Tullemor79
Gift med forumet
Heia Lille Mille!! Nå er det bare 9 dager til du er i gang!!! Dette blir så spennende vennen, gleder meg på dine vegne. Endelig er dere i gang!!!!!! [:D][:D][:D]
Skal si du har oversikt over hva som skjer med folk her inne, er imponert!! I dag startet jeg med crinone, så nå er liksom ting skikkelig i gang føler jeg. Skal hente babyklister på posten i morra og begynne med en gang, så er det innsett av to gullegg på tirsdag! Dette blir spennende, de må overleve begge to!!
Skal si du har oversikt over hva som skjer med folk her inne, er imponert!! I dag startet jeg med crinone, så nå er liksom ting skikkelig i gang føler jeg. Skal hente babyklister på posten i morra og begynne med en gang, så er det innsett av to gullegg på tirsdag! Dette blir spennende, de må overleve begge to!!

Det er hos deg det skal komme jubelrop og gledestårer!! For nå er du snart ruger! [:D] Er sikker på at hestekuren din har gjort susen, og at det ikke er lenge før du får ut en "haug" med flotte egg - som bare ber om å bli befruktet [;)] Tenk - tenk - tenk på det du [;)] Juhuu!