuppa di! Kan tenke meg tiden flyr av gårde med en så liten prinsesse i hus [;)] Håper vi kan være like heldige en gang vi også [:)]